Τα plug-in υβριδικά (PHEV) ήρθαν να παίξουν το ρόλο γεφυροποιού ανάμεσα στην αυτοκίνηση με κινητήρες εσωτερικής καύσης του σήμερα και στην ηλεκτροκίνηση του αύριο. Συνδυάζοντας τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τους δύο αντίθετους κόσμους, τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, έχουν την ξεχωριστή ιδιότητα να φορτίζουν τις μπαταρίες τους (και) από πρίζα προσφέροντας μια ικανή, για την αστική καθημερινότητα ενός μέσου χρήστη, ηλεκτρική αυτονομία (60-70 χιλιόμετρα πλέον) χωρίς το άγχος της αυτονομίας. Ο θερμικός τους κινητήρες κινεί είτε μόνος του είτε συνδυαστικά το αυτοκίνητο, ενώ μπορεί να φορτίσει και τις μπαταρίες. Η κατανάλωση είναι χαμηλή, όπως και η εκπομπή ρύπων. Επιπλέον η συνδυαστική ισχύς των PHEV είναι αρκετά υψηλή με αποτέλεσμα τις δυναμικές επιδόσεις. Από την άλλη, εκτός από τις υψηλές τιμές πώλησης τα plug in χαρακτηρίζονται και από το μικρότερο χώρο αποσκευών σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, μιας και οι μπαταρίες κλέβουν αρκετά λίτρα. To αυξημένο βάρος εξ αιτίας των μπαταριών είναι επίσης ένα μειονέκτημα των Plug-in υβριδικών. Σε κάθε περίπτωση ολοένα και περισσότερα μικρομεσαία οικογενειακά με την εν λόγω τεχνολογία εμφανίζονται στην αγορά. Ας δούμε τις προτάσεις που έχει στη διάθεσή του σήμερα ο Έλληνας αγοραστής.
Δεν τα λέτε καλά, αυτά τα αμάξια είναι μεγάλα κελεπούρια όχι μόνο δεν καίνε, αλλά στο βενζιναδικο αντί να πλήρωσης εσύ, σε πληρώνουν αυτοί και φεύγεις με παραπάνω λεφτά από πριν... 😷
....Δινεις 35 με 45.000 ευρω για να παρεις ενα μικρομεσαιο, το οποιο εχει σημαντικα αυξημενο βαρος (και αρα χειροτερη οδηγικη συμπεριφορα), το πληρωνεις 60-80% επιπλεον, και ποιος ο λογος? Για να εχεις οικονομια στην βενζινη. Αξιζει? Μαλλον οχι!!!
Πανάκριβα όλα τους.