Όμορφο σε εμφάνιση και κορυφαίο σε λειτουργικότητα είναι το ταμπλό της B-Class, μόλις το συνηθίσεις λίγο και δεις τι δυνατότητες έχει.

Δύο οθόνες σε ενιαίο πάνελ είχε το όχημα της δοκιμής. Εδώ η διάταξη προβλέπει διαγώνιο 10,26 ιντσών και στις δύο περιπτώσεις. Η διαμόρφωση αυτή είναι έξτρα.

Κορυφαίες εφαρμογές τεχνολογίας σε πλήθος σημείων: για παράδειγμα το navi χρησιμοποιεί και ζωντανές εικόνες από την κάμερα έμπρός, πάνω στις οποίες προβάλει τις οδηγίες για να στρίψεις, το όνομα της οδού ακόμα και αριθμό οικίας. Τοπ λύση πραγματικά αν και έξτρα φυσικά.

Εσωτερικό: Σούπερ ποιότητα και πάντα με διάθεση για κουβέντα

Διαβάστηκε από 23573 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/4/2019
 

Δύσκολα θα νιώσεις μόνος στο εσωτερικό της B-Class καθώς με ένα απλό «Hey Mercedes» μπορείς όποια στιγμή θες να ανοίξεις μια «συζήτηση». Όσο γνωρίζουμε πιο καλά το MBUX, από την A-Class και μετά, βρίσκουμε νέα στοιχεία. Είναι εντυπωσιακή η ευκολία με την οποία πιάνει τις εκφράσεις σου ακόμα κι αν οι λέξεις που χρησιμοποιείς είναι της καθομιλουμένης. Φυσικά, όλα στα αγγλικά, γεγονός το οποίο όμως σε θέματα όπως οι ραδιοφωνικοι σταθμοί, περιορίζει την αποτελεσματικότητα της αναζήτησης μόνο σε κάποιους σταθμούς των οποίων το όνομα είναι ξένο ή ακούγεται σαν ξένο. Αν αρχίσεις όμως να ψάχνεις μέχρι πού μπορεί να φτάσει αυτή η επικοινωνία βρίσκεις συνεχώς διευκολύνσεις που σου κάνει. Για παράδειγμα, κάποια στιγμή δε μπορούσαμε να βρούμε γρήγορα πώς σταματά η καθοδηγηση από το navi, κι ας ήταν εμπρός μας. Εκεί λοιπόν λες στο MBUX να διακόψει την πλοήγηση και το πιάνει αμέσως. Πρόβλημα, λύθηκε. Οι πρώτες επιλογές παραμένουν πάντως τα touchpad στο τιμόνι και κατόπιν το πέρασμα εντολών από την οθόνη αφής. Τρίτο στη σειρά μας βγαίνει το touchpad ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Συνολικά το MBUX θα μπορούσε να αναβαθμίζει πολύ την εργονομία εξαφανίζοντας πολλά από τα μπουτόν στο ταμπλό και την κονσόλα.

Σε ό,τι αφορά την ποιότητα, το μαλακό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί είναι ίσως καλύτερο κι από της A-Class σε αφρωδη υφή και βάθος. Το φινίρισμα είναι επίσης καλό, ακόμα και σε σημεία όπως το εσωτερικό των θυρών, εμπρός και πίσω. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

Στην Ελλάδα η ΒMW X1 facelift (+τιμές)

Nissan & EDF Group μαζί για την ηλεκτροκίνηση

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

περισσότερα »