Όμορφο σε εμφάνιση και κορυφαίο σε λειτουργικότητα είναι το ταμπλό της B-Class, μόλις το συνηθίσεις λίγο και δεις τι δυνατότητες έχει.

Δύο οθόνες σε ενιαίο πάνελ είχε το όχημα της δοκιμής. Εδώ η διάταξη προβλέπει διαγώνιο 10,26 ιντσών και στις δύο περιπτώσεις. Η διαμόρφωση αυτή είναι έξτρα.

Κορυφαίες εφαρμογές τεχνολογίας σε πλήθος σημείων: για παράδειγμα το navi χρησιμοποιεί και ζωντανές εικόνες από την κάμερα έμπρός, πάνω στις οποίες προβάλει τις οδηγίες για να στρίψεις, το όνομα της οδού ακόμα και αριθμό οικίας. Τοπ λύση πραγματικά αν και έξτρα φυσικά.

Εσωτερικό: Σούπερ ποιότητα και πάντα με διάθεση για κουβέντα

Διαβάστηκε από 24922 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/4/2019
 

Δύσκολα θα νιώσεις μόνος στο εσωτερικό της B-Class καθώς με ένα απλό «Hey Mercedes» μπορείς όποια στιγμή θες να ανοίξεις μια «συζήτηση». Όσο γνωρίζουμε πιο καλά το MBUX, από την A-Class και μετά, βρίσκουμε νέα στοιχεία. Είναι εντυπωσιακή η ευκολία με την οποία πιάνει τις εκφράσεις σου ακόμα κι αν οι λέξεις που χρησιμοποιείς είναι της καθομιλουμένης. Φυσικά, όλα στα αγγλικά, γεγονός το οποίο όμως σε θέματα όπως οι ραδιοφωνικοι σταθμοί, περιορίζει την αποτελεσματικότητα της αναζήτησης μόνο σε κάποιους σταθμούς των οποίων το όνομα είναι ξένο ή ακούγεται σαν ξένο. Αν αρχίσεις όμως να ψάχνεις μέχρι πού μπορεί να φτάσει αυτή η επικοινωνία βρίσκεις συνεχώς διευκολύνσεις που σου κάνει. Για παράδειγμα, κάποια στιγμή δε μπορούσαμε να βρούμε γρήγορα πώς σταματά η καθοδηγηση από το navi, κι ας ήταν εμπρός μας. Εκεί λοιπόν λες στο MBUX να διακόψει την πλοήγηση και το πιάνει αμέσως. Πρόβλημα, λύθηκε. Οι πρώτες επιλογές παραμένουν πάντως τα touchpad στο τιμόνι και κατόπιν το πέρασμα εντολών από την οθόνη αφής. Τρίτο στη σειρά μας βγαίνει το touchpad ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Συνολικά το MBUX θα μπορούσε να αναβαθμίζει πολύ την εργονομία εξαφανίζοντας πολλά από τα μπουτόν στο ταμπλό και την κονσόλα.

Σε ό,τι αφορά την ποιότητα, το μαλακό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί είναι ίσως καλύτερο κι από της A-Class σε αφρωδη υφή και βάθος. Το φινίρισμα είναι επίσης καλό, ακόμα και σε σημεία όπως το εσωτερικό των θυρών, εμπρός και πίσω. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

Nέα Bentley Continental GT Limited

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;

Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!

BMW Z4 μέσω της AC Schnitzer

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »