Όμορφο σε εμφάνιση και κορυφαίο σε λειτουργικότητα είναι το ταμπλό της B-Class, μόλις το συνηθίσεις λίγο και δεις τι δυνατότητες έχει.

Δύο οθόνες σε ενιαίο πάνελ είχε το όχημα της δοκιμής. Εδώ η διάταξη προβλέπει διαγώνιο 10,26 ιντσών και στις δύο περιπτώσεις. Η διαμόρφωση αυτή είναι έξτρα.

Κορυφαίες εφαρμογές τεχνολογίας σε πλήθος σημείων: για παράδειγμα το navi χρησιμοποιεί και ζωντανές εικόνες από την κάμερα έμπρός, πάνω στις οποίες προβάλει τις οδηγίες για να στρίψεις, το όνομα της οδού ακόμα και αριθμό οικίας. Τοπ λύση πραγματικά αν και έξτρα φυσικά.

Εσωτερικό: Σούπερ ποιότητα και πάντα με διάθεση για κουβέντα

Διαβάστηκε από 22344 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/4/2019
 

Δύσκολα θα νιώσεις μόνος στο εσωτερικό της B-Class καθώς με ένα απλό «Hey Mercedes» μπορείς όποια στιγμή θες να ανοίξεις μια «συζήτηση». Όσο γνωρίζουμε πιο καλά το MBUX, από την A-Class και μετά, βρίσκουμε νέα στοιχεία. Είναι εντυπωσιακή η ευκολία με την οποία πιάνει τις εκφράσεις σου ακόμα κι αν οι λέξεις που χρησιμοποιείς είναι της καθομιλουμένης. Φυσικά, όλα στα αγγλικά, γεγονός το οποίο όμως σε θέματα όπως οι ραδιοφωνικοι σταθμοί, περιορίζει την αποτελεσματικότητα της αναζήτησης μόνο σε κάποιους σταθμούς των οποίων το όνομα είναι ξένο ή ακούγεται σαν ξένο. Αν αρχίσεις όμως να ψάχνεις μέχρι πού μπορεί να φτάσει αυτή η επικοινωνία βρίσκεις συνεχώς διευκολύνσεις που σου κάνει. Για παράδειγμα, κάποια στιγμή δε μπορούσαμε να βρούμε γρήγορα πώς σταματά η καθοδηγηση από το navi, κι ας ήταν εμπρός μας. Εκεί λοιπόν λες στο MBUX να διακόψει την πλοήγηση και το πιάνει αμέσως. Πρόβλημα, λύθηκε. Οι πρώτες επιλογές παραμένουν πάντως τα touchpad στο τιμόνι και κατόπιν το πέρασμα εντολών από την οθόνη αφής. Τρίτο στη σειρά μας βγαίνει το touchpad ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Συνολικά το MBUX θα μπορούσε να αναβαθμίζει πολύ την εργονομία εξαφανίζοντας πολλά από τα μπουτόν στο ταμπλό και την κονσόλα.

Σε ό,τι αφορά την ποιότητα, το μαλακό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί είναι ίσως καλύτερο κι από της A-Class σε αφρωδη υφή και βάθος. Το φινίρισμα είναι επίσης καλό, ακόμα και σε σημεία όπως το εσωτερικό των θυρών, εμπρός και πίσω. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Η AC Schnitzer ομόρφυνε την BMW i3s

Αβέβαιο το μέλλον της Mercedes X-Class

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Μπορεί αλλά δεν ετοιμάζει «καυτό» 3 η Mazda

Mazda: «Δεν είναι κοστοβόρος ο SkyActiv-X»

Πρώτη στα premium η Mercedes

Παράδοση της Mercedes A-Class στον μεγάλο νικητή

Xωρίς διάδοχο η BMW i3;

H Giulia Q των 680 PS

Ηλεκτρική Mustang με 544 άλογα (+video)

Δοκιμή: Νέο Audi A1 Sportback

Εvent Awards 2019: Διπλή διάκριση της Mercedes-Benz Ελλάς

Παραλληλη δοκιμή: Ford Fiesta ST & Mazda MX-5 RF

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

To Ηοnda CR-V facelift;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »