To Μazda3 είναι το νεότερο μοντέλο στην γκάμα της φίρμας και το κατάλληλο αυτοκίνητο για να μας ξανασυστήσει την εταιρεία.

Η σχεδιαστική γλώσσα kodo που ακολουθεί η Mazda στα μοντέλα της, βρίσκει την καλύτερη πιθανόν εφαρμογή στο αμάξωμα του Mazda3.

Το Mazda3 είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας που καταφέρνει να μην περνά απαρατήρητο.

Ξεχωρίζει για την μεγάλη εμπρόσθια μάσκα και την αιχμηρή αισθητική των φωτιστικών του σωμάτων.

Το σύνολο είναι απόλυτα ελκυστικό και ιδιαίτερα δυναμικό.

Το σύνολο είναι απόλυτα ελκυστικό και ιδιαίτερα δυναμικό.

Πρώτη δοκιμή: Νέο Mazda3

Διαβάστηκε από 65479 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/7/2019
 

Ολική επαναφορά: Η επιστροφή της Mazda στην Ελλάδα συνοδεύεται από κάποια, ιδιαίτερα ξεχωριστά μοντέλα που είναι ικανά να τη βάλουν δυνατά στο παιχνίδι. Ένα τέτοιο είναι το νέο Mazda3 για τη μικρομεσαία κλάση…


To Μazda3 στην τελευταία του γενιά είναι το νεότερο μοντέλο στην γκάμα της φίρμας και το κατάλληλο αυτοκίνητο για να μας ξανασυστήσει την εταιρεία στη νέα αρχή που κάνει στη δική μας αγορά. Μέσα από αυτό και το γεγονός πως ενσωματώνει πάνω του όλη την ενδιαφέρουσα ομολογουμένως φιλοσοφία της Mazda, βλέπουμε ξεκάθαρα το τι πρεσβεύει πλέον και ποιες είναι οι αξίες της γενικότερα. Σε μια κατηγορία που «βάλλεται» ξεκάθαρα καθημερινά από τα SUV/crossover λοιπόν, η Mazda επανέρχεται με μια ιδιαίτερα ξεχωριστή πρόταση που κρύβει συναίσθημα σε όλες του τις πτυχές. 

Εμφάνιση που αιχμαλωτίζει το βλέμμα
Αρχικά είναι η εμφάνιση. Το Mazda3 είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας που καταφέρνει να μην περνά απαρατήρητο. Η σχεδιαστική γλώσσα kodo που ακολουθεί η Mazda στα μοντέλα της και αποτελεί έτσι την εταιρική της ταυτότητα σε αισθητικό επίπεδο, βρίσκει την καλύτερη πιθανόν εφαρμογή στο αμάξωμα του Mazda3. Στα 4,46 μ. (από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας) του Mazda 3 δεν υπάρχει σημείο ή επιφάνεια που να μην έχει κάτι το ιδιαίτερο.

Ξεχωρίζει για την μεγάλη εμπρόσθια μάσκα και την αιχμηρή αισθητική των φωτιστικών του σωμάτων, ενώ στο πλάι έχει πιο καθαρές γραμμές που του προσδίδουν πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα εκεί. Αντίστοιχα οι μεγάλες πίσω κολώνες και η ιδιαίτερη σχεδίαση των πίσω φωτιστικών τονίζουν τη δυναμική και στο πίσω μέρος, με το σύνολο να είναι έτσι απόλυτα ελκυστικό και ιδιαίτερα δυναμικό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »