Στην καμπίνα, το νέο A3 θα έχει μια μάλλον κλασική διάταξη, πιο πολύ επηρεασμένη από το νέο Q3 με ψηφιακό πάνελ οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής στις ακριβές εκδόσεις.

Νέο Audi A3: Φρέσκο design & εξηλεκτρισμός

56.078 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/2/2020

Παρουσιάζεται τον Φεβρουάριο και έρχεται λίγο πιο μετά στην Ελλάδα η νέα γενιά του πολυτελούς μικρομεσαίου της Audi. Χωρίς να χάνει την τυπική Α3 φυσιογνωμία, έχει τις απαραίτητες συναρπαστικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες για να ξεχωρίσει. Για παράδειγμα, τα πολύ τονισμένα φτερά πάνω από τους τροχούς, ή το νεύρο το οποίο διατρέχει ολόγυρα το αμάξωμα μαζί με τα εντυπωσιακά φώτα συνθέτουν ένα τολμηρό σύνολο, που δείχνει ολοζώντανα για ποιο λόγο δεν είναι ακόμα μια παραλλαγή του Golf. Η πλατφόρμα φυσικά είναι η MQB evo, χωρίς σημαντική αύξηση των διαστάσεων, ενώ αισθητή θα γίνει η τάση για εξηλεκτρισμό της γκάμας του. Από την αρχή κιόλας, το Α3 θα έχει πέντε υβριδικές εκδόσεις, εκ των οποίων τρεις mild-hybrid (θα λέγονται TFSI e) με 110, 130, και 150 ίππους. Εδώ θα υπάρχει δίκτυο 48 βολτ, προς υποστήριξη του θερμικού κινητήρα. Οι άλλες δύο θα είναι Plug-in εκδόσεις (e-tron) με 204 και 245 ίππους. Από το ερχόμενο καλοκαίρι θα διατίθεται και ο δίλιτρος ντίζελ με 115 και 150 ίππους και αργότερα και με 190 ίππους, σε όλες τις περιπτώσεις με υγρό εξάτμισης AdBlue.

Φυσικά υπάρχει μια αρμάδα από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, τα οποία γνωρίζουμε μόνο από τη μεγάλη και πολυτελή κατηγορία. Από την υποβοήθηση στον αυτοκινητόδρομο, η οποία τώρα λειτουργεί έως τα 210 χλμ./ώρα και επιτρέπει σχεδόν αυτόνομη κίνηση, μέχρι το head-up display το οποίο προβάλει τις πληροφορίες πάνω στο παρμπρίζ κι όχι πάνω σε ένα κομμάτι πλέξιγκλας και από εκεί μέχρι την πλήρη διασύνδεση και τη μόνιμη επαφή με το ίντερνετ, όλα θα είναι διαθέσιμα με το νέο Α3 – αν και κάποιες φορές ως έξτρα. Το νέο A3 θα πωλείται ως πεντάθυρο Sportback και εκ νέου ως τετράθυρο Sport Sedan. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)