Νέες προσθήκες στην γκάμα αποτελούν το σύνολο πετρελαίου 1.5 TDCi των 120 ίππων, το οποίο αντικαθιστά το 1.600άρι μοτέρ και το turbo σύνολο βενζίνης 1.5 EcoBoost των 150 και 180 ίππων.

    Ford C-MAX & Grand C-MAX

    134.841 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/1/2015

    Με μια ματιά

    Έρχονται στις αρχές του 2015
    Το μικρομεσαίο πολυχρηστικό σε 5θεσια & 7θέσια έκδοση
    Με νέο 1.500άρη diesel κινητήρα & 1.500άρη EcoBoost

    Ακολουθώντας την παρουσίαση του μεγάλου της MPV της «οικογένειας» ΜΑΧ, του S-MAX, η Ford λανσάρει και την ανανεωμένη εκδοχή του μικρομεσαίου C-MAX, τόσο στην «κανονική» του έκδοση, όσο και στην 7θέσια Grand C-MAX. Αμφότερα τα μοντέλα δέχονται την αισθητική, μηχανολογική και τεχνολογική αναβάθμιση, που είδαμε νωρίτερα στο Focus, στο οποίο άλλωστε και στηρίζονται.

    Εξωτερικά, το C-MAX έλαβε την γρίλια της μάσκας που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Ford και η οποία θυμίζει εκείνη των Aston Martin. Νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα, τα οποία φέρουν φώτα ημέρας LED, ενώ πίσω έχουν τοποθετηθεί μικρότερα φανάρια και ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας. Οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, ολοκληρώνουν τις εξωτερικές αλλαγές.

    Περνώντας στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα έχει απλουστευθεί προς όφελος της εργονομίας, καθώς πλέον υπάρχουν λιγότερα κουμπιά και διακόπτες. Επιπλέον, τοποθετήθηκε νέα οθόνη αφής 8 ιντσών, αλλά και το καινούργιο σύστημα SYNC 2 της Ford, το οποίο δέχεται φωνητικές εντολές. Οι άνθρωποι της εταιρείας «υπόσχονται» πως έχουν αναβαθμιστεί η ποιότητα των υλικών, ενώ εξοπλιστικά στοιχεία όπως το θερμαινόμενο τιμόνι, βελτιώνουν την προσφερόμενη άνεση. Βελτιωμένη, όμως, αναμένεται και η ηχομόνωση, χάρη στα πιο χοντρά πλευρικά κρύσταλλα, αλλά και στη «θωράκιση του χώρου του κινητήρα.

    Επαναρυθμίσεις έγιναν στο σασί, στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης του ανανεωμένου C-MAX, ενώ νέα προσθήκη στην παλέτα των κινητήρων αποτελούν το σύνολο πετρελαίου 1.5 TDCi των 120 ίππων, το οποίο αντικαθιστά το 1.600άρι μοτέρ, αποδίδοντας 5 ίππους περισσότερους και εκπέμποντας έως και 6% λιγότερους ρύπους CO2. Ντεμπούτο κάνει και στο C-MAX το turbo σύνολο βενζίνης 1.5 EcoBoost των 150 και 180 ίππων, το οποίο αντικαθιστά το 1.6 EcoBoost.

    Αναβαθμισμένο είναι και το 2λιτρο σύνολο πετρελαίου, το οποίο αναμένεται να έχει χαμηλότερους ρύπους CO2 κατά 20% και μεγαλύτερη ισχύ κατά 4%. Κατά τα λοιπά, παραμένουν οι εκδόσεις 1.0 EcoBoost των 100 και 125 ίππων, οι οποίες όμως θα εμφανίζουν χαμηλότερα επίπεδα ρύπων CO2. Φυσικά, όλα τα μοτέρ είναι αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ