Η μίζα και το δυναμό έχουν εξελιχθεί πλέον σε μεγάλο βαθμό, ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες απαιτήσεις των κατασκευαστών αυτοκινήτων.

Απόλυτη εξειδίκευση στη μίζα και το δυναμό

Διαβάστηκε από 4130 αναγνώστες

Τη μεγάλη τεχνογνωσία και εξειδίκευση της εταιρείας του, στα ανταλλακτικά της μίζας και του δυναμό, υπογραμμίζει ως σημαντικότερο «όπλο» στη διαρκώς αυξανόμενη «μάχη» της αγοράς, ο Θεοφάνης Μπόσκος.

 
Ο Θεοφάνης Μπόσκος, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη. Έχοντας μεγάλη αγάπη για τα αυτοκίνητα και τη μηχανολογία, από μικρός περνούσε μέρος του ελευθέρου χρόνου του στην εταιρεία που ήδη διατηρούσε ο πατέρας του, με μίζες και δυναμό κι έτσι ασχολήθηκε εκτενέστερα με το αντικείμενο. Σπούδασε ηλεκτρομηχανικά συστήματα και αυτοματισμούς αυτοκινήτων και παρά το νεαρό της ηλικίας του, πλέον διευθύνει με μεγάλη επιτυχία την επιχείρηση.
  • Ποιο είναι το αντικείμενο της εταιρείας σας; Ειδικεύεστε σε κάποιες συγκεκριμένες μάρκες αυτοκινήτων;
Διαθέτουμε μίζες και δυναμό καινούρια και ανακατασκευής, καθώς και πλήρη γκάμα των ανταλλακτικών τους για επισκευή. Τα προϊόντα καλύπτουν όλες τις μάρκες και όλους τους τύπους των οχημάτων, επιβατικών και φορτηγών, τρακτέρ, περονοφόρα, σταθερές μηχανές, μηχανές σκαφών, ψυκτικά, σκαπτικά, αλωνιστικά, χλοοκοπτικά κ.τ.λ.
  • Ποια πιστεύετε ότι είναι τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα; Γιατί να σας επιλέξει ένας καταναλωτής; 
Με την πολυετή εμπειρία στο χώρο και τη συνεχή βελτίωση της τεχνογνωσίας, το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η απόλυτη εξειδίκευση στη μίζα και στο δυναμό. Η εμπειρία, μας έχει μάθει ακριβώς πώς να ελισσόμαστε για να καλύψουμε κάθε πιθανή ανάγκη των πελατών μας. Εξάλλου, στόχος μας είναι πάντα η άριστη ποιότητα σε συνδυασμό με την μέγιστη εξυπηρέτηση τους!
  • Πώς βλέπετε την οικονομική κρίση στον χώρο του αυτοκινήτου και πώς την αντιμετωπίζει η εταιρεία σας;
Ο τομέας της αυτοκίνησης έχει δεχτεί μεγάλο πλήγμα, και αυτό άρχισε να φαίνεται αρκετά νωρίτερα σε σχέση με τα υπόλοιπα επαγγέλματα. Από το 2009 βρίσκεται σε μια συνεχή πτωτική πορεία. Το χειρότερο είναι ότι όσο συνεχίζει η εφαρμογή της αποτυχημένης φοροεισπρακτικής πολιτικής δεν διακρίνουμε καμιά ελπίδα για ανάκαμψη. Ειδικά οι επαγγελματίες του είδους μας, με τους οποίους συζητώ καθημερινά, προβλέπουν επιδείνωση της κατάστασης με αύξηση των επισφαλειών, μείωση της απασχόλησης (ανεργία) και φυσικά μείωση του τζίρου.
Στην εταιρεία μας, προσπαθούμε και το έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα, να μην μειώσουμε το προσωπικό μας, ούτε να καθυστερήσουμε ποτέ τον μισθό τους. Κύριο μέλημά μας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μας με σταθερές τιμές, χωρίς αυξήσεις των προϊόντων μας, με την ίδια πάντα ποιότητα.
  • Πώς θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πελατειακές σχέσεις;
Γνωρίζω ότι αποτελεί κρίσιμο παράγοντα επιτυχίας για μία εταιρία, κι έχουμε πετύχει δυνατές σχέσεις εμπιστοσύνης. Όντας οικογενειακή επιχείρηση, διανύοντας την 3η δεκαετία σήμερα, έχουμε πιστούς πελάτες, κάποιοι απ τους οποίους, είναι δεύτερης γενιάς και στηριζόμενοι στον αμοιβαίο σεβασμό της συνεργασίας, στο πέρασμα του χρόνου, αποτελούν τις καλύτερες συστάσεις. Εξάλλου, οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι η καλύτερη διαφήμιση!
  • Ο τομέας της τεχνολογίας εξελίσσεται ραγδαία. Ποιες οι αλλαγές στο δικό σας τομέα;
Πλέον τα αυτοκίνητα είναι πιο «έξυπνα» από ποτέ! Όσον αφορά στο δικό μας τομέα, η μίζα και το δυναμό έχουν εξελιχθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες απαιτήσεις των κατασκευαστών αυτοκινήτων. Η τεχνολογία, η οποία επικεντρώνεται στον εκκινητήρα του οχήματος, εξοικονομεί στους οδηγούς πολλά λίτρα καυσίμων και μειώνει το επίπεδο των επιβλαβών ρύπων που παράγονται από τα αυτοκίνητα κάθε χρόνο.
Το σύστημα Stop&Start το οποίο σβήνει αυτόματα τον κινητήρα του οχήματος, όταν αυτό ακινητοποιείται στα φανάρια ή στην κίνηση. Τον επανεκκινεί δε ομαλά κι αθόρυβα, χωρίς κραδασμούς και άμεσα (σε 350 χιλιοστά του δευτερολέπτου), όταν ο οδηγός απελευθερώσει το φρένο (ή πατήσει το πεντάλ του συμπλέκτη σε οχήματα με μηχανική μετάδοση).
Ο εκκινητής ReStart πλέον μπορεί να πραγματοποιεί πάνω από 400.000 κύκλους λειτουργίας (οι συμβατικοί εκκινητές σχεδιάζονται για 30.000 κύκλους λειτουργίας). Για να επιτευχθεί αυτό, έχουν ενισχυθεί τα εσωτερικά του εξαρτήματα κι έχουν ενσωματωθεί τα κατάλληλα ηλεκτρονικά (λογισμικό και ηλεκτρονικές μονάδες) στο όχημα, προκειμένου να πραγματοποιείται το αυτόματο σταμάτημα της λειτουργίας του κινητήρα, όταν το όχημα βρίσκεται σε στάση και η αυτόματη εκκίνηση του. Η επανεκκίνηση του κινητήρα πραγματοποιείται από τον εναλλάκτη του συστήματος StARS - μετατρέπεται σε ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος μέσω του ιμάντα του θέτει σε κίνηση τον κινητήρα. Η ροπή που απαιτείται για να εκκινήσει ο κινητήρας από τον εναλλάκτη του συστήματος StARS, κυμαίνεται από 36 έως 73 Nm, αναλόγως το είδος του κινητήρα.
Αυτή είναι άμεσα επιτεύξιμη χάρη στον ειδικό σχεδιασμό του εναλλάκτη-εκκινητή του συστήματος, αλλά και χάρη στα κατάλληλα ηλεκτρονικά εξαρτήματα που τον πλαισιώνουν.

Αφοί Μπόσκου Ο.Ε.
4,5 χιλ. Θεσσαλονίκης - Καλοχωρίου
Τηλ.: 2310752206
www.mposkos.gr

 

AFTER SALES - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός