Γαλλικές μάρκες αυτοκίνητων: Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι κάτοχοι ;

Γαλλικές μάρκες αυτοκίνητων: Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι κάτοχοι ;

After Sales με άρωμα Γαλλίας! Τι λένε κάτοχοι Renault, Citroen, Peugeot

12441 Επισκέψεις στο άρθρο

Έρευνα ικανοποίησης κατόχου. Στην πρώτη 3άδα μεταξύ όλων των μαρκών η Renault, στην 6η θέση η Citroen, εκτός δεκάδας η Peugeot.

Οι after-sales υπηρεσίες είναι σχεδόν όσο σημαντικές όσο η αγορά του ίδιου του αυτοκίνητου.

Ένας υποψήφιος κάτοχος που σέβεται τον εαυτό του (και τα χρήματα του) θα φροντίσει να ερευνήσει και να σιγουρευτεί πως οι υπηρεσίες μετά την αγορά συνάδουν με το προφίλ –πρώτα του οδηγού και έπειτα- του αυτοκινήτου επιλογής.

Μια μάρκα που εξοπλίζει τα οχήματα της με κορυφαίες υπηρεσίες μετά την αγορά δεν εξασφαλίζει απλά ένα χρηματικό κέρδος από την πώληση, άλλα και την απόκτηση ενός κατόχου που  αισθάνεται εμπιστοσύνη και είναι έτοιμος να γίνει οπαδός των μοντέλων-και της ίδιας της μάρκας.

Θα είναι, επομένως, πολύ πιο εύκολο για αυτόν να ξανά εμπιστευτεί την μάρκα κατά την αγορά ενός νέου μοντέλου άλλα και να μοιραστεί την εμπειρία του με τον κοινωνικό του περίγυρο, «διαφημίζοντας» ουσιαστικά την μάρκα από το πόσο ικανοποιημένος είναι.

Μια αρκετά ασφαλής δήλωση θα ήταν πως οι κάτοχοι μοντέλων γαλλικών μαρκών ανήκουν στην συγκεκριμένη κατηγορία. Peugeot, Renault και Citroen είναι 3 μάρκες που προσφέρουν σφαιρικές υπηρεσίες after sales με πλήρη μέριμνα για τον κάτοχο και την κάθε συνθήκη του αυτοκίνητου του.

Για να δούμε ,λοιπόν, πως ακριβώς καταφέρνουν οι 3 αυτές μάρκες να διατηρούν τους κατόχους των μοντέλων τους ικανοποιημένους άλλα και τα σχόλια των ίδιων των κατόχων, όπως εσείς μας είπατε κατά την ερεύνα ικανοποίησης κατόχου του AutoΤρίτη!

Έρευνα ικανοποίησης κατόχου. Renault, Peugeot, Citroen
-Στην πρώτη 3άδα η Renault
- Στην  6η θέση όλων των μαρκών η Citroen
- Εκτός 10-άδας η Peugeot
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES