Έρευνα ικανοποίησης κατόχου. Στην πρώτη 3άδα μεταξύ όλων των μαρκών η Renault, στην 6η θέση η Citroen, εκτός δεκάδας η Peugeot.
auto.accessories Team
Οι after-sales υπηρεσίες είναι σχεδόν όσο σημαντικές όσο η αγορά του ίδιου του αυτοκίνητου.
Ένας υποψήφιος κάτοχος που σέβεται τον εαυτό του (και τα χρήματα του) θα φροντίσει να ερευνήσει και να σιγουρευτεί πως οι υπηρεσίες μετά την αγορά συνάδουν με το προφίλ –πρώτα του οδηγού και έπειτα- του αυτοκινήτου επιλογής.
Μια μάρκα που εξοπλίζει τα οχήματα της με κορυφαίες υπηρεσίες μετά την αγορά δεν εξασφαλίζει απλά ένα χρηματικό κέρδος από την πώληση, άλλα και την απόκτηση ενός κατόχου που αισθάνεται εμπιστοσύνη και είναι έτοιμος να γίνει οπαδός των μοντέλων-και της ίδιας της μάρκας.
Θα είναι, επομένως, πολύ πιο εύκολο για αυτόν να ξανά εμπιστευτεί την μάρκα κατά την αγορά ενός νέου μοντέλου άλλα και να μοιραστεί την εμπειρία του με τον κοινωνικό του περίγυρο, «διαφημίζοντας» ουσιαστικά την μάρκα από το πόσο ικανοποιημένος είναι.
Μια αρκετά ασφαλής δήλωση θα ήταν πως οι κάτοχοι μοντέλων γαλλικών μαρκών ανήκουν στην συγκεκριμένη κατηγορία. Peugeot, Renault και Citroen είναι 3 μάρκες που προσφέρουν σφαιρικές υπηρεσίες after sales με πλήρη μέριμνα για τον κάτοχο και την κάθε συνθήκη του αυτοκίνητου του.