Εσείς τι λέτε; Κερδίζει το στοίχημα η SEAT;

6276 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/12/2020

To δυναμικό της SEAT "ακούει" και καλύπτει άμεσα και καινοτόμα τις νέο-αναδυόμενες ανάγκες της εποχής. Το δείχνουν οι πωλήσεις της, το "φωνάζουν" oι υπηρεσίες της, το πιστοποιούν και οι κάτοχοι της, μιλώντας γι αυτήν! Ας δούμε τι κάνει η μάρκα και τι λένε οι κάτοχοι.

 
Το "στοίχημα" έχει τεθεί εξαρχής και αφορά τον κάτοχο της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα αφορά το πόσο ικανοποιημένος θα είναι από την "σχέση ζωής" του με ένα αυτοκίνητο SEAT (μια σχέση που περιλαμβάνει την καθημερινή οδηγική του εμπειρία μα και όλα όσα αφορούν αυτόν και το αυτοκίνητο του και μετά την αγορά του).

Έτσι, οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση κάθε νέας υπηρεσίας SEAT, "ακούνε" και από ότι δείχνουν οι έρευνες ικανοποίησης της μάρκας "ακούνε καλά"!

Έρευνα λοιπόν και καινοτομία. Καινοτομία με στόχο την κάλυψη των ολοένα και πιο ταχύρυθμα μεταβαλλόμενων αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή, του σύγχρονου κατόχου. Αποτέλεσμα;  Υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης κατόχων & μεγαλύτερη πιστότητα στην μάρκα που παρέχει υπηρεσίες που ξεχωρίζουν για το υψηλό επίπεδο ποιότητας και δημιουργούν, δικαιολογημένα, επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Ποια είναι τα συστατικά της επιτυχίας στην "εποχή" μας

Σε αυτό το "στοίχημα" (το οποίο δεν κερδίζετε με τζογάρισμα μα μόνο με σκληρή και δημιουργική δουλειά), περιλαμβάνεται και η ανάγκη κάλυψης της "νέας εποχής".
Mιάς εποχής με δυνατότητες και ευκολίες (digital) μα και με "απειλές" και δυσκολίες (σαν αυτή που αντιμετωπίζει όλος ο πλανήτης με την πανδημία).

Η άμεση αντίδραση είναι ένα "συστατικό επιτυχίας". Η καινοτομία είναι ένα ακόμη. Μάλιστα είναι αυτό το οποίο δημιουργεί αυτό που λέμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Και η "εποχή" προσφέρεται για καινοτομία (και λόγω εξέλιξης της τεχνολογίας και λόγω των "κοινωνικών συνθηκών"). Η σωστή ένταξη των νέων υπηρεσιών στο "μίγμα" και η απόφαση για την τιμολόγηση τους ή την χωρίς χρέωση διάθεση τους ως μέσο κορύφωσης της ικανοποίησης (των κατόχων).

Πως όμως έχει καταφέρει η SEAT να πετύχει αυτή τη σχέση πρότυπο με τους κατόχους της; Είναι πολλά τα συστατικά της επιτυχίας. Είναι οι προηγμένες παροχές, οι καινοτόμες digital και ανέπαφες υπηρεσίες, το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και ο τεχνολογικός εξοπλισμός, η ευγένεια και φυσικά οι καλές τιμές με διαφάνεια και πλήρη ενημέρωση για τις εργασίες και τα κόστη, με ξάστερα και κατανοητά λόγια.

Η καλύτερη απόδειξη!

Η καλύτερη απόδειξη για τα παραπάνω είναι τα σχόλια των ίδιων των πελατών για το επίπεδο υπηρεσιών της SEAT. Ρίχνοντας μια δειγματοληπτική ματιά σε πηγές όπου "αθροίζονται" σχόλια και γνώμες τους, θα βρούμε δηλώσεις τους σχετικά με τις υπηρεσίες που έλαβαν και το επίπεδο εξυπηρέτησης που τους επιφυλάχθηκε από το εξουσιοδοτημένο δίκτυο SEAT, όπως :


«Γρήγορη και άρτια εξυπηρέτηση σε κάθε επίπεδο. Αναμονή, service, πληροφόρηση,   
  ευγένεια, αμεσότητα».

«Επαγγελματισμός, φιλικότητα και διάθεση για εξυπηρέτηση»
«Πολύ καλή εξυπηρέτηση, κανένα ενοχλητικό θέμα από την όλη διαδικασία».
«Η εξυπηρέτηση είναι πολύ καλή, το προσωπικό άριστα εκπαιδευμένο, η ατμόσφαιρα  
  πολιτισμένη. Μας γνωρίζουν και πάντα κάνουν ότι καλύτερο»

«Πολύ καλή εξυπηρέτηση»

Επένδυση σε καλά εκπαιδευμένο προσωπικό & διαδικασίες ποιότητας!

Στα εξουσιοδοτηµένα συνεργεία SEAT γίνεται καλή δουλειά! Εκεί βρίσκονται οι καταλληλότεροι µηχανικοί. Καταρτισμένοι πάνω στις τεχνολογίες που διαθέτουν τα µοντέλα της SEAT. Με τον απαραίτητο, εγκεκριμένο εξοπλισµό ελέγχου-αποκατάστασης. Με τοποθέτηση μόνο γνήσιων ανταλλακτικών (που εγγυώνται την εκπλήρωση όλων των υποσχέσεων του κατασκευαστή)!

 
Έκεί λοιπόν, είστε σίγουροι πως κάθε εργασία ή έλεγχος που γίνεται στο SEAT σας είναι 100% σύµφωνος µε τις αυστηρότερες προδιαγραφές ποιότητας και πως το αγαπημένο σας αυτοκίνητο διατηρείται στη βέλτιστη δυνατή κατάσταση. Για αυτό και η ποιότητα των εργασιών είναι υψηλή, χωρίς καθυστερήσεις και «αναπάντεχα» προβλήματα. Ποια είναι η άποψη των ίδιων των πελατών όμως; Ας δούμε πάλι δειγματοληπτικά κάποια :
«Άριστη εξυπηρέτηση, σε όλη την διάρκεια της εκεί επίσκεψης μου. Ενδελεχής έλεγχος κ   
  ποιότητα υπηρεσιών, σαφής ενημέρωση κατά την διάρκεια της επισκευής».

«Γρήγορο σέρβις. Πολύ καλή εξυπηρέτηση».
 «Υπεύθυνη υποδοχή. Επαγγελματική προσέγγιση. Τεχνογνωσία και άριστη επικοινωνία.
   Επαγγελματίες».

«Αξιοπιστία, επαγγελματική συμπεριφορά, τήρηση χρονοδιαγράμματος».

Διαφάνεια & σωστή τιμή, συστατικά καταλύτες!

Στο δίκτυο της SEAT, διαθέτουν υπηρεσίες και πακέτα προσφορών (δωρεάν εποχικούς ελέγχους, value services και ειδικά εκπτωτικά πακέτα για µεγαλύτερης ηλικίας αυτοκίνητα), τα οποία είναι αυτό που λέμε «αξίζουν τα λεφτά τους». Σε µια επίσκεψη στο εξουσιοδοτηµένο δίκτυο, θα διαπιστώσετε πως οι experts της µάρκας πέρα από τα αυτονόητα για την µάρκα (δωρεάν έλεγχο, περιοδικό service κλπ) κάνουν διάγνωση ακριβείας και σας εξηγούν αν το αυτοκίνητό σας χρειάζεται κάτι, ώστε εσείς να γνωρίζετε ακριβώς και να έχουν την έγκριση σας για το κόστος, αλλά φροντίζουν να σας ενημερώσουν και για μελλοντικές ανάγκες του αυτοκινήτου σας. Καταγραφούμε την εμπειρία μερικών πελατών, όπως την αποτύπωσαν οι ίδιοι σε σχόλιά τους:
«Φιλική υποδοχή, εξυπηρέτηση, τιμές».
«Κορυφαία ποιότητα της εργασίας σε συνδυασμό με την πλήρη πληροφόρηση για το τι
  αντικαταστάθηκε και τους λόγους αντικατάστασης».

«Ανάλυση του service και ενημέρωση για μελλοντικές ανάγκες του αυτοκινήτου, ευγένεια,
  ταχύτητα και άριστη εξυπηρέτηση».

«Φιλικότητα, ευγένεια, ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών, επεξηγήσεις στα
   ερωτήματα του πελάτη».


Εσείς τι λέτε; Κερδίζει το στοίχημα η SEAT ;
 
 

Tags: AFTER SALES, SEAT