«Να μείνω ή να φύγω»;

«Να μείνω ή να φύγω»;

3975 Επισκέψεις στο άρθρο

Αυτό περνά από το μυαλό του κατόχου ενός αυτοκινήτου, ο οποίος έχει συμπληρώσει ήδη τον πρώτο «κύκλο ζωής» - συμβίωσης με ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο – μάρκα και σκέφτεται να αγοράσει το επόμενο. Να μείνει άραγε στην ίδια μάρκα ή να φύγει;

Σίγουρα αυτό που θα περάσει αμέσως από το μυαλό του είναι η εμπειρία που αποκόμισε από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είτε η «συμβίωση» αυτή του άφησε μία ευχάριστη και θετική ανάμνηση, είτε αρνητική.

Κοινοποίησέ το »


Ο πελάτης - οπαδός
Η συγκεκριμένη φράση μπορεί να περιγράψει και τον μεγάλο στόχο των εταιριών. Να δημιουργήσουν δηλαδή πελάτες – οπαδούς, οι οποίοι θα μείνουν πιστοί στην μάρκα και θα την εμπιστεύονται μέχρι τέλους.

Όπως δείχνουν τελευταίες μεγάλες διεθνείς έρευνες, ο ικανοποιημένος πελάτης – που είναι απόλυτα ευχαριστημένος και από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά και από το επίπεδο της after sales εξυπηρέτησης - είναι αυτός που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να μείνει πιστός και να αγοράσει ίδιας μάρκας αυτοκίνητο ή να ξαναγοράσει το ίδιο μοντέλο, αλλά στην καινούρια του έκδοση, που θα καλύπτει τα νέα «θέλω ή μπορώ του».  Η επιλογή φυσικά του μοντέλου, έχει τα δικά της κριτήρια.  Συγκεκριμένα, σύμφωνα πάλι με τις ίδιες έρευνες, το αν θα ανεβάσει το αυτοκινητιστικό του level κάποιος, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως την οικονομική του δυνατότητα, την νέα του οικογενειακή κατάσταση, αλλά και το timing (ενδεχομένως μία super προσφορά, που δεν μπορεί να αρνηθεί).

  Συνέχεια του άρθρου >>>

Κοινοποίησέ το »

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES