Οι σημαντικότερες premium υπηρεσίες των εταιρειών

    9590 Επισκέψεις στο άρθρο

    Alfa Romeo: Alfa με τόνο στο κόσμο του διαδικτύου

    Το InfoMobile είναι μια δωρεάν εφαρμογή της Alfa Romeo σχεδιασμένη για όλους τους αυτοκινητιστές, μέσα από την οποία μπορείτε να ανακαλύψτε έναν κόσμο πληροφοριών και υποστήριξης για το αυτοκίνητό σας. 

    Παράλληλα μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας προφίλ στο myAlfaRomeo και να επωφεληθείτε από αποκλειστικά προνόμια, όπως συμβουλές για την συντήρηση, ενημέρωση για νέα προϊόντα και εξατομικευμένες προσφορές.

    Audi: Γίνε μέλος ενός κλειστού «club» προνομίων

    Το Audi Owners Club αφορά όλους τους κατόχους μοντέλων της μάρκας και αποτελεί τον τρόπο που η Kosmocar A.E. επιλέγει να επιβραβεύσει ανταποδοτικά την πιστότητα των πελατών της. Για κάθε επίσκεψη για εργασίες συντήρησης, στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Audi, τα μέλη του Audi Owners Club κερδίζουν πόντους. Όσο περισσότεροι πόντοι συλλέγονται, τόσο περισσότερα πλεονεκτήματα εξασφαλίζετε, όπως μεγαλύτερη έκπτωση σε ανταλλακτικά και εργασία ή εκπτώσεις σε γνήσια αξεσουάρ Audi, αλλά και κάποια ιδιαίτερα προνόμια, όπως προσκλήσεις σε Test Drive και παρουσιάσεις νέων μοντέλων.

    BMW: Service εξ αποστάσεως

    Με το BMW TeleServices δεν χρειάζεται να έχετε συνέχεια στο μυαλό σας τα ραντεβού για τις εργασίες συντήρησης. Η BMW σας στέλνει αυτόματα στην BMW όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με το service του αυτοκινήτου. Έτσι, ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής BMW έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει γρήγορα τα δεδομένα και να έρθει σε επαφή μαζί σας χωρίς καθυστερήσεις. 

    Ford: Εγγύηση τιμής, αλλά και πρόγραμμα ανταπόδοσης

    Η Ford προσφέρει το πρόγραμμα Εγγύησης Καλύτερης Τιμής, σύμφωνα με το οποίο, αν βρείτε μια ανταγωνιστική προσφορά φθηνότερη από το ποσό που πληρώσατε στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της Ford, τότε θα σας επιστραφεί η διαφορά του ποσού.

    Παράλληλα μέσω του προγράμματος «FordNext», μετά από κάθε δαπάνη που πραγματοποιείτε στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία Ford που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, κερδίζετε χρηματική επιστροφή η οποία σας αποδίδεται στην επόμενη ή στις επόμενες επισκέψεις σας.

    Jaguar: Τα βρίσκεις όλα με ένα κλικ 

    Η Jaguar αποθηκεύει, για όλα τα νέα οχήματα που κατασκευάστηκαν από την 1η Ιουλίου 2013 και μετά, το ιστορικό συντήρησης σε μια βάση δεδομένων. Τα αρχεία σας είναι εύκολα προσβάσιμα όποτε τα θελήσετε, μέσω μιας απλής επικοινωνίας με οποιονδήποτε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Jaguar, που θα είναι σε θέση να σας δώσει αντίγραφο.

    Jeep: Η κάρτα των προμονίων

    Η Lancia Jeep Hellas A.E. προσφέρει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα προνομίων στους πελάτες της με την κάρτα «Club One». Σε αυτά περιλαμβάνονται δωρεάν υπηρεσίες, όπως οδική βοήθεια ή αυτοκίνητο αντικατάστασης, εφόσον παραστεί ανάγκη, ή δωρεάν έλεγχοι (ΚΤΕΟ, Κ.Ε.Κ.). Επιπλέον, η Lancia Jeep Hellas κοινοποιεί στα μέλη του «Club One» μοναδικές προσφορές σε προϊόντα και υπηρεσίες, εστιάζοντας στις προσωπικές απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών της.

    Land Rover: Κινητό συνεργείο

    Η Land Rover προσφέρει στους κατόχους των μοντέλων της ένα κινητό συνεργείο στην περίπτωση ατυχήματος ή δυσλειτουργίας του αυτοκινήτου σας. Εξειδικευμένοι τεχνικοί θα έρθουν σε εσάς όπου βρίσκεστε και σε περίπτωση ανάγκης θα φροντίσουν για τη μεταφορά του αυτοκινήτου σας.

    Mercedes: Όλα τα δεδομένα Service στη διάθεσή σας

    Τα δεδομένα service της Mercedes σας ενημερώνονται συνεχώς και καταγράφονται ηλεκτρονικά στην κεντρική βάση δεδομένων της Mercedes και έτσι δεν υπάρχει πιθανότητα να χαθούν. Σε περίπτωση λοιπόν που τύχει να χάσετε το ψηφιακό σας βιβλίο συντήρησης, υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στα στοιχεία σας ανά πάσα στιγμή σε ολόκληρη την Ευρώπη. Με αυτό τον τρόπο είναι δυνατή η άμεση και επαγγελματική εξυπηρέτησή σας όπου κι αν βρίσκεστε. 

    Στην ψηφιακή αναφορά συντήρησης μπορεί να έχει πρόσβαση ο πελάτης ανά πάσα στιγμή από το κινητό του μέσω του portal Mercedes me. Με την εγγραφή του στην πλατφόρμα ενημερώνεται για την τρέχουσα αναφορά service, τα διαστήματα Service και έχει πρόσβαση στο πλήρες ιστορικό συντήρησης. 

    Peugeot: Γρήγορα και με διαφάνεια 

    Πραγματοποιήστε τις βασικές εργασίες συντήρησης του οχήματος σας με το Peugeot Rapide στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της μάρκας χωρίς ραντεβού σε λιγότερο από μία ώρα, χάρη στο σημαντικό απόθεμα ανταλλακτικών που είναι άμεσα διαθέσιμο. 

    Το τελικό τιμολόγιο θα είναι ακριβώς το ίδιο με την έκθεση της προσφοράς και θα περιλαμβάνει ανταλλακτικά, εργασία, αξία ΦΠΑ και εγγύηση 1 έτους για όλα τα ανταλλακτικά που αντικαταστήθηκαν.

    Volvo: Εσείς και το αυτοκίνητό σας σε σύνδεση

    Το Volvo On Call είναι μια συνδρομητική υπηρεσία, η οποία χρησιμοποιεί μια εφαρμογή που σας επιτρέπει να βρίσκεστε σε συνεχή επαφή με το Volvo σας. Κλειδώνετε και ξεκλειδώνετε τις πόρτες, ελέγχετε το ρεζερβουάρ, ψύχετε ή προθερμαίνετε το αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας μια έξυπνη συσκευή για να επικοινωνείτε με το Volvo σας και να το ελέγχετε όπου και αν βρίσκεστε. Όταν είστε μέσα στο αυτοκίνητο, μπορείτε να καλέσετε οδική βοήθεια ή τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με το πάτημα ενός κουμπιού.

    VW: Service από το σπίτι σου

    Η VW διαθέτει την υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης αυτοκινήτου για το προκαθορισμένο service του. Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται εσείς να πάτε το όχημά σας για στον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή. Έρχονται και το παραλαμβάνουν από το σπίτι σας, ή όπου αλλού σας βολεύει και όταν είναι έτοιμο, σας το επιστρέφουν πάλι.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES