Πως η Ford «παίρνει πρωτάθλημα» ικανοποίησης κατόχων!

17115 Επισκέψεις στο άρθρο

Με καινοτόμο σχεδιασμό για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών που καλύπτουν τις νέες ανάγκες των κατόχων της μάρκας. Με front line-εκπαιδευμένο εξουσιοδοτημένο δίκτυο. Με service "εμπειρία", bonus, ευελιξία και σωστή τιμή. Η Ford «παίρνει πρωτάθλημα».

Η Ford σχεδιάζει με επίκεντρο τον κάτοχό της, ώστε να απολαμβάνει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, ακόμα και χωρίς να χρειάζεται η φυσική του παρουσία. Με ασφάλεια, χρονικά και οικονομικά οφέλη. Ανέπαφα και απομακρυσμένα.
Για να καταφέρει μια εταιρεία όπως η Ford να δημιουργήσει πιστούς πελάτες και να χτίσει μαζί τους μια σχέση που θα τους μετατρέπει σε "στόμα με στόμα" διαφημιστές της, θέλει δουλειά πολλή!  Aς δούμε πως το επιτυγχάνει.

Τα στάδια της κατάκτησης (πιστότητας)!

Πρώτα απ όλα χρειάζεται εταιρική βούληση και σχεδιασμός που τοποθετεί ψηλά στην εταιρική λίστα προτεραιοτήτων τις After Sales υπηρεσίες και τον Ικανοποιημένο κάτοχο.

Στη συνέχεια, απαιτείται ,για να στεφθεί με επιτυχία η όλη προσπάθεια,  μεράκι (από τα εμπλεκόμενα στελέχη όλου του δικτύου της μάρκας) και διαρκής έρευνα. Έρευνα η οποία σε συνδυασμό με την εταιρική ικανότητα κατανόησης των πραγματικών αναγκών & προτεραιοτήτων των κατόχων της μάρκας (οι οποίες εξελίσσονται ή …απλά αλλάζουν), φέρνουν feedback και βελτιώνουν τον σχεδιασμό. Αποτέλεσμα; Καλύτερες υπηρεσίες!

Στις μέρες μας καταλυτικό ρόλο παίζει και η εξέλιξη της τεχνολογίας η οποία εξασφαλίζει δυνατότητες στοχευμένης παροχής υπηρεσιών κορυφαίας ποιότητας! Έτσι μια μάρκα όπως η Ford μπορεί και καινοτομεί διαρκώς προσφέροντας υπηρεσίες για τους κατόχους της που ξεπερνούν τα …εσκαμμένα (τα συνήθη). Υπηρεσίες που χαρίζουν πραγματική εξυπηρέτηση και είναι απόλυτα χρηστικές.
 Η Ford έχει καταφέρει να οικοδομήσει μια τέτοια σχέση με τους κατόχους των μοντέλων της, όπως αποδεικνύουν οι έρευνες ικανοποιημένων πελατών και η διαρκής άνοδός της σε πωλήσεις.
Η οξυδέρκεια των ανθρώπων, που σχεδιάζουν τις υπηρεσίες της, να αντιλαμβάνονται γρήγορα και σωστά τις αναδυόμενες ανάγκες των πελατών της και η ικανότητα του δυναμικού της να τις εφαρμόζει απόλυτα σωστά την έχουν καταστήσει πρότυπο στον τομέα του after sales. Γιατί στη Ford προγραμματίζουν, σχεδιάζουν και υλοποιούν με γνώμονα τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, επιδεικνύοντας άμεσα αντανακλαστικά σε νέες καταστάσεις που απαιτούν δράση. Όπως η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τώρα, η οποία μας αναγκάζει να διατηρούμε μια κοινωνική αποστασιοποίηση και να περιορίζουμε τις επαφές.

Η front line της μάρκας, εξασφαλίζει την ποιότητα παροχής των υπηρεσιών της!

Το αυτοκίνητό μας, ανεξαρτήτως των ετών κυκλοφορίας που μετράει, οφελείται όταν δέχεται την προβλεπόμενη ή την έκτακτη φροντίδα από τους ειδικά εκπαιδευμένους, για την μάρκα, τεχνικούς.
Και για το Ford μοντέλο που έχουμε στην κατοχή μας, οι εκπαιδευμένοι ειδικοί βρίσκονται μόνο στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο. Είναι οι μηχανικοί που έχουν εκπαιδευτεί να φροντίζουν το δικό σου αυτοκίνητο και συνεχίζουν να εκπαιδεύονται εφ' όρου ζωής στις νέες τεχνολογίες της φίρμας, διαθέτοντας τον κορυφαίο εξοπλισμό και την απαραίτητη γνώση και εμπειρία ετών, ώστε να ανταπεξέλθουν επιτυχώς σε κάθε πρόκληση. Είναι η front line της ομάδας, οι άνθρωποι που συμμετέχουν στην υλοποίηση του σχεδιασμού της μάρκας, για την παροχή κορυφαίων ποιοτικών υπηρεσιών (που περιγράψαμε πιο πάνω).

Η 1η μάρκα που προσέφερε μία ανέπαφη εμπειρία για το service σας!

Eίναι φανερό πως η διαμορφωθείσα κατάσταση "στις μέρες μας" έχει διαφοροποιήσει τις ανάγκες μας σε όλους τους τομείς και έχει δημιουργήσει μια τάση για περισσότερη χρήση του αυτοκινήτου μας (ως ασφαλέστερου μέσου μετακίνησης σε σχέση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς). Από την άλλη τα μέτρα αντίδρασης ενάντια στην εξάπλωση του Covid19 έχουν δημιουργήσει δυσκολίες στην "ελεύθερη μετακίνηση".

Δείτε περισσότερα για τα αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας του Ford Servce, τα οποία σας κρατούν ασφαλείς 
 


 Γι αυτό και η Ford αντιλαμβανόμενη γρήγορα την νέα πραγματικότητα (από το πρώτο κιόλας "κύμα"), δείχνοντας άμεσα αντανακλαστικά και υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, προσάρμοσε τις υπηρεσίες της και δημιούργησε νέες καινοτόμες, σύμφωνα με τις νέες μας ανάγκες. Ήταν η 1η μάρκα που πρόσφερε μια ανέπαφη εμπειρία service, παρέχοντας προηγμένες digital υπηρεσίες & νέες added-value παροχές στους κατόχους της.

Πως μπορεί όμως το service του αυτοκινήτου να γίνει ανέπαφα; Αν είναι Ford εύκολα και γρήγορα. Απλά από την digital πλατφόρμα (στο site της εταιρείας) επιλέγετε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που θέλετε να εξυπηρετηθείτε (Οn-Line Service Booking), κανονίζετε πότε και από πού θα έρθουν να το παραλάβουν (υπηρεσία Pick up), υποδεικνύετε που θέλετε να σας το παραδώσουν (υπηρεσία Delivery)! Aφού πρώτα το απολυμάνουν πλήρως με τα κατάλληλα υλικά (που θα προστατέψουν και τα εσωτερικά του Ford σας). Παράλληλα σας διαθέτουν -εφόσον το επιθυμείτε- και αυτοκίνητο αντικατάστασης, φυσικά απολυμασμένο και αυτό!

Δείτε περισσότερα για την υπηρεσία Pick Up της Ford στο παρακάτω βίντεο


Στην σωστή τιμή και με Bonus παροχές!

Πέρα από όλη αυτή την ανέπαφη πρωτοποριακή εμπειρία, στο δίκτυο της Ford διαθέτουν ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες, που περιλαμβάνουν δωρεάν εποχικούς ελέγχους, ειδικά εκπτωτικά πακέτα για μεγαλύτερης ηλικίας αυτοκίνητα, διαγνωστικές εργασίες και έξτρα υπηρεσίες, όπως απολύμανση του συστήματος κλιματισμού με ειδικά φίλτρα καμπίνας.
Για το τέλος (και προς επιβεβαίωση όλων των πιο πάνω) σας παραθέσουμε ένα μικρό  απόσπασμα από πρόσφατη συνέντευξη του Διευθυντή του Τμήματος Υπηρεσιών μετά την Πώληση της Ford Motor ΕΛΛΑΣ κυρίου Βασίλη Παπαναστασίου, για τον τρόπο που η εταιρεία αντιλαμβάνεται την σχέση της με τους πελάτες της.

«Κατανοώντας και σεβόμενοι τις οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να έχουν δημιουργηθεί αυτή την περίοδο έχουμε φροντίσει και γι' αυτό. Υπάρχει ευελιξία, στην περίοδο κάλυψης της εγγύησης, στους τρόπους πληρωμής, αλλά και ειδικές τιμές για τις εργασίες και τα ανταλλακτικά, επιβραβεύοντας έτσι την πιστότητα των πελάτων μας μέσα από το πρόγραμμα Καλής Θέλησης».