ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς το After Sales της SEAT κάνει τους κατόχους πιστούς στη μάρκα

1163 Επισκέψεις στο άρθρο
Πώς το After Sales της SEAT κάνει τους κατόχους πιστούς στη μάρκα
Πώς το After Sales της SEAT κάνει τους κατόχους πιστούς στη μάρκα
  • Πώς το After Sales της SEAT κάνει τους κατόχους πιστούς στη μάρκα
  • Πώς το After Sales της SEAT κάνει τους κατόχους πιστούς στη μάρκα

«Μαρτυρίες» κατόχων που είναι πιστοί στη SEAT μέχρι και 40 χρόνια.
Οι καλές τιμές, τα «ξεκάθαρα λόγια» και το φιλικό κλίμα κερδίζει τους κατόχους, όπως δηλώνουν οι ίδιοι.
Περισσότερη ευκολία στην καθημερινότητα από τις ψηφιακές εφαρμογές που διαθέτει η SEAT.
Ρωτάει τους κατόχους και κάνει έρευνες για να βελτιώσει τις υπηρεσίες της.

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ

Ο μεγάλος στόχος κάθε μάρκας είναι να διατηρήσει τους κατόχους πιστούς στα μοντέλα της και να διατηρήσει μια μακροχρόνια σχέση μαζί του, η οποία θα είναι ωφέλιμη και για τις δύο πλευρές. Ο τρόπος για να συμβεί αυτό είναι οι After Sales υπηρεσίες, οι οποίες και στοχεύουν στην ικανοποίηση του κατόχου και τη μακροχρόνια πιστότητα.

«Μαρτυρίες» κατόχων που είναι πιστοί στη SEAT μέχρι και 40 χρόνια

Ένα πετυχημένο παράδειγμα μάρκας είναι η SEAT, η οποία έχει «κατακτήσει τις καρδιές» των κατόχων, με ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που κερδίζει τους κατόχους και τους κάνει πιστούς. Δεν είναι κάτι που το λέμε εμείς, το λέει το 81% των κατόχων που δηλώνουν ικανοποιημένο από τη SEAT. Εξάλλου στις σελίδες του AutoΤρίτη έχουμε φιλοξενήσει κατά καιρούς την εμπειρία οδηγών, που είναι «πιστοί» στη SEAT 40 χρόνια ή οδηγούν SEAT Ibiza χωρίς διακοπή επί 35 χρόνια. Σίγουρα για να πετύχει κάτι τέτοιο η SEAT, κάτι κάνει καλά, το οποίο και θα αναλύσουμε λαμβάνοντας υπόψιν και τι λένε και οι ίδιοι οι κάτοχοι μοντέλων της SEAT.

Οι καλές τιμές, τα «ξεκάθαρα λόγια» στις χρεώσεις και το φιλικό κλίμα κερδίζει τους κατόχους, όπως δηλώνουν οι ίδιοι

Στις αναφορές ικανοποίησης κατόχου AutoCheck, υπάρχουν αρκετές μαρτυρίες που αναδεικνύουν τον επαγγελματισμό που επιδεικνύουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργιών, καθώς επίσης και τις καλές τιμές που ανταποκρίνονται στις εργασίες και χωρίς έξτρα χρεώσεις. Εξάλλου η οικονομική συντήρηση είναι ένα χαρακτηριστικό της SEAT που διαπιστώσαμε και στην μεγάλη μας έρευνα, σχετικά με το κόστος service όλων των μαρκών.

Ας δούμε όμως και μερικές αναφορές κατόχων:
«Το Ibiza μου έχει αποδειχθεί αξιόπιστο και οικονομικό. Σε συνεργεία της αντιπροσωπείας όποτε πήγα, είχα επαγγελματική εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση».
Απόστολος Σ***ς, SΕΑΤ Ibiza του 2007
 
«Πολύ καλό αυτοκίνητο πέρα από κάθε προσδοκία για τα 17 χιλιάρικα που έδωσα. Υποδειγματικός ο επαγγελματισμός της SEAT Μ**** σε όλα τα σέρβις με απόλυτη ενημέρωση για το κόστος τους αλλά και με συνεχείς προσφορές».
Θεόδωρος Μ******ς, SΕΑΤ Leon του 2009
 
«Πολύ Ικανοποιημένος από όλες τις απόψεις, τιμή service και εξυπηρέτηση αντιπροσωπίας»
Κώστας Κ**********ς, Seat Ibiza (Βενζίνη) 1000 κυβικά του 2018
 

Ρωτάει τους κατόχους και κάνει έρευνες για να βελτιώσει τις υπηρεσίες της

Φυσικά για να μπορέσει η SEAT να φτάσει σε ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, πρώτα από όλα «άκουσε» τους ίδιους του πελάτες της και τι θέλουν, κάνοντας διαρκείς έρευενες και ρωτώντας τους κατόχους τι πρέπει να βελτιώσει. Όπως μας είχε δηλώσει στο παρελθόν σε συνέντευξή του ο κ. Μελέτης Ρήγος, Διευθυντής After Sales της ΤΕΧΝΟΚΑΡ Α.Ε.Ε, η SEAT παρακολουθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελάτων της σε συστηματική βάση, μέσα από την έρευνα ικανοποίησής που διενεργεί και η ορθή διαχείριση των πληροφοριών τους δίνει τη δυνατότητα να δρουν άμεσα και αποτελεσματικά ώστε να γίνονται οι όποιες διορθωτικές ενέργειες είναι απαραίτητες.

Περισσότερη ευκολία στην καθημερινότητα από τις ψηφιακές εφαρμογές που διαθέτει η  SEAT

Συνέχεια του άρθρου >>>