Στόχος το 100%! Της Ικανοποίησης!

2339 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/1/2020

Οι αξιόπιστες υπηρεσίες μετά την πώληση αποτελούν έναν πολύ σημαντικό extra λόγο που ο υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου, λαμβάνει υπόψη του ΠΡΙΝ την τελική του επιλογή.

 
Οι εταιρείες που ξεχωρίζουν και στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων, έχουν ψηλά στην λίστα των προτεραιοτήτων τους, τον σχεδιασμό των After Sales Υπηρεσιών τους. Με στόχο την «Ικανοποίηση του Κατόχου» τους (και προφανώς την πιστότητα του στην μάρκα).

Έτσι, αυτές οι εταιρείες ΔΕΝ αρκούνται σε “κινήσεις εντυπωσιασμού” ή “απλές υπενθυμιστικές επικοινωνιακές φωτοβολίδες» (του τύπου 1 φορά τον χρόνο me too” ενέργειες όπως ο «Χειμερινός δωρεάν έλεγχος»). Aντίθετα, κάθε μήνα, προσθέτουν αξία στην σχέση του κατόχου της μάρκας ο οποίος απευθύνεται στο ενημερωμένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς κάτω από καθεστώς ποιοτικού ελέγχου παροχής υπηρεσιών- εξουσιοδοτημένο δίκτυο της !

Αλλά ας δούμε πως “οδηγούν” οι επιτυχημένες μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν κάτοχο τους σε εμπειρία καλύτερης εξυπηρέτησης και τελικά στην ποθητή πιστότητα.
Πως δηλαδή τον μετατρέπουν σε «πελάτη-οπαδό-διαφημιστή» της μάρκας !

Διαθέτουν εμπειρία - Δέχονται δια βίου εκπαίδευση !

Αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυτοκινήτου σου γίνεται από ομάδα καταρτισμένων επαγγελματιών, που διαθέτουν την κατάλληλη τεχνογνωσία και  εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω στη συγκεκριμένη μάρκα και μοντέλο. Παράλληλα δέχονται διαρκή εκπαίδευση,  ώστε να γνωρίζουν όλες τις μηχανολογικέ εξελίξεις και τις προηγμένες τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για το αυτοκίνητό σου. 

Πλέον επίσης το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται στο επίσημο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαιδευμένο και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδήποτε βλάβη. Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να μπορεί να δώσει αξιόπιστες συμβουλές για οποιαδήποτε απορία, που αφορά το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό, λειτουργώντας ως Σύμβουλος – Μηχανικός.

Προσφέρουν εγγυήσεις που καλύπτουν τα πάντα και με μεγάλη διάρκεια 

Κάθε καινούργιο αυτοκίνητο συνοδεύεται από την εργοστασιακή του εγγύηση, η οποία αφορά τα µμηχανικά του μέρη, την βαφή και την προστασία κατά της σκουριάς. Η πιο σημαντική εκ των 3 κύριων εγγυήσεων που δίνουν οι αντιπροσωπείες είναι αυτή για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Η καθημερινή καταπόνηση των μερών αυτών, σε συνδυασμό µε την παρουσία πολλών εξαρτημάτων, αυξάνει την πιθανότητα βλάβης και καθιστά απαραίτητη την εγγύηση, η οποία θα γλιτώσει από σημαντικά κόστη τον αγοραστή.
 
Πολλές εταιρείες δίνουν την δυνατότητα στον αγοραστή επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης του οχήματος του, είτε δωρεάν, είτε µε κάποιο μικρό χρηματικό κόστος. Στις περισσότερες περιπτώσεις η απόφαση αυτή θα παρθεί κατά την διαδικασία της αγοράς του αυτοκινήτου, ωστόσο υπάρχουν κάποιες εταιρείες που δίνουν και εκ των υστέρων, την δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης.
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις εγγυήσεις υπάρχουν συγκεκριμένοι  όροι και προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται ώστε να διατηρούν την ισχύ τους, όπως π.χ. να τηρείται στο ακέραιο τα διαστήματα περιοδικής συντήρησης του κατασκευαστή.

Το κρατούν 100% αυθεντικό και στη σωστή τιμή

Στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τοποθετούνται μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι όλα τα ανταλλακτικά φέρουν πάντα την υπογραφή της κατασκευάστριας εταιρίας. Συνεπώς, είναι τα προτεινόμενα ανταλλακτικά των εταιρειών για να διασφαλιστεί η εύρυθμη και σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου σου, ενώ παράλληλα καλύπτονται και από εργοστασιακή εγγύηση.

Παρέχουν σύγχρονες υπηρεσίες & καινοτομίες

Οι νέες υπηρεσίες, τεχνολογίες & καινοτομίες (που το 2020 θα δούμε –από κάποιες μάρκες- να απογειώνονται, προς όφελος των κατόχων τους)  μπορούν να κάνουν τη «ζωή του κατόχου» πιο εύκολη, αλλά και να του γλιτώσουν χρήματα. Πρόκειται φυσικά για τις υπηρεσίες οι οποίες συμβαδίζουν με την ψηφιακή εποχή, όπως τις καινούριες on call υπηρεσίες, απομακρυσμένη διάγνωση ή αναβάθμιση λογισμικού, διαδικτυακές πλατφόρμες ακόμα και τα mobile apps τα οποία το 2020 αναμένεται να αναπτυχθούν περαιτέρω (από “κλείνω συγκεκριμένη ώρα ραντεβού για το service μου”, μέχρι “επικοινωνώ – διαχειρίζομαι αυτοκίνητο και data” όπως, από όπου και όποτε επιθυμώ ακόμη και “μέχρι βρίσκω ανταλλακτικό για το 15-ετίας μοντέλο μου”) !


Προσφέρουν more value for money services

Διαθέτουν υπηρεσίες και πακέτα προσφορών, τα οποία είναι ευκαιρίες οικονομίας. Αυτά τα πακέτα, περιλαμβάνουν δωρεάν ελέγχουςvalue services και φυσικά ειδικά εκπτωτικά πακέτα για μεγαλύτερης ηλικίας αυτοκίνητα ή εκπτώσεις πιστότητας (που τις «εξαργυρώνετε» στο αμέσως επόμενο service σας). 

Στις υπηρεσίες αυτές προστίθεται φυσικά και ο δωρεάν εποχικός έλεγχος, η παροχή οδικής βοήθειας, οι extra υπηρεσίες «τηλεματικής» και connected services.
Σημειώνουμε πως σ
τα περισσότερα δίκτυα εξουσιοδοτημένων συνεργείων προσφέρονται δωρεάν εποχικοί έλεγχοι ή προ-έλεγχοι ΚΤΕΟ ώστε οι αγοραστές να είναι ασφαλείς στο δρόμο ανεξαρτήτως εποχής. Οι έλεγχοι αυτοί συνοδεύονται και από καλές εκπτώσεις στα ανταλλακτικά και στην εργασία (έως και 50%), που πιθανότατα να χρειαστούν. 

Κρατάνε ψηλά την μεταπωλητική αξία
Το αξιόπιστο βιβλίο συντήρησης, το οποίο “κρατάνε” για λογαριασμό του μοντέλου σας (και το οποίο καταγράφει όλα όσα αφορούν το αυτοκίνητο σας service συντήρης, επισκευής κλπ), είναι το μεγάλο διαπραγματευτικό σας όπλο, για ένα καλύτερο deal, όταν θελήσετε να το πουλήσετε.  Book Service με σφραγίδα αξιοπιστίας λοιπόν, το πρώτο πράγμα που ζητάνε οι αγοραστές “μεταχειρισμένου”, και όχι άδικα αφού σε αυτό φαίνεται όλο το ιστορικό συντήρησης και άρα η μεταχείριση που είχε από τον πρώτο ιδιοκτήτη του.



 

Tags: AFTER SALES
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός