Ηλεκτροκίνηση με σύμμαχο την Bosch!

Διαβάστηκε από 1110 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2019

Η Bosch πέτυχε παραγγελίες ύψους 13 δις ευρώ στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

 
Όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση, η Bosch οδηγεί στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας. Καμία άλλη εταιρεία δεν διαθέτει τόση τεχνογνωσία σε αυτόν τον τομέα. Και αυτό ανταποδίδεται: Από τις αρχές του 2018, η Bosch έχει εξασφαλίσει παραγγελίες ύψους σχεδόν 13 δις ευρώ στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, στις οποίες περιλαμβάνονται έργα παραγωγής για ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης σε επιβατικά οχήματα και ελαφρά φορτηγά. «Ο μετασχηματισμός στην έννοια της κινητικότητας ενέχει προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες που θέλουμε να αδράξουμε», αναφέρει ο Δρ. Volkmar Denner, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bosch.

Από πλευράς τεχνολογίας, η Bosch προσεγγίζει με ανοιχτό μυαλό την κινητικότητα του μέλλοντος. Βελτιστοποιεί περαιτέρω τόσο τα συμβατικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, όσο και την ταχέως εξελισσόμενη ηλεκτροκίνηση. Επιπλέον, στόχος της εταιρείας είναι να επιτευχθεί μεγαλύτερη αυτονομία, δικτύωση και εξατομίκευση στην κινητικότητα. Σημαντικό ρόλο εδώ παίζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα και οι λύσεις λογισμικού. Ο επιχειρησιακός τομέας της κινητικότητας στην εταιρεία απασχολεί σήμερα γύρω στους 14.000 μηχανικούς λογισμικού, ενώ οι επενδύσεις στην τεχνογνωσία λογισμικού ανέρχονται σε 3 δις ευρώ ετησίως. Στόχος είναι να μπορούν οι άνθρωποι να μετακινούνται με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο και η κινητικότητα να είναι προσιτή σε όλους. Σύμφωνα με τον Denner «η Bosch κάνει την ειδοποιό διαφορά για την φιλική προς το περιβάλλον και οικονομικά προσιτή κινητικότητα».

Αποτελεσματικά συστήματα μετάδοσης κίνησης: Από τους κινητήρες καύσης, στις κυψέλες καυσίμου

Σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση, το αποτύπωμα της Bosch είναι μεγαλύτερο από ό,τι άλλων εταιρειών – από ποδήλατα μέχρι φορτηγά και από την μπαταρία 48 Volt για ήπιο υβριδικό σύστημα μέχρι τα εξ' ολοκλήρου ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Με την μπαταρία 48 Volt, η Bosch επιδιώκει ηγετική θέση στην αγορά και έχει συνάψει σύμβαση μακροπρόθεσμης συνεργασίας με την κινεζική εταιρεία Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL) για την κατασκευή μπαταριών. Στις αρχές του έτους, η Bosch ανακοίνωσε την πρόβλεψή της για έναν όγκο πωλήσεων ύψους 5 δις ευρώ μέχρι το 2025 στον τομέα των προϊόντων και των συστημάτων ηλεκτροκίνησης για επιβατικά οχήματα και ελαφρά φορτηγά.

Σήμερα, αναμένει ότι θα ξεπεράσει αυτή την πρόβλεψη. «Όποια και αν είναι η τεχνολογία που θα καταστήσει εφικτή την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών, θα πρέπει να γίνει αποδεκτή από την αγορά. Αυτό θα το επιτύχουμε μόνο με οικονομικά προσιτές λύσεις. Εάν δεν τις προσφέρουμε, δεν θα βοηθήσουμε στην αναχαίτιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη», αναφέρει ο Denner.

Στην πορεία της για την ηγετική θέση στην αγορά της ηλεκτροκίνησης, η Bosch επιδιώκει επίσης τη δημιουργία μιας μαζικής αγοράς για τις κυψέλες καυσίμου που έχει εντάξει στην παραγωγή της. Σε αυτή την περίπτωση, οι οικονομίες κλίμακας θα συμβάλλουν ώστε η κατασκευή αυτής της ακριβής - ακόμα - τεχνολογίας να είναι πιο οικονομικά αποδοτική. Όπως αναφέρει ο Denner «η Bosch καθιστά οικονομικά προσιτές τις εναλλακτικές λύσεις μετάδοσης κίνησης».

Νέα τεχνολογία: Λιγότερα σωματίδια, λιγότερη σκόνη πέδησης

Ωστόσο, το 2030 τα τρία τέταρτα των νέων οχημάτων θα εξακολουθούν να έχουν έναν συμβατικό κινητήρα κάτω από το καπό τους, ενώ ορισμένα από αυτά θα διαθέτουν ηλεκτρική υποστήριξη από ένα σύστημα 48 Volt ή ένα plug-in υβριδικό σύστημα. Για αυτόν τον λόγο, η Bosch αυξάνει την απόδοση όχι μόνο του ντιζελοκινητήρα αλλά και του βενζινοκινητήρα. Ένα από τα πιο πρόσφατα βήματα προόδου της εταιρείας σε αυτόν τον τομέα είναι η χρήση τροποποιήσεων στον κινητήρα και στη σύγχρονη επεξεργασία των καυσαερίων, για να μειώσει τις εκπομπές σωματιδίων από τους βενζινοκινητήρες κατά 70 τοις εκατό κάτω από το επίπεδο που ορίζει το πρότυπο Euro 6d, ακόμα και σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Η Bosch θέλει, επίσης, να ελαχιστοποιήσει τις εκπομπές σωματιδίων κατά την πέδηση. Ενδεικτική εξέλιξη εδώ αποτελεί ο δίσκος iDisc που δημιουργεί μόλις το 10 τοις εκατό της σκόνης φρένων που προκαλείται από έναν συμβατικό δίσκο φρένων, όπως και το αναγεννητικό σύστημα πέδησης που μπορεί να μειώσει τη σκόνη φρένων σε ποσοστό πάνω από 95 τοις εκατό στα ηλεκτρικά οχήματα.

Ορόσημο: Εγκρίθηκε το πρώτο σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4

Η σημαντική εμπορική επιτυχία της Bosch είναι εμφανής και στην αυτόνομη οδήγηση. Τη βάση εδώ σχηματίζουν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Σε αυτόν τον τομέα, η Bosch παρουσιάζει φέτος ανάπτυξη 12 τοις εκατό και όγκο πωλήσεων ύψους 2 δις ευρώ. Για τα επόμενα επίπεδα της αυτόνομης οδήγησης, η Bosch πρόκειται να επενδύσει 4 δις ευρώ μέχρι το 2022. Για τις αγορές των ΗΠΑ και της Ασίας, η Bosch αναπτύσσει αυτή την εποχή συστήματα επιπέδου 2 που θα επιτρέπουν στους οδηγούς να μην πιάνουν το τιμόνι στον αυτοκινητόδρομο. Στη Γερμανία, η Bosch και η Daimler έλαβαν πρόσφατα την πρώτη παγκοσμίως έγκριση για ένα σύστημα επιπέδου 4 – αυτόνομη στάθμευση στο υπόγειο πάρκινγκ του Μουσείου της Mercedes-Benz στη Στουτγάρδη. Αυτό σημαίνει ότι η αυτόνομη στάθμευση έχει σημειώσει πρόοδο από το στάδιο του πρωτότυπου μοντέλου. Αναμένεται ότι στα τέλη του 2021 πάνω από μία ντουζίνα υπόγειων πάρκινγκ θα διαθέτουν σύστημα αυτόνομης στάθμευσης.

Εξατομικευμένη κινητικότητα

Η μετάβαση στη βιομηχανία της κινητικότητας αναδεικνύει νέους παίκτες στην αγορά. Η Bosch συμμετέχει ενεργά και σε αυτόν τον τομέα και εξασφαλίζει συνεργασίες με αυτούς τους παίκτες. Συνεργάζεται, για παράδειγμα, με την DiDi, την Lyft και την Uber – τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες υπηρεσιών κλήσης ταξί που διεκπεραιώνουν πάνω από 50 εκατομμύρια διαδρομές ημερησίως σε όλο τον κόσμο. Η DiDi, η κορυφαία κινεζική εταιρεία κινητικότητας, χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες cloud της Bosch για να βοηθά τους οδηγούς να αυξάνουν τη διάρκεια ζωής των μπαταριών των αυτοκινήτων τους. Στο μέλλον, εταιρείες υπηρεσιών κινητικότητας, όπως οι παραπάνω, θα χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο οχήματα κλειστής διαδρομής (shuttles) για να προσφέρουν εξατομικευμένες, επί παραγγελία λύσεις κινητικότητας. Προβλέπεται ότι μέχρι το 2025 θα κυκλοφορούν παγκοσμίως πάνω από 2,5 εκατομμύρια shuttles στους δρόμους. Με τα προϊόντα της για την ηλεκτροκίνηση, την αυτοματοποίηση, τη δικτύωση και την εξατομίκευση, η Bosch επιθυμεί να υποστηρίξει αυτές τις εταιρείες στην παροχή υπηρεσιών κλήσης ταξί με μέγιστη άνεση και ασφάλεια. Το πλαίσιο των shuttles θα είναι αυτοφερόμενο – μία έτοιμη για οδήγηση, αρθρωτή πλατφόρμα που λειτουργεί ως ευέλικτη βάση για διάφορα σχέδια αμαξώματος. Σε αυτόν τον τομέα, η Bosch συνεργάζεται με την Benteler, την εξειδικευμένη εταιρεία στα πλαίσια οχημάτων και την αυτοκίνηση, από τις αρχές του έτους. Η αυτοκινητοβιομηχανία Pininfarina θα είναι ο πρώτος πελάτης που θα χρησιμοποιήσει το αυτοφερόμενο πλαίσιο για τα οχήματά της και επίσης θα λειτουργεί ως εταιρεία μεταπώλησης των κυλιόμενων πλαισίων.

 

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΚΑΥΣΙΜΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός