Γυάλισμα/Κέρωμα: 2 όροι που πολλοί μπερδεύουν.

    Γυάλισμα/Κέρωμα: Απαντήσεις σε βασικά θέματα

    7821 Επισκέψεις στο άρθρο

    Kαι μια και φτάσαμε σε θέματα προστασίας της βαφής καλό είναι να ασχοληθούμε λίγο με το γυάλισμα και το κέρωμα. Ας δούμε απαντήσεις σε μερικές βασικές ερωτήσεις. 

    Τι ακριβώς κάνουν και τι διαφορές έχουν;
    Το γυάλισμα και το κέρωμα του αυτοκινήτου συχνά συγχέονται ως έννοιες, παρότι στην πράξη, πρόκειται για δύο διαδικασίες που είναι εντελώς διαφορετικές και παράγουν διαφορετικά αποτελέσματα.
    Το γυάλισμα είναι μια ήπια στιλβωτική διαδικασία που χρησιμοποιείται για να διορθώσει ελαττώματα βαφής και βοηθάει στη λείανση της βαμμένης επιφάνειας ενώ  την κάνει να γυαλίζει. 
    Από την άλλη, το κέρωμα είναι μια λειαντική επίστρωση, η οποία προστατεύει τη βαφή από σκόνη, βρωμιά και ακτινοβολία.

    Πώς βοηθά το καθένα το χρώμα του αυτοκινήτου;
    Κάθε φορά που πραγματοποιούμε ένα γυάλισμα, αφαιρούμε μια επίστρωση βαφής και άρα αυτή η μέθοδος θα πρέπει να εφαρμόζεται, είτε όταν το χρώμα του οχήματος έχει αρχίσει να ξεθωριάζει με τη πάροδο του χρόνου είτε όταν θέλουμε να καλύψουμε ατέλειες ή γρατζουνιές του αμαξώματος.
    Αντιθέτως, με το κέρωμα προσθέτουμε μία στρώση στην επιφάνεια του αμαξώματος και επομένως το κέρωμα μπορεί να αποτελέσει και το επόμενο «βήμα» του γυαλίσματος σε ένα αυτοκίνητο, ενισχύοντας την εμφάνιση και την προστασία του.

    Τι πρέπει να επιλέξω σε κάθε περίπτωση;
    Όσον αφορά την επιλογή ανάμεσα στα δύο, σημαντικό ρόλο παίζει η κατάσταση της επιφάνειας του αυτοκινήτου, αφού αν είναι λεία τότε η φθορά βρίσκεται στο υπόστρωμα και χρειάζεται γυάλισμα, ενώ αντίστοιχα, αν η επιφάνεια είναι πιο «άγρια» τότε ένα απλό κέρωμα είναι συνήθως αρκετό.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ