LPG vs CNG

Διαβάστηκε από 17335 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2019

Καλωσόρισες στη «μάχη» της αεριοκίνησης! Υγραέριο εναντίον φυσικού αερίου! Και τα δύο είναι το μέλλον, ποιο όμως είναι καλύτερο;

 
Τα μισά λεφτά

Και οι δύο τεχνολογίες έχουν το θετικό ότι είναι πλέον εξελιγμένες ώστε να λειτουργούν άψογα με όλους τους βενζινοκινητήρες. Ατμοσφαιρικά και τούρμπο μπορούν πλέον να έχουν σύστημα αεριοκίνησης μειώνοντας σε πολύ μεγάλο βαθμό, μέχρι και 50% τα έξοδα καυσίμου.

Η σημασία της επιλογής του κατάλληλου εγκαταστάτη

Σε σχέση με το ντίζελ, η αεριοκίνηση προσφέρει όλα τα οφέλη του βενζινοκινητήρα, δηλαδή χαμηλό θόρυβο και κραδασμούς, υψηλή ισχύ με μεγάλο εύρος λειτουργίας, χωρίς τα αρνητικά του πετρελαίου. Χωρίς δηλαδή το φόβο της  χαλασμένης αντλίας  από νοθευμένο ντίζελ  και του βουλωμένου  φίλτρου σωματιδίων, ζημιές που μπορεί να κοστίσουν αρκετές χιλιάδες ευρώ.

Διάλεξε τον σωστό εγκαταστάστη

Εντάξει, υπάρχει το κόστος της εγκατάστασης, που όμως αποσβένεται σχετικά σύντομα. Η ίδια η εγκατάσταση είναι διχασμένο ζήτημα. Κάποιοι θα πουν ότι έρχονται αυτοκίνητα εισαγωγής με υγραέριο ή φυσικό αέριο, κάποια εργοστασιακά.  Aλλοι θεωρούν ότι είναι καλύτερο η εργασία να γίνεται  από εξειδικευμένες εταιρίες , με έδρα την Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι καλύτερα να επιλέγει κανείς τον safe δρόμο της εργοστασιακής εγγύησης. Έχουμε δει και ακούσει πολλά περιστατικά με ανεξάρτητους «ειδικούς» , οι οποίοι μπούκωσαν μπεκ, μπέρδεψαν εγκεφάλους και δεν απέδωσαν ούτε το 1/10 των όσων πληρώθηκαν. Οι αντιπροσωπείες ενημερώνονται διαρκώς για τις εξελίξεις και περνάνε από σχολεία τους μηχανικούς. Αν δεν είναι εγνωσμένης αξίας το ανεξάρτητο συνεργείο, καλό είναι να μην ψαχτείτε με πειράματα.

Ποιο κερδίζει τελικά;

Όμως ποιο αέριο από τα δύο; Εδώ δεν υπάρχει απλή απάντηση. Από τη μία το υγραέριο έχει την πιο ώριμη τεχνολογία, έχει την καλύτερη κάλυψη δικτύου για εφοδιασμό στα περισσότερα πρατήρια, ενώ έχει και την καλύτερη μορφή μεταφοράς αφού είναι υγροποιημένο και έτσι χωράει πολύ σε σχετικά μικρό δοχείο.

Το φυσικό αέριο από την άλλη είναι πιο καθαρό για το περιβάλλον, είναι  ακόμα πιο ακίνδυνο γιατί είναι ελαφρύτερο από τον αέρα και διασπείρεται σε περίπτωση διαρροής, αποτρέποντας «εκρηκτικές» συγκεντρώσεις. Όμως έχει περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού, ενώ λόγω του ότι είναι απλά συμπιεσμένο και όχι υγρό, δίνει μικρότερη αυτονομία ανάμεσα στα γεμίσματα.

Με δεδομένη την ασφάλεια και των δύο καυσίμων, η απάντηση στο ποιο από τα δύο έχει να κάνει και με γεωγραφικά κριτήρια. Για όσους έχουν εύκολη πρόσβαση σε πρατήρια φυσικού αερίου, η λύση αυτή μπορεί να είναι οικονομικότερη, ενώ για όλους τους άλλους το υγραέριο μάλλον ακούγεται καλύτερο.
 

 

ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG) - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • thita_kapa

    τα της αεριοκινησης δεν περιγραφονται ολοκληρωμενα,(λογω διαφημισης,αρα εσοδα εντυπων). για μικρες διαδρομες,γινεται καταναλωση σχεδον μονο βενζινης. 20% αυξημενη ποσοτητα αεριου,εξτρα κοστος service αεριου, εχτρα κοστος για κτεο,το πολυ 30% ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ καταναλωση!!! αν δεν κανεις 15000 χιλτρα/ετος,ξεχνα την αεριοκινηση. αν οδηγεις στην επαρχια,ξεχνα το φυσικο αεριο.

      4

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (CNG)

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός