LPG ή CNG; Ποιο να επιλέξω;

Διαβάστηκε από 10442 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/10/2018

Η μεγάλη μάχη στην αεριοκίνηση είναι γεγονός! Και τα δύο προσφέρουν τεράστια οικονομία! Ποιο όμως συμφέρει περισσότερο;

 
50% λιγότερα έξοδα καυσίμου

Και οι δύο τεχνολογίες έχουν το θετικό ότι είναι πλέον εξελιγμένες ώστε να λειτουργούν άψογα με όλους τους βενζινοκινητήρες. Ατμοσφαιρικά και τούρμπο μπορούν πλέον να έχουν σύστημα αεριοκίνησης μειώνοντας σε πολύ μεγάλο βαθμό, μέχρι και 50% τα έξοδα καυσίμου.

Η λύση στην κρίση

Σε σχέση με το ντίζελ, η αεριοκίνηση προσφέρει όλα τα οφέλη του βενζινοκινητήρα, δηλαδή χαμηλό θόρυβο και κραδασμούς, υψηλή ισχύ με μεγάλο εύρος λειτουργίας, χωρίς τα αρνητικά του πετρελαίου. Χωρίς δηλαδή το φόβο της  χαλασμένης αντλίας  από νοθευμένο ντίζελ  και του βουλωμένου  φίλτρου σωματιδίων, ζημιές που μπορεί να κοστίσουν αρκετές χιλιάδες ευρώ.

Διάλεεξ τον σωστό εγκαταστάστη

Εντάξει, υπάρχει το κόστος της εγκατάστασης, που όμως αποσβένεται σχετικά σύντομα. Η ίδια η εγκατάσταση είναι διχασμένο ζήτημα. Κάποιοι θα πουν ότι έρχονται αυτοκίνητα εισαγωγής με υγραέριο ή φυσικό αέριο, κάποια εργοστασιακά.  Aλλοι θεωρούν ότι είναι καλύτερο η εργασία να γίνεται  από εξειδικευμένες εταιρίες , με έδρα την Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι καλύτερα να επιλέγει κανείς τον safe δρόμο της εργοστασιακής εγγύησης. Έχουμε δει και ακούσει πολλά περιστατικά με ανεξάρτητους «ειδικούς» , οι οποίοι μπούκωσαν μπεκ, μπέρδεψαν εγκεφάλους και δεν απέδωσαν ούτε το 1/10 των όσων πληρώθηκαν. Οι αντιπροσωπείες ενημερώνονται διαρκώς για τις εξελίξεις και περνάνε από σχολεία τους μηχανικούς. Αν δεν είναι εγνωσμένης αξίας το ανεξάρτητο συνεργείο, καλό είναι να μην ψαχτείτε με πειράματα.

Εσύ ποιο επιλέγεις;

Όμως ποιο αέριο από τα δύο; Εδώ δεν υπάρχει απλή απάντηση. Από τη μία το υγραέριο έχει την πιο ώριμη τεχνολογία, έχει την καλύτερη κάλυψη δικτύου για εφοδιασμό στα περισσότερα πρατήρια, ενώ έχει και την καλύτερη μορφή μεταφοράς αφού είναι υγροποιημένο και έτσι χωράει πολύ σε σχετικά μικρό δοχείο.

Το φυσικό αέριο από την άλλη είναι πιο καθαρό για το περιβάλλον, είναι  ακόμα πιο ακίνδυνο γιατί είναι ελαφρύτερο από τον αέρα και διασπείρεται σε περίπτωση διαρροής, αποτρέποντας «εκρηκτικές» συγκεντρώσεις. Όμως έχει περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού, ενώ λόγω του ότι είναι απλά συμπιεσμένο και όχι υγρό, δίνει μικρότερη αυτονομία ανάμεσα στα γεμίσματα.

Με δεδομένη την ασφάλεια και των δύο καυσίμων, η απάντηση στο ποιο από τα δύο έχει να κάνει και με γεωγραφικά κριτήρια. Για όσους έχουν εύκολη πρόσβαση σε πρατήρια φυσικού αερίου, η λύση αυτή μπορεί να είναι οικονομικότερη, ενώ για όλους τους άλλους το υγραέριο μάλλον ακούγεται καλύτερο.
 

 

ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG) - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • stelios

    Για μενα η καλυτερη επιλογη ειναι φυσικο αεριο(cng) . εργοστασιακο. Οσο για τα πρατήρια, θα αρχίσουν να φυτρωνουν σαν τα μανιτάρια τους προσεχεις μηνες. Μεγαλη αυτονομια καυσιμου, καθως χρησιμποποιεις και βενζινη σε περιπτωση που τελειωσει το αεριο. Ενα μικρο μειονεκτημα ειναι οτι χανεις λιγα λιτρα απο το πορτ παγκαζ λογω των μπουκαλων του αεριου.

      10
  • ακης

    Οι αντλίες βενζίνης σε αυτοκίνητα που έχουν μετατραπεί παρουσιάζουν προβλήματα, χαλάνε ποιο γρήγορα λόγω υπερθέρμανσης αφού δουλεύουν συνέχεια επιστροφές βενζίνης, επίσης αρκετοί κάνουν το λάθος στη δεξαμενή βενζίνης να έχουν λίγο καύσιμο διότι καίνε υγραέριο, με αποτέλεσμα να είναι ένας επιπλέον λόγος που χαλάνε οι αντλίες βενζίνης διότι υπερθερμαίνονται και δεν μπορούν να διοχετεύσουν τη θερμότητα στη βενζίνη και από τα σκουπίδια της δεξαμενής βουλώνουν. Χρειάζεται το ρεζερβουάρ της βενζίνης να είναι μέχρι το μέσον και οι κινήσεις του αυτοκινήτου σε ταξίδια και εντός της πόλης να είναι μικτές σε τακτά χρονικά διαστήματα να βάζετε το αυτοκίνητο να κινείται με βενζίνη, έτσι θα αποφύγετε την βλάβη στην αντλία βενζίνης.

      3
  • Βαγγελης

    Γενικα οποιο και απο τα δυο να επιλεξει κανενας η πιο ασφαλης επιλογη ειναι να ειναι εργοστασιακο.....Αν γινει με μετατροπη ,τοτε ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα βγαλει καποιο προβλημα αργα η γρηγορα.........Εκτος κι αν βαλεις καποιο απο τα κιτ που περιλαμβανουν και μετατροπες σε αντλιες υψηλης και σε διαφορα αλλα εξαρτηματα ωστε να αντεχουν την χρηση με αεριο και πληρωνοντας τα μια περιουσια (πανω απο 2000-2200 €)...........Δεν ειναι τυχαιο οτι τα εργοστασιακα μοντελα εχουν διαφορές σε βαλβιδες - εδρες βαλβιδων , αντλιες κλπ...Αν δεν υπηρχε κανενα θεμα θα ηταν απλα τα ιδια ανταλλακτικα και στα εργοστασιακα , δεν ειναι ομως.......Το θεμα ειναι να μην παραμυθιαζεται ο κοσμος απο τους "ειδικους" που για να πουλησουν λενε οτι ναναι και οταν σκασει η ζημια σφυρανε αδιαφορα και τα ριχνουν αλλου μετα........Υπαρχει βεβαια και η μετατροπη απο την αντιπροσωπεια σε μερικες μαρκες, πχ Skoda που σου δινει και εργοστασιακη εγγυηση 2 ετη (δεν ξερω αν φτανει αλλα οκ) και το κοστος σε ενα Octavia 5 1.8 tsi ειναι περιπου 1600 €. Ο καθενας κρινει και πραττει, αλλα καλο ειναι να μην παρασυρομαστε απο λογια και χαμηλες τιμες γιατι θα το πληρωσουμε πολλαπλασια αργοτερα........

      1

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (CNG)

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός