Τα 2 «Χ» που χρειάζονται After-Sales Intelligence Πολλά λόγια, πολλές υποσχέσεις. Από κάθε μάρκα, η οποία για να προσελκύσει νέους πελάτες υπόσχεται και ένα «after» ταξίδι σε εμπειρία εξυπηρέτησης. Στο τέλος όμως; Κάνουν απλά τα αυτονόητα, τα βασικά ή πάνε πάντα κι ένα βήμα παρακάτω; Ας δούμε!
Ποιες Premium μάρκες έχουν τιμές φαρμακείου σε Service & ανταλλακτικά; Μια «περιουσία» κοστίζει η συντήρηση ενός Volvo, καθώς σε μια 5ετία θα πληρώσετε όσο θα δίνατε για ένα Audi και DS μαζί. Πόσο χρεώνουν οι Premium τη συντήρηση και γιατί οι Mercedes και BMW κρατάνε μυστικό το πόσα χρεώνουν;
Φθηνότερο service η Audi, καλύτερες πωλήσεις και εγγύηση η DS Σκέφτεσαι πως όλες οι premium μάρκες θα έχουν και… υψηλές χρεώσεις “από άποψη” στο συνεργείο τους; Ισχύει σε κάποιες, όχι σε όλες. Για να δούμε πόσο κοστίζουν στην 5ετία τα serviceτων Audi Q2 και DS 3 και πιο έχει το καλύτερο After Sales πακέτο;
Εγγυήσεις που δίνει κάθε μάρκα για την μπαταρία των ηλεκτρικών της Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντλούν την ενεργεία τους από την μπαταρία που βρίσκεται συνήθως κάτω από το αυτοκίνητο. Τι συμβαίνει όμως, όταν με την πάροδο του χρόνου, χάσει την ισχύ της; Υπάρχουν ξεχωριστές εγγυήσεις για την μπαταρία ; Τι καλύψεις προσφέρουν;
Ψηφιακή αποθήκευση Service ιστορικού, by Stellantis Η Stellantis λανσάρει σύντομα το Digital Service Record.Tο νέο σύστημα αποτελεί μέρος του παγκόσμιου ψηφιακού πλάνου της Stellantis για αναβαθμισμένες after sales υπηρεσίες και έχει σχεδιαστεί για να «δημιουργεί προστιθέμενη αξία για κατόχους και επισκευαστές».