LingLong Vs Dunlop : 5-1 σε επιδόσεις και διαφορά τιμής - 3 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Dunlop Sport Maxx RT 2 - Το LingLong είναι... Master σε κράτημα στο βρεγμένο (73 χλμ στο Elk Test) - Στο στεγνό θέλει 1,5 μέτρο παραπάνω φρενάρισμα το Dunlop
Τιμές για λάστιχα: Ποιες μάρκες είναι οι ακριβές & ποιες οι φθηνές; - Χωρίς διαφορές οι τιμές στα 16άρια θερινά - Ελάχιστη μείωση αλλά παραμένει ακριβότερο 17άρι θερινό το Primacy 4+ - Αρκετά φθηνότερα τα 17άρια All Season Bridgestone Turanza 6 & Dunlop Sport
Τι λάστιχα Dunlop να αγοράσω; - Με το θερινό Sport Maxx RT 2 στο στεγνό, στρίβεις σαν να χεις GTi γιατί κρατάει πολύ καλά (Elk Test στα 82,6 χλμ./ώρα) - Με το ίδιο θερινό λάστιχο, όταν βρέχει, χάνεις 11 χλμ./ώρα στο κράτημα - Για λάστιχο 4 εποχών, το Dunlop Sport All Season κρατάει καλά στο βρεγμένο
Δοκιμή - Test ελαστικού Dunlop Sport All Season Dunlop Sport All Season ελαστικό 4 εποχών (All Season): Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοπο
Mega test: 17 λάστιχα σε στεγνό και βρεγμένο - Το βροχολάστιχο Uniroyal θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει, ένα έξτρα αμάξι απόσταση - Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά από τους καλούς (5 μέτρα), το κλασικό Pirelli P7 & Dunlop - Το φετινό Conti Premium7 κορυφαίο, το Conti 6 θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει
Εγγύηση Ελαστικών: Ποιες μάρκες δίνουν – ποιες όχι Διαβάστε τι εγγυήσεις προσφέρουν οι εταιρείες ελαστικών, καθώς και για τα καλύτερα πακέτα εγγυήσεων της αγοράς που προσφέρουν οι αντιπρόσωποι, για να επιλέξετε τα επόμενα ελαστικά σας.
Δοκιμή - Test ελαστικού Dunlop Sport Maxx RT 2 Dunlop Sport Maxx Rt 2 ελαστικό Θερινό: Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
Ελαστικά: Oι τιμές του μήνα! - «Τσίμπησε» λίγο τιμές η Michelin (στο θερινό και στο All Season της) - Το θερινό Continental UltraContact ακολούθησε με +7% στην τιμή του - Ακριβότερο ένα 50άρικο στην 4άδα το All Season της Nexen - Φθηνότερο στα All Season, 40 ευρώ στην 4άδα, το Toyo
Test ελαστικών: Θερινό ή All Season Dunlop; - Το θερινό Sport Maxx RT 2 είναι κακό στο βρεγμένο (θέλει 45 μέτρα για να σταματήσει) - Είναι πολύ καλύτερο σε κράτημα στο στεγνό (1ο σε 19 λάστιχα που δοκιμάσαμε) - Για All Season, το Sport All Season κρατάει καλά στο βρεγμένο (απέφυγε τα εμπόδια στο Elk Test με 7
Δοκιμή - Test ελαστικού Dunlop Sport All Season Dunlop Sport All Season ελαστικό 4 εποχών (All Season): Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοπο
Τιμές ελαστικών: Ποια ακρίβυναν και ποια φθήνυναν; - Στα 16άρια θερινά πληρώνεις 310 ευρώ την 4άδα, στα 17άρια 510 ευρώ - Ίδια ή χαμηλότερη από 10 έως 60 ευρώ η τιμή των περισσοτέρων All Season - Ελαστικά με ακριβότερη τιμή ως και +14% - Νexen & Linglong με τις μεγαλύτερες διακυμάνσεις του μήνα
Σε next level η Goodyear: στόχος τα μερίδια σε κάθε κατηγορία επιλογών - Η αναγνωρισιμότητα και η φήμη μιας μάρκας πουλάνε τα λάστιχα της - 25% των κατόχων θα είναι πιστοί αν έχουν καλή προηγούμενη εμπειρία με την μάρκα - 24% διαβάζουν πώς πάει στα Tests & την επιλέγουν αν πηγαίνει καλά - 51% επιλέγουν με Value for Money κριτήρια <
Τιμές ελαστικών: Πόσο κάνουν; - Ακριβότερο της κατηγορίας το Michelin (με 149 ευρώ το ένα) - Φθηνότερο το Ling Long (84 ευρώ) - Χαμήλωσαν λίγο τις τιμές τους, 11 μάρκες - Μεγαλύτερη μείωση τιμής το Toyo, τώρα κάνει 130 ευρώ
Test χειμερινών ελαστικών 16΄΄και 17΄΄:Goodyear & Dunlop ξεχώρισαν - Η τεχνολογία Mileage Plus & Winter Grip το πλεονέκτημα Goodyear - UltraGrip Performance+ έδειξε top χιλιομετρική απόδοση - Goodyear UltraGrip 9+ βγήκε 1ο σε απόδοση στα 16΄΄ - Dunlop Winter Sport 5 : 1ο στα 16΄΄ και 4ο στα 17΄΄
Δοκιμή ελαστικού: Πού κερδίζει & πού χάνει το Dunlop Sport Maxx RT 2; Έχει μία επίδοση που αποτελεί ρεκόρ στο AutoΤρίτη Test Center. Έχει 3 χαρακτηριστικά «ούτε κρύο, ούτε ζέστη». Έχει 4 πράγματα που δεν μας άρεσαν. Πόσο καλό είναι τελικά το υψηλών επιδόσεων ελαστικό Dunlop Sport Maxx RT 2;
Bridgestone Vs Dunlop Vs Toyo: Ντέρμπι ελαστικών, made in Japan -Ιαπωνικής τεχνολογίας. Touring το Turanza, επιδόσεων τα άλλα 2. -Θέλει 30 μέτρα για να κοκκαλώσει στο βρεγμένο το Toyo. 4 μέτρα παραπάνω χρειάστηκε το Dunlop. -Στο Τop 2 καλύτερου κρατήματος-elk, από όσα έχουμε δοκιμάσει, στο βρεγμένο, το Bridgestone. -Στα ίδια
Dunlop VS Michelin: Τι λένε 2 γνωστοί επαγγελματίες της αγοράς Ελαστικών Τα tests και οι αξιολογήσεις δημιουργούν ένα περιβάλλον αντικειμενικής μέτρησης επιδόσεων για κάθε προϊόν. Σημαντική και η γνώμη του κοινού. Κάτοχοι που έχουν δοκιμάσει τα προϊόντα στην καθημερινότητα τους. Πόσο μάλλον δε, σημαντική και η άποψη των καλών επαγγελματιών του κλάδου.
Έχασε καθαρά στις wet δοκιμασίες, το Dunlop. Πήρε το αίμα του πίσω, από το Michelin, στο στεγνό! H διαφορά μετράει (και στα χρόνια). Κατασκευής 2016 το Sport Maxx RT2 της Dunlop, του 2022 το Michelin Primacy4+. Τα 'κανε μούσκεμα το Dunlop σε wet φρένα και Elk (κράτημα). Τα πήγε πολύ καλύτερα από το Michelin στο στεγνό κράτημα, με 4,2 χλμ./ώρα γρηγορότερο πέρασμα!