
«Mercedes me»: H εφαρμογή που «λύνει» τις after-sales ανάγκες
- Το «Mercedes me» ενημερώνει για πιθανές επερχόμενες βλάβες
- Eξατομικευμένη περιποίηση και εξυπηρέτηση
- Το «Mercedes me» ενημερώνει για πιθανές επερχόμενες βλάβες
- Eξατομικευμένη περιποίηση και εξυπηρέτηση
Με κουλτούρα καινοτομίας και premium εξυπηρέτησης. Καινοτομεί ακατάπαυστα (και όχι μόνο… λόγω συνθηκών «call me Covid»). Σχεδιασμός υπηρεσιών, τεχνοκράτες συνεργάτες, δια βίου εκπαίδευση, λύσεις «φυσικών ή ψηφιακών» λύσεων διευκόλυνσης κατόχου μερικά από τα πλεονεκτήματα της μάρκας. Digital intelligence από ανθρώπους, όχι «μηχανές».
- Δύο κατηγορίες service για σχολαστική συντήρηση
- Ψηφιακό βιβλίο service για τακτικές επισκέψεις
Digital Services. Προχώ υπηρεσίες μόνο από τις κορυφαίες, σε δείκτες Ικανοποίησης κατόχου, μάρκες αυτοκινήτων. Διευκολύνουν σημαντικά τους κατόχους σε μια σειρά αναγκών μετά την αγορά και απλοποιούν πολλές διαδικασίες. Για να δούμε πως οι top μάρκες προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους στις νέες ανάγκες (και δυνατότητες).
Πλοήγηση, φόρτιση με ταυτοποίηση, ενημέρωση ολοκλήρωσης φόρτισης, πιο αποδοτική οδήγηση. Όλα εύκολα. Όλα hi (quality). Μόνο για genuine κατόχους Mercedes.
Η Mercedes-Benz προσφέρει μια πλήρη γκάμα από γνήσια αξεσουάρ κάθε τύπου για να βάλετε τη δική σας πινελιά στο αγαπημένο σας «αστέρι» έχοντας πάντα την ασφάλεια και την ποιότητα της premium φίρμας.
Γρατσουνίστηκε η Mercedes σας από απροσεξία ή είχατε κάποιο μικροσυμβάν ή τρακάρισμα στο δρόμο; Μην το σκέφτεστε καν, αφού έχετε την Mercedes-Benz στο πλευρό σας με λύσεις για κάθε ανάγκη.
Αρκεί 1 κίνηση για να ελέγξεις απλά και εύκολα από το smart phone ή τον υπολογιστή σου αν η έκπτωση αφορά τη Mercedes σου, με τον αριθμό πλαισίου του «αστεριού» σου. Μετά θα ανοίξουν διάπλατα οι πόρτες για τον κόσμο του Mercedes-Benz Service Select με εξαιρετικά οφέλη!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr