Meta υπηρεσίες από 6 μάρκες αυτοκινήτου που φέρνουν το μέλλον στο σήμερα των κατόχων τους.

Meta υπηρεσίες από 6 μάρκες αυτοκινήτου που φέρνουν το μέλλον στο σήμερα των κατόχων τους.

Meta Car Services - Οι υπηρεσίες του μέλλοντος, σήμερα

4803 Επισκέψεις στο άρθρο

Digital Services. Προχώ υπηρεσίες μόνο από τις κορυφαίες, σε δείκτες Ικανοποίησης κατόχου, μάρκες αυτοκινήτων. Διευκολύνουν σημαντικά τους κατόχους σε μια σειρά αναγκών μετά την αγορά και απλοποιούν πολλές διαδικασίες. Για να δούμε πως οι top μάρκες προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους στις νέες ανάγκες (και δυνατότητες).

Αυτό που ξεχωρίζει μια top μάρκα αυτοκινήτου από μια καλή μάρκα αυτοκινήτου δεν έχει να κάνει μόνο με κινητήρες, εμφάνιση ή οδηγική συμπεριφορά μοντέλων της. Αυτά αποτελούν “απλά” τεχνικά χαρακτηριστικά.

Προφανώς, η ποιότητα του τελικού προϊόντος είναι αυτό που ενδιαφέρει άμεσα τον πιθανό αγοραστή, ωστόσο οι μάρκες που πραγματικά ορίζουν τις τάσεις του κλάδου αυτοκίνησης  φροντίζουν να αναπτύσσουν μια proactive μακροπρόθεσμη στρατηγική, προβλέποντας τις τάσεις του μέλλοντος και φέρνοντας στην αγορά τις υπηρεσίες που ο πελάτης χρειάζεται, πριν εκείνος καταλάβει πως τις χρειάζεται.

Μια γενική τάση, τόσο στο αυτοκίνητο όσο και γενικότερα, είναι η είσοδος της καινοτομίας μέσω της τεχνολογίας και της ψηφιοποίησης στην ζωή μας.

Στον κόσμο του αυτοκινήτου, η ύπαρξη της τεχνολογίας είναι εμφανής σε κάθε σημείο καθώς πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτουν πλήρη ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης και συστήματα infotainment.

Ωστόσο, η είσοδος της ψηφιοποίησης στον κόσμο του αυτοκινήτου, αρχίζει τον τελευταίο καιρό να παίρνει μια νέα μορφή. Οι μεγάλες μάρκες αυτοκίνητων βλέπουν πως ξεπροβάλλει ένας νέος κόσμος,  ένας κόσμος που πολλές “γραφειοκρατικές” διαδικασίες απλοποιούνται απολύτως μέσω του meta universe (με Virtual Υπηρεσίες Αυτοκινήτου).


Μιλάμε, φυσικά, για ένα ψηφιακό δίκτυο διασύνδεσης στο οποίο ο κάθε χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση μέσω του κινητού του τηλεφώνου και να αλληλεπιδρά με άλλους χρήστες ψηφιακά.

Οι μάρκες αυτοκινήτων έχουν εντοπίσει τις δυνατότητες που προσφέρει αυτό το νέο σύστημα και έχουν ήδη αναπτύξει διαφόρους τρόπους που μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ψηφιακά και να διευκολύνουν πολλές διαδικασίες γύρω από την κατοχή αυτοκινήτου.

Πρακτικά, οι περισσότερες μάρκες έχουν φροντίσει να λανσάρουν μια σειρά από ψηφιακές εφαρμογές που επιτρέπει στους κατόχους να προχωρήσουν σε ορισμένες διαδικασίες, με εντελώς ανέπαφο τρόπο (πίεσε και η πανδημία προς αυτή την κατεύθυνση, επιταχύνοντας τα πράγματα).

Η όλη διαδικασία γίνεται ψηφιακά και ηλεκτρονικά, από την ευκολία του σπιτιού του κατόχου και μέσω της κινητής συσκευής του.

Μάλιστα, πολλές φορές μιλάμε για ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών που επιτρέπει στον κάτοχο να έχει άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες του οχήματος σε πραγματικό χρόνο ή να μπορεί να κανονίσει το επόμενο του service, με ένα κουμπί στο κινητό του.

Παρακάτω, θα σας παρουσιάσουμε τα πακέτα ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρουν 6 μάρκες για τους κατόχους τους. 6 μάρκες που έχουν δείξει πως πρώτη τους μέριμνα είναι η υποστήριξη και η διευκόλυνση του κατόχου, σε όλο το φάσμα κατοχής αυτοκινήτου.

Meta Car Services - Οι υπηρεσίες του μέλλοντος, σήμερα από 6 μάρκες
- Mercedes: Ολιστικό πακέτο ψηφιακών εφαρμογών Mercedes Me
- Εφαρμογή My Fiat : Ψηφιακή πρόσβαση σε ανταλλακτικά με ειδικές τιμές
- Volkswagen We Connect Go: Για όλα τα μοντέλα μετά το 2008
- Audi Digital Interactive Service: Οπτικό υλικό από συντήρηση σε πραγματικό χρόνο!
- Ford Pass : Λειτουργίες άνεσης και πρόληψης από Ford
- SEAT Connect & My SEAT app:  Ψηφιακή διευκόλυνση από SEAT
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES