Μεγάλη Έρευνα: Οι χειρότερες και οι καλύτερες εγγυήσεις αυτοκινήτου Eγγυήσεις αυτοκινήτου: Ποια αυτοκίνητα «αντέχουν» και ποια δεν είναι για «πολλά-πολλά». Νέα μεγάλη έρευνα του AutoΤρίτη για τις εργοστασιακές εγγυήσεις: Ποια εταιρεία δίνει 8 χρόνια εγγύηση και ποια μόνο δύο και για πόσα χιλιόμετρα είσαι καλυμμένος;
Ελληνική διάκριση! «Best Customer Experience» για την Nissan-Νικ. Ι. Θεοχαράκης Με την κατάκτηση του βραβείου “Best Customer Experience” της Nissan Europe, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε επιβεβαιώνει τη συνεχή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της.
Τιμές Service: Toyota φθηνή, Nissan αλμυρή, Suzuki η πιο ακριβή Τιμές service 5ετίας για μοντέλα made in Japan. 415 ευρώ πιο ακριβή η Suzuki από την Toyota. 295 ευρώ παραπάνω η συντήρηση του Juke από το Yaris Cross.Toyotaη φθηνότερη ιαπωνική μάρκα σε service. Suzukiη πιο ακριβή με διαφορά. Ας δούμε.
Road Safety, top. After Sales, what ; Παίρνουν πρωτάθλημα στον νευραλγικό τομέα της ασφάλειας. Τα μοντέλα τους διακρίθηκαν στα σχετικά tests. Να δούμε και πως τα πάνε Mercedes, Nissan, "μετά την αγορά" των μοντέλων τους. Αυτό που αποκαλούμε after sales.
Εγγυήσεις που δίνει κάθε μάρκα για την μπαταρία των ηλεκτρικών της Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντλούν την ενεργεία τους από την μπαταρία που βρίσκεται συνήθως κάτω από το αυτοκίνητο. Τι συμβαίνει όμως, όταν με την πάροδο του χρόνου, χάσει την ισχύ της; Υπάρχουν ξεχωριστές εγγυήσεις για την μπαταρία ; Τι καλύψεις προσφέρουν;
Electro Car Services: τι κάνουν Nissan & Suzuki στην νέα εποχή; Ηλεκτρική επανάσταση και μετάβαση στη νέα εποχή Electro Car Services. Ανανεωμένα υβριδικά έως και αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα από Nissan. Σχεδόν ολοκληρωτικά υβριδική η γκάμα της Suzuki. Προηγμένες εγκαταστάσεις & εξειδικευμένο προσωπικό για τα ηλεκτρικά οχήματα. Για να δούμε.
Τι θα απογίνουν παλιές μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων; Nissan & Enel έχουν την απάντηση Ένα από τα ερωτήματα, όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, είναι το πως θα αξιοποιηθούν οι μεταχειρισμένες μπαταρίες τους. H Nissan και η Enel συνεργάζονται για να δώσουν μία αξιόλογη και οικολογική λύση. Οι δύο εταιρίες ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ξεκινήσουν το εγχείρημα Second Li
Έρευνα: Iκανοποίηση Κατόχου αυτοκινήτου 2022 Η μεγάλη έρευνα του Autocheck αποκαλύπτει λόγους και αιτίες που ένας κάτοχος μένει ικανοποιημένος και πιστός σε μια μάρκα ή «ξενερώνει» και τον χάνει, πολλές φορές, για πάντα. Πορίσματα που προκύπτουν απευθείας από την "πηγή", τους κατόχους κάθε μάρκας.
Για σένα, χωρίς εσένα. Υπηρεσία παραλαβής & παράδοσης. Προχώ; Με 1 τηλέφωνο κανονίζεις. Πότε και που να έρθουν. Παίρνουν το αυτοκίνητό σου. Το πάνε για service. Το φέρνουν και πίσω. Πέρα από covid free προστασία αποτελεί και μία νέα ευκολία κατόχου. Μία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας μέσω της After Sales σχέσης με τον κάτοχο τους.
Yπηρεσίες που προσθέτουν αξία! Χαλκιάς Group Διαθέτει σύγχρονες εγκαταστάσεις, τεχνικό προσωπικό υψηλής κατάρτισης και know how για παροχή Top Quality After Sales υπηρεσιών για δύο από τις πιο δημοφιλείς μάρκες. Renault και Nissan. Με πορεία και όνομα 40 χρόνων, η Χαλκιάς Group!
Ολοκληρωμένες υπηρεσίες συντήρησης NISSAN & Ιαπωνικών Η επιχείρηση ΑΦΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΙ Ο.Ε. αποτελεί ένα σύγχρονο συνεργείο αυτοκινήτων με πολλά χρόνια εμπειρία στον χώρο. Ειδικεύεται στα NISSAN & Ιαπωνικά αυτοκίνητα και εγγυάται άμεση λύση στο πρόβλημά σας.
On line order για γνήσια ανταλλακτικά Nissan Όπως μας ενημέρωσε η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., προσφέρει νέα υπηρεσία Online Παραγγελίας Γνήσιων Ανταλλακτικών & Αξεσουάρ, για κατόχους Nissan !
L` ATELIER σημαίνει Renault Service Στην L` ATELIER RENAULT θα βρεις τα πάντα για το service του αυτοκινήτου σου και όχι μόνο... Βελτιώσεις, μετατροπές, διαγνωστικός έλεγχος και άλλα πολλά!
Nissan Service, χειμερινής προστασίας! Δωρεάν έλεγχο και 25% έκπτωση σε 60 ανταλλακτικά service περιλαμβάνει το πρόγραμμα χειμερινού ελέγχου της Nissan.
Νissan με 24% δώρο στα Service Parts! To καλοκαιρινό After Sales πρόγραμμα της Nissan για τους κατόχους μοντέλων της μάρκας έχει ως κεντρικό σύνθημα το «αυτή η μάσκα σου προσφέρει ασφάλεια».
Οι προτεραιότητες των συνεργείων της Nissan H ανακοίνωση της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. ενημερώνει για τις προτεραιότητες που δίνονται από τα ανοικτά Συνεργεία του δικτύου της.
Προσφορές για Nissan – Seat Service ! Επισκευαστής του μήνα, ο Σ. Κασσιός είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο για SEAT & NISSAN αυτοκίνητα και γενικό για όλες τις υπόλοιπες μάρκες. Σου δίνει πάντα ... περισσότερα!
Στην elite της Ευρώπης η Νissan Κυριακούδης Ο τεχνικός υπεύθυνος των συνεργείων της Nissan «Κυριακούδης» βραβεύθηκε στο Παρίσι από τη Nissan Ευρώπης και ανήκει πλέον στην elite των τεχνικών της μάρκας.