Νέα  ευκολία κατόχου Με 1 τηλέφωνο.  Έρχονται. Παίρνουν το αυτοκίνητο. Το πάνε για service. Το φέρνουν. Μία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας After Sales.

Νέα ευκολία κατόχου Με 1 τηλέφωνο. Έρχονται. Παίρνουν το αυτοκίνητο. Το πάνε για service. Το φέρνουν. Μία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας After Sales.

Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service

Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service

Αdded Value Service. Delivery αυτοκινήτου κατόχου SEAT.

Αdded Value Service. Delivery αυτοκινήτου κατόχου SEAT.

  • Νέα  ευκολία κατόχου Με 1 τηλέφωνο.  Έρχονται. Παίρνουν το αυτοκίνητο. Το πάνε για service. Το φέρνουν. Μία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας After Sales.
  • Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service
  • Αdded Value Service. Delivery αυτοκινήτου κατόχου SEAT.

Για σένα, χωρίς εσένα. Υπηρεσία παραλαβής & παράδοσης. Προχώ;

3675 Επισκέψεις στο άρθρο

Με 1 τηλέφωνο κανονίζεις. Πότε και που να έρθουν. Παίρνουν το αυτοκίνητό σου. Το πάνε για service. Το φέρνουν και πίσω. Πέρα από covid free προστασία αποτελεί και μία νέα ευκολία κατόχου. Μία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας μέσω της After Sales σχέσης με τον κάτοχο τους.

ΤΟΥΝΤΑΣ Α. - Ν. ΨΩΦΙΜΗΣ O.E.

Τώρα «έρχεται το service» σπίτι σου, χάρη στην έξτρα βολική για τον κάτοχο υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης αυτοκινήτου, για service, από τον χώρο που επιθυμείς.


Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service

Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


- Delivery service – ευκολία κατόχου Seat & Nissan
- Δεν πάς - έρχονται (το παίρνουν – στο φέρνουν)
- Ανέπαφη & Covid free διαδικασία (όλα τα στάδια)
- Επιβλέπεις από το κινητό σου. Σε τι στάδιο βρίσκεται (Νissan)

Εσύ ήξερες για την υπηρεσία παραλαβής & παράδοσης η ακόμα αφιερώνεις χρόνο και το πηγαίνεις στο συνεργείο;

Με τις υπηρεσίες After Sales τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα. Αν θέλει μια εταιρεία να κρατήσει ικανοποιημένους τους κατόχους της και κατ' επέκταση πιστούς στη μάρκα θα πρέπει να ακούει τις ανάγκες τους. Να καταλαβαίνει τι ακριβώς χρειάζεται και να προσφέρει υπηρεσίες που είναι όντως χρήσιμες και εξυπηρετικές. Εξυπακούεται φυσικά πως θα πρέπει να προσφέρει και άριστη ποιότητα εργασιών. Ωστόσο επειδή τα εξουσιοδοτημένα δίκτυα λόγω ειδίκευσης, εμπειρίας και εκπαίδευσης έχουν υψηλότατα στάνταρ εργασιών, εκεί που οι κορυφαίοι των After Sales ξεχωρίζουν είναι οι έξτρα παροχές. Παροχές που λύνουν τα χέρια σας και κάνουν πιο εύκολη τη ζωή σας και όχι «δηθενιές» απλά για το θεαθήναι. Ουσία θέλουμε, μετά ας έρθει και το «επικοινωνιακό».

Δυναμική διαδικασία, με συνεχή εξέλιξη

Δεν είναι εύκολο για μια εταιρεία να ξεχωρίσει στον απαιτητικό κλάδο των after sales υπηρεσιών, καθώς χρειάζεται να βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση ώστε να επιτύχει πλήρη εξυπηρέτηση των αναδυόμενων αναγκών των κατόχων της μάρκας. 

Μια διαδικασία δυναμική καθώς διαρκώς αλλάζουν δεδομένα και συνθήκες ενώ απαιτούνται αντίληψη και γρήγορα αντανακλαστικά, ώστε να κρατά σχέση και μερίδια εμπιστοσύνης με τον κάτοχο της

Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες και πραγματικά βολικές υπηρεσίες νέας εποχής, για τον κάτοχο είναι η παραλαβή και παράδοση αυτοκινήτου όταν έρθει η ώρα για το service. 

Ως κάτοχος πλέον δεν χρειάζεται να αγχώνεστε για το πώς και πότε θα κάνετε το προγραμματισμένο σας service: Να κανονίσετε με τη δουλειά, να πάρετε άδεια, να χάσετε ένα πρωινό και να πήξετε στην κίνηση, η οποία ειδικά τον τελευταίο καιρό έχει γίνει ανυπόφορη. Μην ξεχνάμε επίσης πως διανύουμε μια περίοδο που για λόγους υγείας, το τελευταίο που θέλουμε είναι οι «επαφές» με διαφορετικά πρόσωπα.
 

Nissan με Europ Assistance, Pick Up & Drop service 

Η Nissan, εμπλούτισε το πακέτο των υπηρεσιών προς τον κάτοχο της έτσι ώστε σε συνεργασία με την Europ Assistance, να του προσφέρει τη δυνατότητα παραλαβής του οχήματος του, από έμπειρο οδηγό, με covid-free πιστοποίηση, προκειμένου να το μεταφέρει στο συνεργείο για service και να του το επιστρέψει κατόπιν σε χώρο που εξυπηρετεί τον πελάτη.

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Pick Up & Drop», ο εντεταλμένος οδηγός φωτογραφίζει και καταγράφει λεπτομερώς την κατάσταση και τα στοιχεία του οχήματος σε ειδική –online- εφαρμογή ενώ, ο πελάτης λαμβάνει μέσω του κινητού του τηλεφώνου, ενημερώσεις για όλα τα στάδια της διαδικασίας (παραλαβή, παράδοση στο συνεργείο κ.ά.).

Τέλος, το όχημα επιστρέφεται στον ιδιοκτήτη του με όλα τα σχετικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας να τηρούνται. 

Κατά την γνώμη μας αυτό αποτελεί λόγο για 1 επιβράβευση των ανθρώπων της μάρκας (αν είστε κάτοχος μοντέλου της) στην μεγάλη έρευνα Autocheck του Αutotriti. 

Αdded Value Service. Delivery αυτοκινήτου κατόχου SEAT

Στις  added value υπηρεσίες που προσφέρει η SEAT, όταν ο πελάτης δεν µπορεί, είτε δεν θέλει να φύγει από το σπίτι για την επισκευή του αυτοκινήτου του, µπορεί να του προσφερθεί δωρεάν παραλαβή και µεταφορά από εξουσιοδοτηµένο συνεργάτη του δικτύου SEAT.

Έτσι πλέον, από το ραντεβού και το check in ως και την παράδοση αυτοκινήτου οι λύσεις της SEAT διαμορφώνουν μια πλήρως ανέπαφη υπηρεσία εξυπηρέτησης.
 
Φυσικά, ακολουθούνται όλα τα απαραίτητα προληπτικά και προστατευτικά μέτρα υγιεινής τόσο κατά την παραλαβή και παράδοση, όσο και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του service, με τους τεχνικούς του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου να ανταποκρίνονται στις συγκυρίες της εποχής, με διαδικασίες και αίσθημα ευθύνης για την ασφάλεια, τόσο τη δική σας όσων και των αγαπημένων σας προσώπων.

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »