Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/3/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/3/2001
Turbo ή προηγμένο ατμοσφαιρικό;
Το μηχανικό σύνολο της Celica
T-Sport διαθέτει εκτός από μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και σύστημα μεταβολής του βυθίσματός τους, το οποίο τίθεται σε λειτουργία μόλις οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 6.000 ανά λεπτό. Από το σημείο αυτό και μετά, η απόδοσή του μεγιστοποιείται.
Ο οδηγός που θέλει να κινηθεί πραγματικά γρήγορα θα πρέπει να διατηρεί τον κινητήρα σε λειτουργία πάνω από το όριο των 6.000 σ.α.λ.

Ο κινητήρας του Opel Astra Coupe διακρίνεται για τη γραμμική απόδοση της ισχύος του και την πολιτισμένη του λειτουργία.
Η λειτουργία του υπερσυμπιεστή δύσκολα γίνεται αντιληπτή από τους επιβάτες, καθώς τα γενικότερα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου είναι χαμηλά. Οι επιδόσεις που προσδίδει το μηχανικό σύνολο στο Γερμανικό μοντέλο είναι αρκετά καλές.

Στο εμπρόσθιο μέρος της Celica τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα εκτείνονται μέχρι τη μέση του καπό σχεδόν, προσδίδοντας στο μοντέλο ξεχωριστή εμφάνιση.

Τα κοινά στοιχεία του Astra Coupe με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου είναι πάρα πολλά και άμεσα αντιληπτά. Η σχεδίαση του μοντέλου αποπνέει στιβαρότητα.


 Opel Astra Coupe Turbo - Toyota Celica T-Sport
 
Στον κόσμο των αντιθέσεων...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Turbo ή προηγμένο ατμοσφαιρικό;
Ταχυμεταφορές Opel - Γρήγορες βόλτες Toyota
Σπορτίφ αισθητική Celica, πολυτέλεια Astra Coupe
Είναι θέμα προτεραιοτήτων...