Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/4/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/4/2002

Έκαστος -κορυφαίος- στο είδος του 

Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσουμε πως και τα δύο μηχανικά σύνολα είναι ό,τι καλύτερο έχει τοποθετηθεί βάσει απόδοσης σε χάτσμπακ αυτοκίνητο, ατμοσφαιρικό και turbo αντίστοιχα. Ο 1.800άρης κινητήρας του ομίλου VW, στην καλύτερή του εκδοχή, αποδίδει σύμφωνα με το εργοστάσιο 225 ίππους και προσδίδει στο S3 την εκρηκτικότητα που αρμόζει στο πλέον πολυτελές και γρήγορο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Στον αντίποδα, ο κορυφαίος σε απόδοση δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας επιδεικνύει εξαιρετικά χαρακτηριστικά ελαστικότητας αλλά και γενικότερης φιλικότητας στη χρήση. 
Και των δύο μηχανικών συνόλων ο παραγόμενος ήχος -δεν μπορεί να χαρακτηριστεί θόρυβος- είναι απολαυστικός. Πιο μπάσος του Γερμανικού μοντέλου, σαφώς πιο "στριγκός" του Honda, του οποίου η ένταση και η χροιά κορυφώνονται όταν οι στροφές λειτουργίας ξεπεράσουν τις 6.000 α.λ. Η αυξημένη κατανάλωση είναι εύλογη για το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο του S3 λόγω των μεγάλων τριβών -ένεκα τετρακίνησης- αλλά και του βάρους των 1.448 κιλών, ενώ και η Ιαπωνική μονάδα παραγωγής ισχύος υπολείπεται λίγο αλλά αυτό είναι το τίμημα που σίγουρα δε θα δυσαρεστηθεί να πληρώσει ο ευτυχής κάτοχος ενός εκ των δύο μοντέλων.



Ο 1.800άρης με το turbo και τους αυλούς εισαγωγής με τη μεταβαλλόμενη γεωμετρία παράγει μπάσο ήχο.


Από τους πιο εύστροφους κινητήρες σε αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς είναι το δίλιτρο Ιαπωνικό με το μεταβλητό βύθισμα και χρονισμό βαλβίδων.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΤΙΚΟ Audi S3 (225 hp) vs Honda Civic Type R
 
Διαφορετικοί δρόμοι, κοινός προορισμός
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο τα σπουδαία...
Πιο πολυτελής ο Γερμανός, ξεκάθαρα σπορτίφ ο Ιάπων
Πιο ολοκληρωμένο το S3
Έκαστος -κορυφαίος- στο είδος του