Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/4/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/4/2002

Ελευθερία κίνησης

Το Renault Scenic RX4 είναι ένα όχημα ελεύθερου χρόνου που σαφώς δεν προορίζεται για δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές. Δε διαθέτει κοντές σχέσεις μετάδοσης και το στοιχείο της αυξημένης απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος εξασφαλίζει μόνο την απροβλημάτιστη μετακίνηση σε βατούς χωμάτινους δρόμους. Στην άσφαλτο, ο οδηγός θα αντιληφθεί το διαφορετικό χαρακτήρα του μοντέλου χάρη στις μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων, οι οποίες όμως είναι αισθητά πιο "σφικτές" σε σχέση με αυτές του Scenic. 
Η κίνηση μεταδίδεται κατά βάση στους εμπρός τροχούς. Μέσω ενός συνεκτικού συμπλέκτη ένα ποσοστό της ροπής του κινητήρα μεταφέρεται αυτόματα και στους πίσω τροχούς, όταν οι εμπρός αρχίσουν να χάνουν την πρόσφυσή τους. Στις στροφές παρατηρούνται τάσεις υποστροφής, ενώ η πορεία του αμαξώματος διορθώνεται όταν μέρος της ροπής μεταφερθεί στον πίσω άξονα. Το σύστημα διεύθυνσης παρέχει μέτρια αίσθηση και αμεσότητα.



Η ανάρτηση του Scenic RX4 διαθέτει μαλακή ρύθμιση, προσφέροντας συνεπώς πολύ καλό επίπεδο άνεσης τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο. Οι εκτός δρόμου δυνατότητές του περιορίζονται από την απουσία κοντών σχέσεων μετάδοσης.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Opel Zafira OPC - Renault Scenic RX4
 
Εντός, εκτός και... εναλλάξ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες στα 2,0 λίτρα
Ευρύχωρο και ποιοτικό
Κινείται και στρίβει σαν "τρένο"
O πρώτος διδάξας
Ελευθερία κίνησης