Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/5/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/5/2002

T.S. ή ST; 

Τα δίλιτρα μηχανικά σύνολα και στις δύο περιπτώσεις προσδίδουν τον πρέποντα δυναμισμό και τις αντίστοιχες επιδόσεις στις κορωνίδες των δύο μοντέλων από απόψεως απόδοσης. Και οι δύο κινητήρες είναι τεχνολογικά προηγμένοι, 16βάλβιδοι, με μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες. Άμεσα αντιληπτή γίνεται η υπεροχή του Ιταλικού μοτέρ σε επίπεδο χροιάς παραγόμενου ήχου, όπως παραδοσιακά συμβαίνει, σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας, ενώ διακρίνεται και για την ευστροφία του στα ψηλά πεδία του στροφόμετρου. Η υπεροχή του κινητήρα του Focus σε επίπεδο ελαστικότητας αντισταθμίζει τις μακριές σχέσεις του κιβωτίου, επιτρέποντας την κίνηση σε κάθε περιβάλλον -αστικό ή μη- χωρίς πολλές αλλαγές ταχυτήτων. Διαφορετικής χροιάς, εξίσου διεγερτικός στα υψηλά πεδία του στροφόμετρου, ο ήχος που παράγεται από τον κινητήρα του Focus, είναι καθ' όλα ευχάριστος και δεν πρόκειται να ενοχλήσει σε καμία περίπτωση.


Εύστροφοι και δυνατοί, οι δύο δίλιτροι προσφέρονται για την ικανοποίηση των οδηγών που θέλουν το κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητό τους. Ο Ιταλικός κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις με τον ήχο του, ενώ αυτός του Focus δείχνει πολύ καλή απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας.

 ΣΥΓΚΡIΤΙΚΟ Alfa Romeo 147 2,0 T.S. vs Ford Focus ST 
 
Άσος Κούπα-Άσος Σπαθί...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
T.S. ή ST;
Εξαιρετικά πλαίσια, κορυφαία πρόσφυση
Κομψότητα και πρεστίζ vs μοντέρνου ντιζάιν
Κόκκινο ή μαύρο;