Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2001

Βρετανική πολυτέλεια - Ιαπωνική "τάξη"

Από την πρώτη κιόλας ματιά είναι εμφανής η διαφορά μεταξύ του εσωτερικού του MGF και του MR2. To Βρετανικό μοντέλο όπως θέτει η παράδοση έχει κλασικές γραμμές με δόσεις πολυτέλειας. Σε αυτήν την εικόνα συμβάλλουν τα μέγιστα οι ανοιχτόχρωμες δερμάτινες (στάνταρ) επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών. Με δέρμα είναι καλυμμένη η βάση του επιλογέα των ταχυτήτων και του χειρόφρενου και συνδυάζονται κατάλληλα με το δίχρωμο (μπεζ-μαύρο) δερμάτινο τιμόνι. Πολύ θετικός είναι ο συνδυασμός των επενδύσεων αλουμινίου στις θύρες και στον επιλογέα των ταχυτήτων. Ο διάκοσμος στο MR2 είναι σαφώς πιο λιτός από του MGF. Την εικόνα αυτή συνθέτουν κυρίως τα μαύρα πλαστικά. Οι πλαστικές απομιμήσεις αλουμινίου στις λαβές των θυρών και στην κεντρική κονσόλα δε συμβαδίζουν απόλυτα με τη σπορτίφ εικόνα του αμαξώματος και δείχνουν φτηνές. Η ποιότητα των υλικών που συναντώνται στο εσωτερικό του MGF είναι καλύτερη από το MR2, αλλά το Ιαπωνικό μοντέλο κερδίζει σε επίπεδο συναρμολόγησης. Οσο για τους χώρους υπάρχει σημαντικός περιορισμός καθώς τα αυτοκίνητα είναι αυστηρά διθέσια. Παρ' όλα αυτά και στα δύο μοντέλα ακόμα και υψηλόσωμοι επιβάτες δε θα συναντήσουν ιδιαίτερο πρόβλημα κυρίως με τον χώρο για τα πόδια τους. Στο Ιαπωνικό μοντέλο πίσω από τα καθίσματα υπάρχει ένας ικανοποιητικός αποθηκευτικός χώρος 60 λίτρων, ενώ στο εμπρός μέρος του υπάρχει ένας υποτυπώδης χώρος για μία τσάντα 30 λίτρων. Σημαντικός για αυτοκίνητο της κατηγορίας είναι ο αποθηκευτικός χώρος των 210 λίτρων που υπάρχει πίσω από τον κινητήρα του MGF.




Ο επιλογέας των ταχυτήτων κοσμείται από αλουμίνιο, στοιχείο που προσδίδει σπορτίφ αίσθηση στο εσωτερικό του MGF. Ανάλογο υλικό υπάρχει και στις επενδύσεις των θυρών.
Το ταμπλό του MGF σχεδιαστικά παραπέμπει σε αυτό του Rover 25. To πάνω μέρος του αποτελείται από μαλακό πλαστικό. Το μπεζ δέρμα συνδυάζεται άψογα με τα μαύρα πλαστικά.
Ο μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος στο MGF βρίσκεται πίσω από τον κινητήρα και έχει χωρητικότητα 210 λίτρων.
Τα τρία ξεχωριστά οργανα του αντίστοιχου πίνακα προσθέτουν σπορτίφ νότα στο εσωτερικό του MR2.
Στις λαβές των θυρών υπάρχει πλαστική επένδυση στο χρώμα του αλουμινίου η οποία δεν ταιριάζει με τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου.
To ταμπλό του MR2 δε συμβαδίζει με το δυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος. Τα σκληρά μαύρα πλαστικά που το αποτελούν έχουν πολύ καλή συναρμολόγηση αλλά δεν πείθουν με την ποιότητά τους.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Rover MGF 1,8 VVC - Toyota MR2 1,8
 
Κοινή "συνταγή"- Διαφορετική εκτέλεση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Ροπάτοι, εύηχοι και εύστροφοι κινητήρες 
Βρετανική πολυτέλεια - Ιαπωνική "τάξη"
Καλύτερη αίσθηση στο δρόμο το MR2
Πολυτέλεια και πρεστίζ ή οδηγική ευχαρίστηση;