Καλύτερη αίσθηση στο δρόμο το MR2,
περισσότερο "νευρικό" το MGF
Η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και η ύπαρξη του κινητήρα στο κέντρο προδιαθέτει αμέσως για τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων στο δρόμο. Και στα δύο μοντέλα η υπερστροφή αποτελεί βασικό στοιχείο. Στο MR2 η εκδήλωση αυτού του φαινομένου σε δρόμο με καλό συντελεστή πρόσφυσης εμφανίζεται πολύ λίγο με προοδευτικό τρόπο και προειδοποιεί έγκαιρα τον οδηγό. Οταν όμως ο δρόμος δεν είναι καλής ποιότητας το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα "γυρίσει" εύκολα ιδίως αν πιέσει ο οδηγός έντονα το πεντάλ του γκαζιού. Πολύ καλή είναι η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης στο MR2, το οποίο παράλληλα παρέχει αμεσότητα και σαφή πληροφόρηση για τη θέση των τροχών. Ανάλογα πολύ καλή είναι και η αίσθηση των φρένων αλλά και η αποτελεσματικότητά τους καθώς ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100-0 χλμ./ώρα σε 40 μέτρα. Το MGF παρουσιάζεται περισσότερο νευρικό στις αντιδράσεις του με το φαινόμενο της υπερστροφής να εκδηλώνεται πιο γρήγορα από ό,τι στο MR2. Η εικόνα του MGF οδηγικά μετριάζεται και από την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης που δεν παρέχει την απαραίτητη πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού. Μέτρια είναι και η αίσθηση των φρένων στο MGF, με το ABS να επεμβαίνει πολύ νωρίς. Παράλληλα για την ακινητοποίησή του από τα 100-0 χλμ./ώρα χρειάζονται 4,8 μέτρα περισσότερα από το MR2. Στην ευθεία και τα δύο αυτοκίνητα είναι σταθερά και διατηρούν υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες. Οσον αφορά την άνεση οι σκληρές αναρτήσεις με τις μικρές διαδρομές "διαβάζουν" το οδόστρωμα.
Σε κλειστές στροφές με οδόστρωμα χαμηλού συντελεστή πρόσφυσης και έντονη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού το MR2 θα υπερστρέψει εύκολα. Το σαφές σύστημα διεύθυνσης αποτελεί βασικό σύμμαχο του οδηγού.
Το MGF θα υπερστρέψει πιο εύκολα από το MR2. Για τον έλεγχο του οχήματος το σύστημα διεύθυνσης δεν προσφέρει την απαραίτητη αίσθηση όπως και το πεντάλ των φρένων.
Τόσο οι 6άκτινες ζάντες ελαφρού κράματος του MGF (αριστερά), όσο και 5άκτινες του MR2 (δεξιά) προσθέτουν δυναμισμό στα αυτοκίνητα.