• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/8/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/8/2003

ΔΟΚΙΜΗ
Opel Signum 2,0Τ
 

Business Class
   

H διακεκριμένη θέση απολαμβάνει το προνόμιο της καλύτερης περιποίησης και άνεσης στα μεταφορικά μέσα. Αυτό ισχύει και για εκείνους που θα φιλοξενηθούν στο... σαλόνι του πρωτοποριακής φιλοσοφίας Opel Signum.
  

Η Opel καινοτομεί για ακόμα μία φορά δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει χαρακτηριστικά των πολυτελών, 5θυρων, στέισον βάγκον και πολυχρηστικών οχημάτων, με το Signum. Μία νέα φιλοσοφία στο χώρο της αυτοκίνησης που ξεφεύγει από τα τετριμμένα των κλασικών πολυτελών αυτοκινήτων με τους τρεις όγκους, τα οποία δεν προσφέρουν κάποιο λειτουργικό χαρακτηριστικό. 
Η ονομασία Signum είναι καινούργια στην ιστορία της Γερμανικής φίρμας. Το νέο αυτό όχημα της Opel φέρει πολλά γνώριμα χαρακτηριστικά από το Vectra, εικόνα που γίνεται άμεσα ορατή κοιτώντας το εμπρός τμήμα του αμαξώματος. Το τελευταίο συνδυάζει στοιχεία και από την 5θυρη έκδοση GTS, όπως είναι ο προφυλακτήρας με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τους αεραγωγούς στα πλαϊνά, που προσθέτουν τόνους δυναμισμού στο Signum. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα διατηρήθηκαν απαράλλακτα από το σεντάν Vectra, όπως και η σχεδίαση του αμαξώματος μέχρι τη μεσαία κολόνα. 
Με μια πιο προσεκτική ματιά θα παρατηρήσει κανείς ότι οι πίσω πόρτες του Signum είναι αρκετά πιο μεγάλες από τις αντίστοιχες του Vectra, λόγω του μεγαλύτερου κατά 13 εκατοστά μεταξονίου. Η πίσω όψη του "πολυπρόσωπου" αυτοκινήτου δε θυμίζει κάποιο αυτοκίνητο της Opel και εντυπωσιάζει τον παρατηρητή αποπνέοντας δυναμισμό και στιβαρότητα. Έντονη ομοιότητα παρατηρείται μεταξύ του Vectra και του Signum στη σχεδίαση του θαλάμου των επιβατών. Όσον αφορά όμως τη λειτουργικότητα και την άνεση στο πίσω τμήμα του εσωτερικού, το Signum τοποθετείται σε πολύ ανώτερο επίπεδο. 
Περνώντας στα "αόρατα" χαρακτηριστικά του νέου οχήματος της Opel, τα μηχανικά μέρη, οι αναρτήσεις και η πλατφόρμα προέρχονται επίσης από το Vectra. Ωστόσο η αύξηση του μεταξονίου είχε θετικά οφέλη στα δυναμικά χαρακτηριστικά του Signum, το οποίο εντυπωσιάζει με την υψηλή ποιότητα κύλισης, αλλά και την άνεση που προσφέρει κατά την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων στον αυτοκινητόδρομο. 
Το πολυλειτουργικό αυτό Opel διατίθεται με δύο μηχανικά σύνολα 1,8 και 2,0 (υπερτροφοδοτούμενο) λίτρων, ονομαστικής απόδοσης 122 και 175 ίππων, με τιμές από 29.620 και 36.620 ευρώ αντίστοιχα με πλήρη εξοπλισμό.

Τρόποι απόκτησης
Mέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο πρόγραμμα χρηματοδότησης.
 
 Εγγυήσεις
6 έτη για μηχανικά μέρη 
2 χρόνια για χρώμα 
12 έτη αντισκωριακή
2 χρόνια οδική βοήθεια Opel Assistance 



Η εμπρός όψη του Signum συνδυάζει στοιχεία από το σεντάν και 5θυρο (GTS) Vectra. Θα προτιμούσαμε να υπάρχει πιο έντονη διαφοροποίηση από τα μεσαία Opel.

Λεπτομέρειες














Δυνατός και πολιτισμένος κινητήρας
 Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,0 λίτρων που κινεί το Signum παρουσιάζει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, καθώς και χαμηλή ένταση παραγόμενου θορύβου. Η ύπαρξη υπερτροφοδότη δε συνοδεύεται από ξεσπάσματα ισχύος ή υστέρηση απόκρισης, αντιθέτως η απόδοση του μηχανικού αυτού συνόλου είναι ιδιαίτερα γραμμική σε όλη την κλίμακα στροφών. Θετικό είναι και το τράβηγμα από τους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, εξυπηρετώντας κατά την κίνηση στη πόλη, ενώ ο δείκτης του στροφόμετρου πλησιάζει εύκολα την κόκκινη περιοχή χωρίς να παρουσιάζει τραχύτητα. Το 2λιτρο μοτέρ επιταχύνει σε σβέλτους ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα του Signum ανεξάρτητα από την επιλεγμένη ταχύτητα και σε αυτό συμβάλλει η σωστή διάταξη των 6 σχέσεων μετάδοσης. Παράλληλα ο επιλογέας των ταχυτήτων ξεχωρίζει για την ευχρηστία και τη θετική άισθηση που προσφέρει στις αλλαγές των σχέσεων.



Η πολιτισμένη λειτουργία, το θετικό τράβηγμα και η γραμμική απόδοση της ισχύος χαρακτηρίζουν τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων.


Μας άρεσε
Η άριστη ποιότητα κύλισης και η σταθερότητα του αμαξώματος.Οι δυνατότητες ρύθμισης των πίσω καθισμάτων και η άνεση.
Δε μας άρεσε
Η έλλειψη καθ' ύψος ρύθμισης στο κάθισμα. 
Η συντηρητική αισθητική του πίσω μέρους.

 ΔΟΚΙΜΗ Opel Signum 2,0Τ
 
Business Class
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό
Ανέσεις VIP στον πίσω χώρο του εσωτερικού 
Υψηλή σταθερότητα και ποιότητα κύλισης