Οι δύο γερμανικές χάτσμπακ προτάσεις πολυτελείας αποδεικνύονται πρακτικά "ισόπαλες" και στον τομέα των χώρων. Τα τρίθυρα αμαξώματα διαθέτουν τους ίδιους χώρους για τη φιλοξενία τεσσάρων επιβατών απαιτώντας κάποιες παραχωρήσεις -κυρίως ως προς το ύψος- από τους πίσω. Οι οδηγός και συνοδηγός έχουν στη διάθεσή τους άπλετο χώρο. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίσει ο οδηγός και στις δύο περιπτώσεις είναι η διαρκής επαφή του δεξιού ποδιού με την κεντρική κονσόλα στο ύψος της κνήμης. Στο πίσω κάθισμα φιλοξενούνται χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις δύο επιβάτες κανονικού αναστήματος. Τα πράγματα γίνονται πραγματικά δύσκολα για τον τρίτο-μεσαίο επιβάτη, καθώς το τούνελ της μετάδοσης είναι αρκετά ογκώδες. Οι αποσκευές των επιβατών τόσο της BMW, όσο και της Mercedes, δεν πρέπει να ξεπερνούν σε όγκο τα 310 λίτρα, προκειμένου να τοποθετηθούν στο σχετικό χώρο, χωρίς να είναι απαραίτητη η αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.
Κανονικό σχήμα στο χώρο αποσκευών και των 2 μοντέλων που τους καθιστά πλήρως εκμεταλλεύσιμους.
Ο πίσω επιβάτης κανονικού αναστήματος της Compact δε θα προβληματιστεί ιδιαίτερα κατά τη μετακίνησή του. Η κεκλιμένη οροφή περιορίζει το χώρο για το κεφάλι...
... αλλά το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση της Sports Coupe. Η διάφανη οροφή "χρωματίζει" διαφορετικά και πιο ευχάριστα το εσωτερικό.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ BMW 325ti Compact-Mercedes Sports Coupe 200 Meet your match...