• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/10/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/10/2001

Πιο γραμμικός και πολιτισμένος ο κινητήρας του RAV4

Και τα δύο μηχανικά σύνολα έχουν την ίδια χωρητικότητα και παρόμοια απόδοση, χρησιμοποιώντας σε γενικές γραμμές και την ίδια τεχνολογία. Ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων είναι ένα χαρακτηριστικό που βελτιώνει την απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών και συναντάται και στις δύο περιπτώσεις, με διαφορετική μόνο ονομασία (VVTi για την Toyota, CVTC για τη Nissan). Σε επίπεδο λειτουργίας, το μηχανικό σύνολο του RAV4 είναι πιο πολιτισμένο και παράγει χαμηλότερου επιπέδου θόρυβο. Βέβαια, σε αυτό παίζει ρόλο και η καλύτερη ηχομόνωση που εξασφαλίζεται και από τη στενότητα του χώρου κάτω από το καπό του μοντέλου της Toyota, σε αντίθεση με το σχετικά "άδειο" αντίστοιχο του X-Trail, που λειτουργεί ως αντηχείο. Ο τομέας των επιδόσεων κερδίζεται κατά κράτος από το RAV4, το οποίο είναι ελαφρύτερο κατά 161 κιλά σε σχέση με τον ομοεθνή αντίπαλο, ενώ διαθέτει και 9 ίππους επιπλέον. Η αμεσότητα στην απόκριση είναι ένα χαρακτηριστικό που συναντάται και στα δύο μηχανικά σύνολα.


Η προθυμία του για αύξηση του ρυθμού περιστροφής είναι ένα από τα προτερήματά του. Η κατανάλωση καυσίμου είναι σε λογικό επίπεδο.


Μεστός σε απόδοση ο κινητήρας του RAV4 ικανοποιεί είτε η περίσταση επιβάλλει ράθυμη βόλτα, είτε γρήγορη κίνηση σε δρόμο με στροφές.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Nissan X-Trail - Toyota RAV4
 
Ομοεθνής σφετεριστής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πιο γραμμικός και πολιτισμένος ο κινητήρας του RAV4
Ποιότητα και σχεδίαση: Σημειώσατε Χ
Μικρή υπεροχή του X-Trail σε χώρους
Πιο χωμάτινο το X-Trail - GTi το RAV4
Είναι δίλημμα...