Περιοδικό - Θέματα αγοράς mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/10/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/10/2001

AΓΟΡΑ
Μηνύματα επικοινωνίας για το Fiat Stilo
 

Fiat Stilo: Καινοτομία
 
Οταν ένα αυτοκίνητο ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογικά χαρακτηριστικά, για την προώθησή του χρειάζονται εξίσου πρωτοποριακές ιδέες. Το Fiat Stilo κάνει την παρθενική του εμφάνιση στην ελληνική αγορά έχοντας "προκλητικό" εξοπλισμό για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας αλλά και έξυπνα μηνύματα επικοινωνίας για την προώθηση του.
Ο τρόπος παρουσίασης ενός νέου μοντέλου εξαρτάται από το πόσο σημαντικό είναι το αυτοκίνητο για την κατασκευάστρια εταιρεία και κατ' επέκταση για το αγοραστικό κοινό. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αποκαλύπτουν τα νέα τους μοντέλα σε ειδικές εκδηλώσεις για τους δημοσιογράφους οι οποίες πλαισιώνονται από διάφορα happenings. Οταν όμως, ένα μοντέλο έχει σχεδιαστεί με βάση τη χρήση και την εφαρμογή προηγμένης τεχνολογίας τότε η παρουσίασή του δεν πρέπει να επικεντρώνεται σε τίποτα άλλο πέρα από το μοντέλο καθεαυτό. Το νέο Fiat Stilo αποτελεί την ενσάρκωση της προσπάθειας της Ιταλικής φίρμας για βελτίωση της εικόνας της σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Τα χαρακτηριστικά και το τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου μικρομεσαίου επιτρέπουν στη Fiat να προσελκύσει όχι μόνο τους παραδοσιακούς της πελάτες, αλλά και καταναλωτές που μέχρι τώρα εμπιστεύονταν μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Η Fiat έχει φροντίσει ώστε το Stilo να είναι ικανό να κάνει τους νέους ιδιοκτήτες του να ξεχάσουν τα παλιά τους αυτοκίνητα. Ακόμη και αν πρόκειται για λάτρεις της σπορ οδήγησης ή οικογενειάρχες, για δυναμικούς ανθρώπους που χειρίζονται καλά την τεχνολογία ή για αυτούς που ψάχνουν την απόλυτη ασφάλεια, το Stilo θα ικανοποιήσει όλα τα γούστα. Η ονομασία του Stilo συνάδει απόλυτα με τον σχεδιαστικό του χαρακτήρα. Πέρα όμως από την ξεχωριστή σχεδίαση, το συγκριτικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι η ενσωμάτωση κορυφαίων τεχνολογικών χαρακτηριστικών στο διαθέσιμο εξοπλισμό. Ιδιαίτερα όσον αφορά τον τομέα της ασφάλειας, πρέπει να αναφερθεί πως οι μηχανικοί της Fiat έχουν φροντίσει να εφοδιάσουν το Stilo με μέχρι και οχτώ αερόσακους. Μπορεί το νούμερο να φαντάζει εξωπραγματικό η καινοτομία όμως απαιτεί πρωτοποριακές ιδέες, και πάνω από όλα την ικανότητα για την άμεση υλοποίησή τους. Τα συστήματα που χρησιμοποιούν κορυφαία τεχνολογία δεν περιορίζονται μόνο στην ασφάλεια των επιβατών αλλά αφορούν εξίσου και την άνεσή τους. Ενα αυτοκίνητο, το οποίο καινοτομεί σε διάφορους τομείς, πρέπει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα και σε επίπεδο επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Η Fiat, θέτοντας σαν κύριο ζητούμενο την επικοινωνία με ανθρώπους που αναζητούν από το αυτοκίνητό τους ευχαρίστηση, αποφάσισε να "τρέξει" πρωτοποριακά προγράμματα προώθησης για το Stilo. Αυτά τα προγράμματα έχουν τόσο μορφή διαφημιστικών σποτ, όσο και καταχωρήσεων στον Τύπο. Η νέα καμπάνια της Fiat έχει σαν κύρια ιδέα την "πρωτοποριακή σκέψη". Αυτό συμβολίζεται με τρία βελάκια, τα δύο εκ των οποίων είναι όμοια με αυτά που συναντάμε σε συσκευές αναπαραγωγής εικόνας και ήχου. Το τρίτο βελάκι διαφέρει χρωματικά από τα άλλα δύο και συμβολίζει το Stilo. Το μήνυμα που προκύπτει είναι πως το νέο Fiat βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του, και μάλιστα ξεχωρίζει από αυτά με άνεση. Τα τηλεοπτικά σποτ διακρίνονται για τα ευφυή σενάριά τους, τις γρήγορες εναλλαγές σκηνών και πάνω από όλα από την "πρωτοποριακή σκέψη". Το πρώτο από τα δύο, θα έχει σαν θέμα του την τεχνολογία με την οποία εφοδιάζεται το Stilo και τα διαφόρων ειδών οφέλη που μπορεί κανείς να αποκομίσει από αυτή. Στο δεύτερο, οι ανθρώπινες ανάγκες θα υπερβούν την τεχνολογία, δίνοντας έτσι περισσότερο βάρος στο συναίσθημα παρά στη λογική. Συμπέρασμα; Η "πρωτοποριακή σκέψη" είναι κοινό χαρακτηριστικό, τόσο της εξέλιξης του αυτοκινήτου και των μηνυμάτων προώθησής του, όσο και των αγοραστών που θα επιλέξουν το Stilo ως το επόμενο αυτοκίνητό τους.


















Στιγμιότυπα από την καμπάνια του νέου Stilo.