Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/12/2000
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2000

Τομείς κάλυψης 

Ασφάλιστρα 
Στο μηνιαίο μίσθωμα που καλείται να πληρώσει ο πελάτης περιλαμβάνεται (σε ποσοστό περίπου 10%) το κόστος ασφάλισης του μισθωμένου αυτοκινήτου. Η ασφάλιση του οχήματος γίνεται συνήθως σε θυγατρικό οργανισμό (αν υπάρχει) ή σε ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει γίνει κάποια συμφωνία. Περιλαμβάνει, εκτός από τα προβλεπόμενα από το νόμο, πλήρη κάλυψη μερικής και ολικής κλοπής, πυρός και τρομοκρατικών ενεργειών. Σε περίπτωση που τα ασφάλιστρα αυξηθούν κατά τη διάρκεια της μισθωτικής περιόδου, τότε επιβαρύνεται ανάλογα και το μίσθωμα. Σημειώνεται ότι η υπηρεσία αυτή είναι υποχρεωτική για τον πελάτη. 
Αυτοκίνητο αντικατάστασης 
Σε περίπτωση που ένα μισθωνόμενο όχημα ακινητοποιηθεί λόγω βλάβης ή ατυχήματος ο εκμισθωτής στις περισσότερες περιπτώσεις φροντίζει για την εξυπηρέτηση του πελάτη του, παρέχοντας ένα άλλο αυτοκίνητο για όσο διάστημα το μισθωνόμενο μείνει εκτός χρήσης. Οι περισσότερες εταιρείες μακροχρόνιας μίσθωσης παρέχουν άμεσα αυτήν την υπηρεσία ενώ άλλες μπορεί να χρειαστούν τρεις εργάσιμες ημέρες. Το αυτοκίνητο αντικατάστασης είναι συνήθως ίδιας κατηγορίας (αμάξωμα, κυβισμός) με το μισθωνόμενο. 
Τέλη κυκλοφορίας 
Ενα ποσοστό περίπου 3% επί του μισθώματος οφείλεται στο κόστος των τελών κυκλοφορίας και δεν αποτελεί διαπραγματεύσιμο στοιχείο της εκμίσθωσης. Σε περίπτωση μεταβολής του, το μίσθωμα επηρεάζεται ανάλογα. Ο εκμισθωτής φροντίζει κάθε χρόνο για όλη τη διαδικασία παραλαβής του σχετικού ειδικού σήματος για λογαριασμό των πελατών του.
Συντήρηση - Ελαστικά 
Οι συμβάσεις μακροχρόνιας μίσθωσης προβλέπουν την πλήρη τεχνική κάλυψη του αυτοκινήτου, μια υπηρεσία που ορισμένοι εκμισθωτές παρέχουν προαιρετικά στους πελάτες τους και η οποία βαρύνει το μίσθωμα σε ποσοστό 12% περίπου. Στο σημείο αυτό πρέπει να προσέξει κανείς που θα γίνεται (εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή όχι) η συντήρηση του οχήματος που μισθώνει. Επιπλέον, ο εκμισθωτής φροντίζει για την αλλαγή ελαστικών (ενίοτε και αμορτισέρ) όταν επέρχεται η (φυσιολογική) φθορά τους.
Οδική Βοήθεια 
Οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα προκύψει σε μισθωνόμενο αυτοκίνητο αντιμετωπίζεται άμεσα και αποτελεσματικά από τις εταιρείες οδικής βοήθειας, οι οποίες συνεργάζονται με τον εκάστοτε εκμισθωτή. Η υπηρεσία αυτή (όπως και το αυτοκίνητο αντικατάστασης) είναι συνήθως προαιρετική και επιβαρύνει το μίσθωμα κατά 2% περίπου. 



Ο εκμισθωτής φροντίζει για την πλήρη ασφαλιστική κάλυψη του μισθωμένου οχήματος, συνήθως σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές για λογαριασμό του πελάτη του. 



Η εταιρεία μακροχρόνιας μίσθωσης είναι υπεύθυνη για τη νόμιμη κυκλοφορία των μισθωνόμενων αυτοκινήτων. Ετσι, παραλαμβάνει και αποδίδει στους πελάτες της κάθε χρόνο το σήμα των τελών κυκλοφορίας. 



Ο εκμισθωτής φροντίζει για την πλήρη κάλυψη των οχημάτων που εκμισθώνει, όσο αυτά κινούνται στους δρόμους της ελληνικής επικράτειας μέσω συνεργασιών με εταιρείες οδικής βοήθειας.

 AΓΟΡΑ 
 
Η μακροχρόνια μίσθωση κατακτά την αγορά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Θεσμικό πλαίσιο
Παράγοντες διαμόρφωσης μισθώματος
MotorLease
Europcar
Εκ των έσω...
Προσοχή στις λεπτομέρειες
Dirent
EuroLain
Τομείς κάλυψης
EuroLease
Executive Lease
Fiat Renting
Hertz
ΧΡΟΦΙΝ ΑΕ
Master Lease
Praxis Lease
Sixt