Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/1/2004
Test mtx
Peugeot 307 1,4 16V
To Γαλλικό μοντέλο παρουσιάζεται προβλέψιμο και ασφαλές σε όλους τους ρυθμούς κίνησης.
Η Peugeot εφοδίασε το 307 με νέο 16V κινητήρα 1,4 λίτρων απόδοσης 90 ίππων ενώ συγχρόνως διατήρησε αναλλοίωτα τα θετικά χαρακτηριστικά του μοντέλου όπως η καλή οδική συμπεριφορά, οι μεγάλοι χώροι και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού.
Έπειτα από τρία χρόνια επιτυχημένης εμπορικής παρουσίας, η μικρότερη έκδοση του 307 εφοδιάστηκε με νέο μηχανικό σύνολο το οποίο διαθέτει 16 βαλβίδες και είναι χωρητικότητας 1.360 κ.εκ. Πρόκειται για τον κινητήρα της Γαλλικής φίρμας με τη κωδική ονομασία TU3JP που πρόσφατα εφοδίασε και το 206. Με την κίνηση αυτή η Peugeot αποφάσισε να στηρίξει το μοντέλο στη μικρομεσαία κατηγορία των 1,4 λίτρων και να του δώσει την απαραίτητη δύναμη, που -κακά τα ψέματα- έλειπε από το αυτοκίνητο έτσι ώστε να χτυπήσει στα ίσα τους αντιπάλους του. Η σχεδίαση του αμαξώματος αποπνέει στιβαρότητα, στοιχείο που θεωρείται θελκτικό από τους αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτων. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, εκτός της πολύ καλής ορατότητας που προσφέρουν, εξασφαλίζουν και περισσότερη φωτεινότητα στην καμπίνα των επιβατών. Το 307 έχει κερδίσει τις εντυπώσεις στις προτιμήσεις του Έλληνα καταναλωτή όχι μόνο για τη σχεδιαστική του "φρεσκάδα" αλλά και για τον οικογενειακό του χαρακτήρα. Στον εσωτερικό διάκοσμο, η σχεδίαση χαρακτηρίζεται συντηρητική αλλά τα ποιοτικά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί προσδίδουν μια εικόνα ιδιαίτερα καλή. Μοναδικό ατόπημα οι ατέλειες στο φινίρισμα. Η τιμή του αυτοκίνητου αποτελεί "δέλεαρ" για τον υποψήφιο αγοραστή. Η πεντάθυρη έκδοση με το 16βάλβιδο κινητήρα των 1,4 λίτρων που είχαμε στη διάθεσή μας διατίθεται σε ιδιαίτερα προσιτή τιμή σε σχέση πάντα και με τον ανταγωνισμό, καθώς στη βασική του έκδοση περιλαμβάνει 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα και ABS στην τιμή των 14.700 ευρώ.



Κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο αμάξωμα είναι αρκετά καλές.
O 16βάλβιδος κινητήρας των 1,4 λίτρων έχει δεχτεί αρκετές τροποποιήσεις κυρίως στην εισαγωγή-εξαγωγή του αέρα όπως επίσης και στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος ψεκασμού, αυξάνοντας έτσι την ισχύ κατά 15 ίππους και τη ροπή κατά 13Nm. Στη πράξη αποδεικνύεται απόλυτα ικανοποιητικός για την κίνηση των 1.196 κιλών του αμαξώματος. Η διάταξη των σχέσεων μετάδοσης του κιβωτίου ταχυτήτων προσδίδει έναν πιο ταξιδιάρικο χαρακτήρα στο όχημα, ενώ οι επιδόσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει είναι αρκετά καλές. Η λειτουργία του μηχανικού συνόλου είναι πολιτισμένη στο μεγαλύτερο φάσμα των στροφών με μοναδικό ίσως μειονέκτημα μια υστέρηση που παρατηρείται στις χαμηλές στροφές. Εάν παρατηρήσουμε το δείκτη του στροφόμετρου, θα αντιληφθούμε πως έπειτα από τις 4.500 σ.α.λ. ο θόρυβος που παράγεται από τον κινητήρα είναι έντονος και μεταφέρεται στην καμπίνα των επιβατών.

Mας άρεσε
Οι πολυάριθμοι χώροι για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων. Ο συνδυασμός ξύλου και δέρματος προσδίδει μια νότα πολυτέλειας στον εσωτερικό διάκοσμο.
Δεν μας άρεσε
Το σύστημα διεύθυνσης το οποίο υστερεί σε αίσθηση. Οι ατέλειες στο φινίρισμα του εσωτερικού.
 
 Peugeot 307 1,4 16V
Εσωτερικό
Οδική συμπεριφορά