• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/1/2004
Θέματα αγοράς mtx
Το ανανεωμένο Toyota Corolla Verso
Eρχεται και 7θέσιο
Η ανανεωμένη έκδοση του Τοyota Corolla Verso θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στην ελληνική αγορά το προσεχές καλοκαίρι.
Tο ανανεωμένο Τοyota Corolla Verso έχει δεχθεί μια ελκυστική αισθητική αναβάθμιση ενώ σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες θα διατίθεται και σε 7θέσιες εκδόσεις.
Οι κυριότερες διαφορές του ανανεωμένου Corolla Verso με το υπάρχον μοντέλο εστιάζονται στο εμπρός και το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος. Συγκεκριμένα τόσο ο προφυλακτήρας όσο και η μάσκα είναι νέα. Ο πρώτος φιλοξενεί μια νέα μεγάλη εισαγωγή αέρα και έχουν επανασχεδιαστεί οι πρόβολοι εξαιτίας και των τονισμένων φτερών τόσο των εμπρός όσο και των πίσω τροχών. Η μάσκα φέρει μια ευμεγέθη γρίλια και στο κάλυμμα του κινητήρα απαντώνται δύο έντονα νεύρα που καταλήγουν στο μεγάλο λογότυπο της εταιρείας προσδίδοντας ένα αρκετά δυναμικό προφίλ στο μοντέλο. Στα πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος διακρίνονται -όπως προαναφέραμε- τα τονισμένα φτερά των τροχών ενώ η χαρακτηριστική κλίση στο πάνω μέρος των πίσω θυρών (βάση των παραθύρων) έχει περιοριστεί σημαντικά. Παράλληλα επανασχεδιασμένοι είναι και οι πίσω πρόβολοι καθώς καταργείται το νεύρο πάνω στο μέσο των πίσω φτερών και πάνω από τον προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό οι διαφοροποιήσεις θα είναι αρκετά περιορισμένες σε σχέση με το υπάρχον Corolla Verso. H ποιότητα των υλικών και το επίπεδο της συναρμολόγησης τους αναμένεται να είναι στο ίδιο υψηλό επίπεδο, ενώ βελτιώνεται και η εργονομία των χειριστηρίων των διάφορων λειτουργιών του οχήματος. Η πιο σημαντική είδηση όσον αφορά τη χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού της νέας γενιάς του μικρομεσαίου πολυχρηστικού μοντέλου είναι αναμφίβολα η ύπαρξη και τρίτης σειράς καθισμάτων σε ορισμένες εκδόσεις με αποτέλεσμα τη δυνατότητα φιλοξενίας έως και 7 επιβατών, στοιχείο που έχει υιοθετηθεί και από αρκετούς εκπροσώπους του ανταγωνισμού στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η γκάμα των κινητήρων θα παραμείνει αμετάβλητη περιλαμβάνοντας τα δύο μηχανικά σύνολα των 1,6 και 1,8 λίτρων με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων που αποδίδουν ισχύ 110 και 135 ίππων αντίστοιχα. Το ίδιο θα ισχύει και για τα μηχανικά μέρη, γεγονός που εγγυάται ένα πολύ καλό επίπεδο οδικής συμπεριφοράς απόρροια του στιβαρού πλαισίου και της σφικτής ρύθμισης της ανάρτησης.