Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2004
Test mtx
Subaru Impreza WRX (2001-2002)
Το Subaru Impreza WRX είναι ένα αυτοκίνητο με ξεκάθαρο στόχο και κοινό. Στόχος του είναι η οδηγική απόλαυση του χειριστή του καθώς και η ταχύτερη δυνατόν μετάβαση από το ένα σημείο στο άλλο σε κάθε είδους τεραίν.
Η αύξηση του μετατροχίου βελτίωσε τις αντιδράσεις του μοντέλου σε σχέση με το παρελθόν, καθιστώντας τη συμπεριφορά του στις στροφές και σε οριακές καταστάσεις πιο ομαλή και προοδευτική. Πιο συγκεκριμένα, στις στροφές τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, που ορίζονται από τα φαρδιά ελαστικά και την τετρακίνηση, χαρίζουν σε οδηγό και επιβάτες μοναδικό αίσθημα ασφάλειας ενώ η ταχύτητα κίνησης αυξάνει χωρίς τάσεις ανησυχίας. Η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος ενώ τα καταφέρνει πολύ καλά και στην απόσβεση των ανωμαλιών, προσδίδοντας εξαιρετική κατευθυντικότητα. Βοηθός του οδηγού είναι το άμεσο και ακριβές σύστημα διεύθυνσης, που διαθέτει βελτιωμένη αίσθηση σε σχέση με το απελθόν μοντέλο. Οι αεριζόμενοι δίσκοι των φρένων σε όλους τους τροχούς εξασφαλίζουν μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης κάτω από όλες τις συνθήκες. Ο επίπεδος 16βάλβιδος κινητήρας των 2 λίτρων είναι ο ίδιος με αυτόν της παλαιότερης έκδοσης. Το μηχανικό σύνολο με τους 2 εκκεντροφόρους αποδίδει 218 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. Η διαφοροποίηση σε σχέση με το παρελθόν είναι η τοποθέτηση ελαφρώς μεγαλύτερου intercooler. Στην πράξη, ο κινητήρας προσδίδει εξαιρετικές επιδόσεις στο μοντέλο και η απόδοσή του είναι γραμμική με το χαρακτηριστικό ήχο του boxer να συνοδεύει τη λειτουργία του. Το μόνο που μπορεί να χαρακτηριστεί ως μειονέκτημα είναι η περιορισμένη ελαστικότητα του κινητήρα κάτω από τις 3.000 σ.α.λ.

Αξίζει για :
1) Tην εκπληκτική οδική συμπεριφορά του

2) Τον δυνατό κινητήρα που χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις
 
 Subaru Impreza WRX (2001-2002)
Περισσότερες φωτογραφίες