ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/6/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/6/2004
Πρώτη επαφή
1η και… φαρμακερή
Χώροι επιβατών-αποσκευών
Χωρίς να θέτει νέα πρότυπα σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων
Ο πίσω χώρος προορίζεται για δύο επιβάτες, οι οποίοι έχουν οριακά επαρκή αέρα για τα γόνατα, εφόσον το ύψος τους είναι άνω των 1,8 μ.
Οι διαθέσιμοι χώροι της νέας μικρομεσαίας BMW φαίνεται ότι πέρασαν σε δεύτερη μοίρα, κάτι που άλλωστε δεν ήταν το κυρίως ζητούμενο κατά την εξέλιξή της. Από την άλλη πλευρά γίνεται άμεσα αντιληπτή από τον οδηγό και τους επιβάτες η δυναμική της υπόσταση, μέσω του διακόσμου στο εσωτερικό όπως και των μικρών πλευρικών παραθύρων, τα οποία παραπέμπουν σε κουπέ όχημα. Στο πίσω τμήμα του θαλάμου των επιβατών η μεταφορά ενός τρίτου φιλοξενούμενου θα γίνει με αρκετές παραχωρήσεις λόγω του σχετικά στενού εσωτερικού πλάτους, αλλά κυρίως εξαιτίας του ψηλού κεντρικού τούνελ της μετάδοσης. Οι δύο πίσω επιβάτες με ανάστημα γύρω στα 1,75 μ. έχουν επαρκή αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Σε ενδεχόμενο όμως που ο οδηγός ή ο συνοδηγός είναι υψηλόσωμοι, τότε οι πίσω φιλοξενούμενοι θα στριμωχτούν. Όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρο, ο όγκος του είναι 330 λτ., τιμή ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ωστόσο το δάπεδό του δεν είναι εντελώς επίπεδο, ενώ το κατώφλι φόρτωσης είναι σχετικά ψηλό.
O χώρος αποσκευών έχει όγκο 330 λτ. και φτάνει τα 1.150 λτ. με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.

 
 BMW Σειρά 1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών-αποσκευών
Στο δρόμο