Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/7/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/7/2004
Test mtx
Σ6 lady
Οδική συμπεριφορά
Ανταποκρίνεται σε κάθε είδους ζήτηση
Η BMW 645Ci Coupe μπορεί να κινηθεί με χαρακτηριστική ευκολία όποιες και αν είναι οι επιθυμίες του οδηγού. Η σταθερότητα του αμαξώματος σε κάθε περίπτωση προσφέρει την αίσθηση της ασφάλειας στον οδηγό δίδοντάς του την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την ισχύ του κινητήρα και το πολύ καλό πλαίσιο ενώ η ανάρτηση, αν και διαθέτει σφιχτή ρύθμιση, απορροφά με τον καλύτερο τρόπο ακόμα και τις διαδοχικές ανωμαλίες. Η υπερβολή στην 645 γεννά άμεσα την εμφάνιση υπερστροφής αν το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (DSC) είναι απενεργοποιημένο (με πάτημα του σχετικού διακόπτη για μερικά δλ.) με αποτέλεσμα να διαγράφει μοναδικές τροχιές πλαγιολισθαίνοντας προοδευτικά. Σε αυτή την περίπτωση, η έλλειψη μπλοκέ διαφορικού απαιτεί περισσότερη σύνεση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ αφού αντίθετα το πλάτος του δρόμου μειώνεται σημαντικά από το μεγάλο σε διαστάσεις αυτοκίνητο. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πλήρως στην εύκολη διόρθωση αφού είναι ιδιαίτερα άμεσο και σαφές. Αν τα συστήματα αντισπιναρίσματος των τροχών (DTC), και ελέγχου της ευστάθειας (DSC) δεν έχουν απενεργοποιηθεί από τον οδηγό, τότε η 645Ci Coupe θα κινηθεί αξιοπρεπώς ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Τέλος, τα φρένα πέραν του ότι ακινητοποιούν αποδοτικά το αμάξωμα των 1.732 κιλών, προσφέρουν καλή αίσθηση ενώ άξιο λόγου είναι το γεγονός ότι ακόμα και σε καμπές δεν παρατηρείται μεταφορά φορτίου κατά την πέδηση.
Αν και δεν είναι αυτός ο ενδεδειγμένος τρόπος οδήγησης της 6άρας εκείνη δε θα πει όχι στην επιθυμία του οδηγού για υπερστροφή.

 
 BMW 645Ci Coupe
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά