To Rοver 75 προσφέρεται για μακρινά ταξίδια, καθώς ο κινητήρας και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης συνάδουν για άνετες μετακινήσεις.
Το Rover 75, χωρίς να χάνει κανένα από τα στοιχεία που το διέκριναν στο παρελθόν παρουσιάζεται αρκετά πιο δυναμικό μετά την ανανέωση που δέχτηκε και είναι σε θέση να συμβάλλει στην προσπάθεια ανάκαμψης της Βρετανικής εταιρείας.
Μετά την ανανέωση της σειράς 45, η Rover, στην προσπάθειά της για μια πιο αισθητή παρουσία στην αγορά, προέβη σε μερική ανανέωση και της ναυαρχίδας της.
Το Rover 75 εξακολουθεί να προβάλλει σε μεγάλες δόσεις το πολυτελές ύφος της εταιρείας μέσω της σχεδίασής του, όμως αποπνέει πλέον ένα περισσότερο δυναμικό χαρακτήρα, με στόχο μία καλύτερη πορεία στην αγορά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Αυτή η αλλαγή επιτεύχθηκε μέσω επεμβάσεων στην εμφάνισή του, σε επιμέρους σημεία. Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή τη δυναμική παίζουν τα νέα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα ελλειψοειδούς σχεδίασης με φιμέ κρύσταλλο, καθώς και ο νέος προφυλακτήρας που φέρει έντονα σπορτίφ στοιχεία (μεγάλους αεραγωγούς, κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα δεικτών αλλαγής πορείας κ.α.).
Στο πίσω μέρος οι αλλαγές δεν ιδιαίτερα πολλές, αφού η μοναδική διαφορά σε σχέση με το παρελθόν εντοπίζεται στα καλύμματα των φωτιστικών σωμάτων. Περιορισμένες αλλαγές έγιναν και στο εσωτερικό του Rover 75 με κυριότερη εκείνη που αφορά τον πολλάκις σχολιασμένο για την ιδιαίτερη σχεδίασή του πίνακα οργάνων, που πλέον έγινε πιο καλαίσθητος.
Από κει και πέρα, το Rover 75 εξακολουθεί να προσεγγίζει με ευκολία τους οικογενειάρχες προσφέροντάς τους καλούς εσωτερικούς χώρους, πολυτέλεια και ασφαλή οδική συμπεριφορά σε ένα καλά εξοπλισμένο πακέτο (ζεύγη μετωπικών και πλευρικών αερόσακων, ABS, κλιματισμός και ηλεκτρικές ευκολίες) και με ιδιαίτερα καλή τιμή (29.400 ευρώ).
Ο γνωστός και από το προηγούμενο Rover 75 κινητήρας της σειράς "Κ" απέδωσε 166 ίππους στο δυναμόμετρο.
Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Rover 75 είναι χωρητικότητας 1,8 λίτρων και αποδίδει 166 δυναμομετρημένους ίππους έναντι των 150 που ανακοινώνει η εταιρεία. Ο κινητήρας αυτός προέρχεται από το απελθόν μοντέλο και είναι της σειράς "K" κινητήρων της Rover.
Στην πράξη, το μηχανικό σύνολο αποδεικνύεται αρωγός του οδηγού για τη γρήγορη κίνηση του αμαξώματος παρουσιάζοντας πολύ υψηλά αποθέματα ισχύος και ροπής σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Η κατανάλωσή του είναι χαμηλή, κάτι που οφείλεται στην αραιή "ταξιδιάρικη" κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.