Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/9/2004
Test mtx
OPEL Astra 2,0 OPC (1997-2003)
Με αγωνιστικές καταβολές η έκδοση OPC του Opel Astra, "βγήκε" σε παραγωγή λόγω της ανάγκης "ομολογκαρίσματος" της αντίστοιχης αγωνιστικής έκδοσης.
Οι καταβολές της έκδοσης OPC του μικρομεσαίου Opel Astra είναι καθαρά αγωνιστικές. Το Opel Performance Center ανέλαβε την αναβάθμιση του 2λιτρου κινητήρα σε επίπεδο μέγιστης απόδοσης. Η ολοκλήρωση της προσπάθειας αυτής επέβαλε τη χρησιμοποίηση πολύ σφικτών αναρτήσεων, αλλά και την υιοθέτηση μιας πιο επιθετικής εξωτερικής αισθητικής (χαρακτηριστικό είναι το μέγεθος της όχι και τόσο διακριτικής πίσω αεροτομής, καθώς και η αισθητική των ζαντών της BBS). Στο γερμανικό μοντέλο, ο σπορτίφ χαρακτήρας είναι έκδηλος σε πάσης μορφής οδοστρώματα. Μικρές κλίσεις στις στροφές, ικανοποιητική απόκριση τιμονιού, υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και άριστη ευθυβολία είναι τα βασικά ατού που έχει να αντιπαραβάλλει η αγωνιστική αυτή πρόταση της Opel. Για το φόβο των... Ιουδαίων, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα περιορισμού της ολίσθησης των τροχών είναι παρόν, επεμβαίνοντας διακριτικά και μόνο όταν αυτό είναι αναγκαίο. Το ευτυχές... παράδοξο στο "απόλυτο" στήσιμο του Opel Astra OPC είναι η ικανότητα της ανάρτησης να απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται. Ο 2λιτρος κινητήρας του OPC είναι ρυθμισμένος με τέτοιο τρόπο, ώστε να αποδίδει τον καλύτερό του εαυτό πάνω από το άτυπο όριο των 4.000 σ.α.λ., γεγονός όμως το οποίο έχει αρνητικό αντίκτυπο στη φιλικότητα στη καθημερινή χρήση και στις μετρήσεις ελαστικότητας (ρεπρίζ). Οσον αφορά την ευστροφία του πάνω από τις 4.000 στροφές, τα σχόλιά μας είναι πολύ θετικά, κάτι που επίσης συμβαίνει με την τιμή της μέγιστης ισχύος, η οποία φτάνει τους 159 πραγματικούς ίππους. Στο εσωτερικό του Opel Astra OPC 2,0, οι... διαθέσεις του μοντέλου αποδεικνύονται από τα εκπληκτικά καθίσματα τύπου "μπάκετ", που στηρίζουν άριστα το σώμα όλων όσων φιλοξενούνται στις δύο εμπρός θέσεις, από τον αριθμό γνησιότητας του μοντέλου στη βάση της κονσόλας, αλλά και από το λευκό φόντο του πίνακα οργάνων, το οποίο συναντάται και στις υπόλοιπες σπορ εκδόσεις του Astra. Τέλος, όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, η εικόνα δε διαφοροποιείται από τα υψηλά στάνταρ της Opel.

Αξίζει για :
1) Το πολύ καλό στήσιμο στο δρόμο
2) Τον δυνατό κινητήρα
 
 OPEL Astra 2,0 OPC (1997-2003)
Περισσότερες φωτογραφίες