ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/9/2004
Test mtx
The eye of the tiger!
Οδική συμπεριφορά
Το σωστό στήσιμο σε προδιαθέτει για σπορτίφ οδήγηση
Αναμφισβήτητα όταν δημιουργείς ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο το ζητούμενο είναι να μπορεί προσφέρει στον οδηγό του ευχαρίστηση σε όλους τους ρυθμούς κίνησης. Γνωρίζοντας λοιπόν οι άνθρωποι της Opel αυτή την παράμετρο πήραν το δοκιμασμένο πλαίσιο του Corsa GSI, το βελτίωσαν, το ενίσχυσαν σε καίρια σημεία -με στόχο όταν το όχημα είναι ανοικτό να διασφαλίζεται μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία- και μεγάλωσαν το μετατρόχιό του κατά 28 χιλ. Το αποτέλεσμα είναι το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται με άνεση στις εντολές του οδηγού του και να είναι ιδιαίτερα στιβαρό χωρίς μεγάλες στρεβλώσεις κινούμενο ακόμα και πάνω από συνεχείς ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η δομή των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) με τις μικρές επεμβάσεις που δέχτηκε (χαμήλωσαν την εμπρός και πίσω κατά 5 και 20 χιλιοστά αντίστοιχα) κατάφερε να "δώσει" στο όχημα ένα σπορτίφ χαρακτήρα δίχως σε καμία περίπτωση να μετριάζει την προσφερόμενη προς τους επιβάτες άνεση. Επίσης και σε κακής ποιότητας οδόστρωμα παρά την απουσία ηλεκτρικών συστημάτων ευστάθειας το αμάξωμα ανταποκρίνεται με άνεση στις εντολές του οδηγού του όντας προβλέψιμο και ασφαλές κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης. Εάν διέθετε και ένα καλύτερο από πλευράς αίσθησης σύστημα διεύθυνσης, τότε θα μιλάγαμε για ένα ολοκληρωμένο σπορ αυτοκίνητο. Τέλος με ανοιχτή την οροφή και κινούμενοι με υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες οι στροβιλισμοί που δημιουργούνται στην καμπίνα των επιβατών είναι μικρής έντασης.
Το πλαίσιο του GSI με το οποίο εφοδιάζεται το Tigra προσδίδει στο αμάξωμα έναν αμιγώς σπορτίφ χαρακτήρα κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης.

 
 Οpel Τigra Twin Top 1,8
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Παθητική Ασφάλεια