Το σωστό στήσιμο σε προδιαθέτει για σπορτίφ οδήγηση
Αναμφισβήτητα όταν δημιουργείς ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο το ζητούμενο είναι να μπορεί προσφέρει στον οδηγό του ευχαρίστηση σε όλους τους ρυθμούς κίνησης. Γνωρίζοντας λοιπόν οι άνθρωποι της Opel αυτή την παράμετρο πήραν το δοκιμασμένο πλαίσιο του Corsa GSI, το βελτίωσαν, το ενίσχυσαν σε καίρια σημεία -με στόχο όταν το όχημα είναι ανοικτό να διασφαλίζεται μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία- και μεγάλωσαν το μετατρόχιό του κατά 28 χιλ. Το αποτέλεσμα είναι το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται με άνεση στις εντολές του οδηγού του και να είναι ιδιαίτερα στιβαρό χωρίς μεγάλες στρεβλώσεις κινούμενο ακόμα και πάνω από συνεχείς ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η δομή των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) με τις μικρές επεμβάσεις που δέχτηκε (χαμήλωσαν την εμπρός και πίσω κατά 5 και 20 χιλιοστά αντίστοιχα) κατάφερε να "δώσει" στο όχημα ένα σπορτίφ χαρακτήρα δίχως σε καμία περίπτωση να μετριάζει την προσφερόμενη προς τους επιβάτες άνεση.
Επίσης και σε κακής ποιότητας οδόστρωμα παρά την απουσία ηλεκτρικών συστημάτων ευστάθειας το αμάξωμα ανταποκρίνεται με άνεση στις εντολές του οδηγού του όντας προβλέψιμο και ασφαλές κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης. Εάν διέθετε και ένα καλύτερο από πλευράς αίσθησης σύστημα διεύθυνσης, τότε θα μιλάγαμε για ένα ολοκληρωμένο σπορ αυτοκίνητο. Τέλος με ανοιχτή την οροφή και κινούμενοι με υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες οι στροβιλισμοί που δημιουργούνται στην καμπίνα των επιβατών είναι μικρής έντασης.
Το πλαίσιο του GSI με το οποίο εφοδιάζεται το Tigra προσδίδει στο αμάξωμα έναν αμιγώς
σπορτίφ χαρακτήρα κάτω από όλες
τις συνθήκες κίνησης.