Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/10/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/10/2004
Θέματα αγοράς mtx
Μεταχειρισμένο Mercedes C 200 του 2000
Διαχρονική αξία αποτελεί η C 200.
H C 200 Kompressor παραμένει ένα τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πάντα με το βαρύ όνομα της Γερμανικής φίρμας που εκτός των άλλων φέρνει και prestige.
Όταν παρουσιάστηκε η C-Class 2ης γενιάς την άνοιξη του 2000, έφερε νέα πρότυπα στη μεσαία κατηγορία και κράτησε τα σκήπτρα της πρωτιάς για αρκετό χρονικό διάστημα. Σχεδόν 4,5 χρόνια μετά η C 200 Kompressor παραμένει ένα τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πάντα με το βαρύ όνομα της Γερμανικής φίρμας που εκτός των άλλων φέρνει και prestige. Είναι φυσικό ένα αυτοκίνητο, του οποίου η εξέλιξη κράτησε τέσσερα χρόνια και στοίχισε πάνω από 1,4 δις ευρώ, να μην χάνει εύκολα την αξία του ακόμα και με την πάροδο 4,5 ετών ενώ είναι γεγονός και συνάμα πλεονέκτημα ότι το πρόσφατο facelift (στα μέσα του 2004) ρίχνει ελαφρώς την τιμή της 2λίτρης Mercedes με τους 165 δυναμομετρημένους ίππους. Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου και μόνο το γεγονός ότι το πρόσφατο facelift δεν άλλαξε το σύνολο της αισθητικής φτάνει για να κατανοήσουμε την επιτυχία των αρχικών σχεδιαστικών επιλογών. Στο εσωτερικό συναντούμε την γνωστή υψηλή ποιότητα στα τμήματα που το απαρτίζουν αλλά και την κορυφαία συναρμολόγηση. Η εργονομία είναι και αυτή υψηλού επιπέδου και οι ρυθμίσεις του καθίσματος του οδηγού αλλά και η δυνατότητα των αντίστοιχων τροποποιήσεων του τιμονιού βοηθούν απόλυτα τον οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης. Ιδανικά επίσης θα μεταφερθούν και δύο επιβάτες στα πίσω καθίσματα με αρκετό χώρο για τα γόνατά τους αλλά το κεντρικό τούνελ μετάδοσης είναι ογκώδες και αποθαρρύνει τη μεταφορά και τρίτου επιβάτη. Ικανοποιητικός για την κατηγορία ο χώρος αποσκευών με όγκο 455 λίτρων. Στο δρόμο οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, τα φρένα αποτελεσματικά και η σταθερότητα την ευθεία κορυφαία. Το ESP προφυλάσσει τον οδηγό από οδηγικές ατασθαλίες. Υπό φυσιολογικές συνθήκες η C 200 Κompressor θα στρίψει με αυστηρά ουδέτερο και απόλυτα ελεγχόμενο τρόπο. Κορυφαίες είναι η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση.
To πέρασμα του χρόνου
Συνολικά η C 200 Kompressor είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο που δεν εμφανίζει συχνά προβλήματα. Με μικρή συχνότητα έχουν παρουσιαστεί δυσλειτουργίες στις λυχνίες του πίνακα οργάνων ενώ σαφώς πιο σοβαρό είναι το σχετικά ευπαθές σύστημα της ηλεκτρονικής διαχείρισης του κινητήρα. Επίσης προβλήματα μπορεί να παρουσιάζει το σύστημα πλοήγησης σε όσα μοντέλα το διαθέτουν.
Συν & πλην
(+): Χώροι, εργονομία, οδική συμπεριφορά και άνεση, λειτουργία αυτόματου κιβωτίου (σε όσα διαθέτουν)
(-): Υψηλό κόστος απόκτησης, κατανάλωση, αίσθηση επιλογέα σχέσεων
Συχνότερα προβλήματα
• Δυσλειτουργία λυχνιών ελέγχου
• Ηλεκτρονική διαχείριση κινητήρα
• Σύστημα πλοήγησης