ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/2/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/2/2005
Test mtx
VW Touran 2,0 FSI
Πληρότητα
Η κορυφαία έκδοση του Touran εμφανίζει πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο.
H έκδοση του VW Touran με τον FSI κινητήρα των 2,0 λτ. εμφανίζει ένα ολοκληρωμένο προφίλ, ωστόσο η τιμή του το φέρνει αντιμέτωπο με τα μεγαλύτερα πολυχρηστικά αυτοκίνητα.
Για το κοινό που δεν αρκείται στην απόδοση του FSI κινητήρα των 1,6 λτ. η αμέσως επόμενη επιλογή όσον αφορά το Touran είναι η έκδοση με το FSI μοτέρ των 2,0 λτ. Αρνητικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι δεν υπάρχει ενδιάμεση επιλογή, για παράδειγμα ενός μηχανικού συνόλου 1,8 λτ. Εξωτερικά εκτός από το διακριτικό λογότυπο 2,0 FSI δεν παρατηρείται καμία ουσιώδης διαφορά. Κάτι ανάλογο ισχύει και για το θάλαμο των επιβατών, ο οποίος χαρακτηρίζεται για τη λιτή του αισθητική και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Παράλληλα στο εσωτερικό του Touran είναι εφικτή η φιλοξενία πέντε ενήλικων ατόμων σε ισάριθμα καθίσματα τα οποία έχουν πολλές δυνατότητες ρύθμισης. Προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με δύο επιπλέον καθίσματα, τα οποία αποθηκεύονται στο πάτωμα του ιδιαίτερα μεγάλου πορτ μπαγκάζ (695 λτ.), αλλά ο χώρος που εξασφαλίζουν δεν συνιστάται για ενήλικα άτομα. Η κορυφαία έκδοση του Touran εμφανίζει πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο. Το στιβαρό πλαίσιο και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις με την πολύ καλή ρύθμιση προσδίδουν πολύ καλή σταθερότητα και ουδετερότητα αντιδράσεων, ενώ το στάνταρ ESP το οποίο απενεργοποιείται, "πατάσσει" τις όποιες τάσεις παρέκκλισης του αμαξώματος από την επιθυμητή πορεία. Η τιμή των 30.110 ευρώ της βασικής έκδοσης Trendline με τον πλήρη εξοπλισμό είναι αρκετά "τσιμπημένη", αν υπολογίσουμε ότι στα ίδια περίπου χρήματα κυμαίνονται τα μεγάλα πολυχρηστικά οχήματα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το εσωτερικό με τη συντηρητική εικόνα διαθέτει πολύ καλή ποιότητα και εργονομία.

Κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο των 2,0 λτ. με το σύστημα άμεσου ψεκασμού του καυσίμου αποδίδει 153 δυναμομετρημένους ίππους, οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με το βάρους 1,5 τόνου αμάξωμα. Η διαθέσιμη ροπή ικανοποιεί περισσότερο από τις μεσαίες στροφές και άνω, καθώς τα 201 Nm αποδίδονται στις 3.730 σ.α.λ. Η λειτουργία του εν λόγω κινητήρα είναι αρκετά πολιτισμένη, ενώ εύκολα φτάνει το υψηλό φάσμα στροφών. Παράλληλα ο θόρυβος που φτάνει στο θάλαμο των επιβατών έχει λογική ένταση και δεν θα ενοχλήσει τους επιβάτες σε μια πολύωρη μετακίνηση. Ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις μετάδοσης, ενώ η αίσθηση που προσφέρει στις αλλαγές είναι ικανοποιητική.