ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/3/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/3/2005
Test mtx
Ford Focus 1.8 (1999-2004)
Από τη γκάμα των διαθέσιμων εκδόσεων του Ford Focus δεν θα μπορούσε να λείπει αυτή που ξεχώρισε τόσο στον τομέα των επιδόσεων, όσο και σε αυτόν του εξοπλισμού. Οι μηχανικοί της Ford, τοποθετώντας το 1.800άρη κινητήρα (γνωστό και από το μεσαίο Mondeo), δημιούργησαν ένα μοντέλο με οικογενειακούς προσανατολισμούς μεν, το οποίο μπορεί ωστόσο να απευθυνθεί στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης. Στο εξωτερικό μέρος, ο σύγχρονος και πρωτοποριακός σχεδιασμός αποτελεί και το "όπλο" του αυτοκινήτου, με μοναδική διαφοροποίηση (προαιρετική) τις δεκατεσσάρες ζάντες αλουμινίου που φιλοξενούν ελαστικά διαστάσεων 185/65 και την παρουσία δισκόπλακων στο σύστημα πέδησης των πίσω τροχών. Στην καμπίνα των επιβατών, ορισμένες λεπτομέρειες προσδίδουν το απαραίτητο πρεστίζ που επιβάλλεται να χαρακτηρίζει κάθε τέτοια έκδοση. Η σκουρόχρωμη απόχρωση του ταμπλό, το δερμάτινο τιμόνι, καθώς και το ασημί - ματ φόντο του πίνακα οργάνων και των πλαστικών μερών της κεντρικής κονσόλας χαρίζουν στην ούτως ή άλλως στιβαρή αίσθηση μια σπορτίφ νότα. Η εξαιρετική δουλειά των μηχανικών της Ford στον τομέα των αναρτήσεων αντικατοπτρίζεται κατά την κίνηση του μοντέλου στο δρόμο. Το όλο σύστημα δείχνει ικανό να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του μεγαλύτερου μηχανικού συνόλου, παρασύροντας τον οδηγό σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης χωρίς να αφαιρεί πόντους από τον τομέα της άνεσης. Στις ευθείες το αμάξωμα παρουσιάζεται σταθερό, ενώ στις στροφές το Focus κινείται ουδέτερα, πλην ορισμένων υποστροφικών τάσεων στο όριο. Το σύστημα διεύθυνσης είναι από τα πιο σαφή της κατηγορίας, ενώ τα φρένα, με την προσθήκη δισκόπλακων πίσω, επιβραδύνουν ικανοποιητικά τη μάζα των 1.125 κιλών. Η φαινομενικά μικρή ισχύς του κινητήρα στην πράξη καταφέρνει να αποδώσει ικανοποιητικές επιδόσεις. Η συνολική εικόνα μπορεί να μην εντυπωσιάζει, σίγουρα όμως εκτιμούνται χαρίσματα όπως η ελαστικότητα και το χαμηλό επίπεδο θορύβου.

Αξίζει για :
1) Την οδική συμπεριφορά του
2) Tον ελαστικό κινητήρα του
3)To μοντέρνο σχεδιασμό του
 
 Ford Focus 1.8 (1999-2004)
Περισσότερες φωτογραφίες