To Aygo προσφέρει στους επιβάτες του άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις σε μεγάλα αστικά κέντρα.
Με νεανική σιλουέτα και σπιρτόζικο κινητήρα, σε 3θυρα αλλά και 5θυρα αμαξώματα, το νέο Aygo της Toyota φαντάζει ως ένα από τα καλύτερα "σύνεργα" που θα μπορούσε να έχει κάποιος για να κινείται με άνεση στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Στο πίσω μέρος ο ευμεγέθης προφυλακτήρας σε συνδυασμό με τα όμορφα -σχιστά- φωτιστικά σώματα προσδίδουν στο όχημα μια νότα κομψότητας αλλά και δυναμισμού.
Πριν από λίγους μήνες έξω από την Πράγα και συγκεκριμένα στο Κολίν της Τσεχίας η Toyota, η Peugeot αλλά και η Citroen συνεργάστηκαν στενά για να φέρουν εις πέρας μια δύσκολη αποστολή. Τη δημιουργία τριών μίνι αυτοκινήτων τα οποία θα μπορούσαν να εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών σε συνθήκες πόλης. Το φιλόδοξο αυτό πρότζεκτ πήρε τελικά "σάρκα και οστά" με αποτέλεσμα στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης (Μάρτιος 2005) το κοινό να πάρει μια πρώτη γεύση από τα τρία μίνι οχήματα. Πρώτο -από τα τρίδυμα αδερφάκια Aygo, C1 και 107- στη χώρα μας θα λανσαριστεί το Aygo (διαβάζεται άι-γκόου) και για το λόγο αυτό ταξιδέψαμε μέχρι τη Ρώμη για να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι τις ικανότητες του νέου μίνι οχήματος της Toyota. Η Ιαπωνική εταιρεία μέχρι πρότινος δεν είχε να επιδείξει κάποιο καθαρόαιμο εκπρόσωπο στην κατηγορία "Α" (μίνι αμαξώματα), η οποία, όπως αποδεικνύουν και τα τελευταία στοιχεία, κερδίζει συνεχώς έδαφος στις ευρωπαϊκές αγορές και αναμένεται να αποτελέσει στο εγγύς μέλλον έναν από τους σημαντικότερους τομείς της αγοράς. Επομένως μια εταιρεία με το κύρος αλλά και τον προγραμματισμό της Toyota θα ήταν αδύνατον να απέχει από το εν λόγω segment. Για το λόγο λοιπόν αυτό δαπάνησε σε συνεργασία με την Peugeot και τη Citroen 1,3 δις ευρώ για την εξέλιξη του νέου μοντέλου το οποίο θα παράγεται σε 100.000 μονάδες το χρόνο. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. H εμφάνιση... Σχεδιαστικά το νέο Aygo είναι σύγχρονο, δυναμικό και αποπνέει ένα συγκρατημένο φουτουρισμό (στοιχείο που θα συναντήσουμε και στο επερχόμενο Yaris, επομένως ίσως το μίνι μοντέλο της Toyota να μας προϊδεάζει για την αισθητική που θα έχουν τα μοντέλα της γκάμας στο μέλλον). Καμπύλες γραμμές, έντονα τόξα στους τροχούς, όμορφα φωτιστικά σώματα αλλά και "αγριεμένη" όψη δημιουργούν μια εικόνα που σίγουρα έλκει το βλέμμα του περαστικού. Στο εσωτερικό η εμφάνιση είναι και αυτή από τη μεριά της σύγχρονη με αρκετές έξυπνες σχεδιαστικές προτάσεις και αρκείται στο να προσφέρει στον οδηγό εργονομία αλλά και ευχρηστία, στοιχεία που είναι απαραίτητα για ένα αυτοκίνητο πόλης. Και στο δρόμο; Από τεχνικής σκοπιάς το νέο Aygo εφοδιάζεται με εγκάρσιους βραχίονες και γόνατα ΜακΦέρσον στον εμπρόσθιο άξονα, ενώ στον πίσω συναντάμε τη γνωστή -αλλά δοκιμασμένη- οδό του ημιάκαμπτου άξονα. Αποτέλεσμα η άνεση που προσφέρει η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης στους επιβάτες να είναι καλή (για τα δεδομένα πάντα της κατηγορίας αλλά και του χαρακτήρα του οχήματος) δίχως από την άλλη όμως να περιορίζει τις όποιες βλέψεις του οδηγού για γοργή οδήγηση, αφού οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές και δεν εμπνέουν ανησυχία στους επιβαίνοντες. Κάτω από το καπό του Aygo θα συναντήσουμε ένα νέο 1.000άρη τρικύλινδρο κινητήρα ο οποίος αποδίδει 68 ίππους και μπορεί να συνεργαστεί με δύο τύπους κιβωτίου ταχυτήτων, ένα 5τάχυτο μηχανικό και ένα 5τάχυτο αυτόματο (M-MT). Εν κατακλείδι... Όσον αφορά τις τιμές, αυτές ακόμα επεξεργάζονται από τους ανθρώπους της Toyota με αποτέλεσμα να μην έχουμε ακόμα στη διάθεσή μας ένα ενδεικτικό νούμερο στο οποίο θα κινούνται. Σε συζητήσεις πάντως με τους υπευθύνους της εταιρείας οι ίδιοι άφησαν να εννοηθεί πως το κόστος για την απόκτηση του νέου μοντέλου θα είναι δελεαστικό και άκρως ανταγωνιστικό. Αυτό όμως που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι τα επίπεδα εξοπλισμού (Aygo και Aygo+) στο νέο μοντέλο. Αμφότερα θα προσφέρουν ένα ικανοποιητικό πακέτο -τόσο ενεργητικής, όσο και παθητικής ασφάλειας- στον υποψήφιο αγοραστή, αφού το μίνι όχημα της Ιαπωνικής εταιρείας θα μπορεί να εφοδιαστεί με έως και 6 αερόσακους καθώς και με πλήθος ηλεκτρικών ευκολιών.