Ο εσωτερικός διάκοσμος του Aygo είναι σύγχρονος σχεδιαστικά και σε γενικές γραμμές δεν ξεφεύγει από τα ποιοτικά πλαίσια της κατηγορίας.
Στόχος των Ιαπώνων κατασκευαστών ήταν να προσδώσουν μια εικόνα στο εσωτερικό η οποία να κινείται μέσα στα σχεδιαστικά πλαίσια της κατηγορίας και κατ' επέκταση να καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή ο οποίος επιθυμεί ένα όχημα για τις καθημερινές μετακινήσεις του στα μεγάλα αστικά κέντρα. Το κόκπιτ λοιπόν είναι λιτό σχεδιαστικά και περιλαμβάνει τα απολύτως απαραίτητα όργανα. Πίσω ακριβώς από το τιμόνι συναντάμε τον πίνακα οργάνων -σε λευκό φόντο- ο οποίος είναι ευανάγνωστος και περιλαμβάνει σε ψηφιακή μορφή την ένδειξη για την κατανάλωση της βενζίνης. Προαιρετικά το Aygo μπορεί να εφοδιαστεί και με ένα -ανεξάρτητο- στροφόμετρο (α λα Smart) το οποίο τοποθετείται πάνω και λίγο αριστερά από το ταχύμετρο (βλ. φωτό αριστερά). Στην κεντρική κονσόλα βρίσκονται το ράδιο - cd και τα χειριστήρια του air condition, ενώ στην πιο πλούσια έκδοση (Aygo +) θα φέρει και μια ψηφιακή οθόνη, έναν σύγχρονο δηλαδή πλοηγό, με την ονομασία Tom - Tom. Η εργονομία τώρα των επιμέρους χειριστηρίων κρίνεται καλή και δεν θα δυσκολέψει στο χειρισμό τον οδηγό και το συνοδηγό, ενώ τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό είναι σκληρά, μέτριας ποιότητας και με μικρές ατέλειες στο φινίρισμα. Πάντως εμείς θα επιθυμούσαμε έναν πιο νεανικό χαρακτήρα στο εσωτερικό, ο οποίος θα μπορούσε να επιτευχθεί άνετα εάν υπήρχε διχρωμία στις επενδύσεις των καθισμάτων και του ταμπλό.