Το νέο 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο του 1,0 λίτρου διακρίνεται για τις καλές επιδόσεις που προσδίδει στο όχημα και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
To Aygo θα διατίθεται με δυο μηχανικά σύνολα, ένα βενζινοκίνητο 1,0 λίτρου και ένα πετρελαιοκίνητο 1,4 λίτρων. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του μοντέλου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τον κινητήρα που έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας, αυτόν των 998 κ.εκ. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για το μικρό του βάρος (67 κιλά), τη μικρή του κατανάλωση και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Διαθέτει 3 κυλίνδρους και 12 βαλβίδες, ενώ αποδίδει 68 ίππους και 93 Nm ροπής. Συνδυάζεται με δύο τύπους κιβωτίων, ένα 5ταχυτο μηχανικό και ένα 5τάχυτο αυτόματο. Στην πράξη ο 1.000άρης κινητήρας της Toyota καταφέρνει να κινήσει σε σπιρτόζικους ρυθμούς το όχημα ανταποκρινόμενος με αξιώσεις στις όποιες απαιτήσεις του οδηγού του. ¶ποψή μας είναι πως καλύτερα συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (ιδιαίτερα μέσα στην πόλη), καθώς το χειροκίνητο δεν έχει και την καλύτερη αίσθηση κυρίως σε συνεχείς εναλλαγές των σχέσεων.