Με την έλευση του ανανεωμένου Polo 4ης γενιάς η τιμή του προ facelift μοντέλου αναμένεται να μειωθεί δίνοντας ακόμα πλεονέκτημα κατά την αγορά του ως μεταχειρισμένο.
Η πορεία του στην αγορά του μεταχειρισμένου αποτελεί από μόνη της ίσως το πιο δυνατό χαρτί του μικρού Γερμανικού αυτοκινήτου. Με πολλά "συν" και λίγα αλλά βασικά "πλην" το 16βάλβιδο Polo 1,4 του 2002 αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή -ιδίως τώρα που με την έλευση του ανανεωμένου Polo η τιμή του αναμένεται να μειωθεί.
Τον πρώτο μήνα του 2002, όταν το Polo του 4ης γενιάς έκανε το ντεμπούτο στη χώρα μας, όχι μόνο όφειλε να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία του προκατόχου του αλλά να προσφέρει νέα εξελιγμένα χαρακτηριστικά και να θέσει νέα δεδομένα στη μικρή κατηγορία. Παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό από τα μικρά αυτοκίνητα εκείνης της περιόδου, το Polo έμελλε να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστικό χρησιμοποιώντας την κλασική για VW συνταγή: Ήταν ποιοτικό (συγκεκριμένα στην κορυφή της κατηγορίας), ευρύχωρο, με αισθητική που δεν προκαλεί αλλά και με αυξημένη τιμή. Στο εσωτερικό το πρώτο στοιχείο που κερδίζει τον παρατηρητή είναι η ποιότητα των υλικών και αυτό δεν αποτελεί μια πρώτη εντύπωση αλλά βεβαιότητα, καθώς η πάροδος του χρόνου το αποδεικνύει περίτρανα. Ο σχεδιασμός δεν εντυπωσιάζει μεν αλλά διακρίνεται από καλαισθησία και εργονομία. Ένα ακόμα από τα σημεία όπου το Polo παίρνει πολλούς πόντους είναι οι χώροι. Τέσσερις επιβάτες θα ταξιδέψουν χωρίς παραχωρήσεις -λαμβάνοντας υπόψη ότι μιλάμε για αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας- και οι πίσω δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα με το χώρο για τα γόνατά τους ενώ ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 264 λίτρων είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας. Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς το μικρό αυτοκίνητο είναι αρκετά ισορροπημένο με σαφή προσανατολισμό στην άνεση των επιβατών κυρίως λόγω των μαλακών αναρτήσεων, στις οποίες οφείλονται και οι έντονες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές που αποθαρρύνουν τον οδηγό με σπορ διαθέσεις. Το πέρασμα του χρόνου Δύο από τα βασικά πλεονεκτήματα του Polo είναι η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία του χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχει προβλήματα. Η εξάτμιση είναι ένα από τα ευπαθή στις βλάβες σημεία του ενώ σε κάποιες περιπτώσεις εμφανίζονται τριγμοί στο αμάξωμα. Τέλος το κιβώτιο με την πάροδο του χρόνου εμφανίζει μια σχετική αδυναμία και οι σχέσεις δεν "κουμπώνουν" άμεσα και σωστά. Συχνότερα προβλήματα Ευπαθής εξάτμιση Τριγμοί αμαξώματος Κιβώτιο ταχυτήτων Συν & πλην (+): Χώροι για 4 άτομα, υψηλή ποιότητα κατασκευής, άνετα καθίσματα, άνεση ανάρτησης, παθητική ασφάλεια, αξιοπιστία. (-): Σπαρτιάτικος διάκοσμος, απόδοση λειτουργία κινητήρων, εύκολη φθορά φρένων, εξοπλισμός βασικής έκδοσης.