ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/8/2005
Test mtx
VW Caddy Kombi 1,6
Χώροι για όλους
Οδηγώντας το Caddy Combi ο οδηγός αισθάνεται ασφαλής σε κάθε είδους διαδρομή.
Με την επιβατική έκδοση του Caddy, την Kombi, μια οικογένεια πέντε ατόμων δεν θα κάνει καμία παραχώρηση σε χώρους, ενώ υπάρχουν ακόμα και δύο θέσεις για... τα πεθερικά.
Το Caddy είναι περισσότερο γνωστό στη δημοφιλή επαγγελματική του έκδοση, ωστόσο υπάρχει και η επιβατική του εκδοχή, η Kombi, η οποία έχει πολυχρηστικά χαρακτηριστικά. Η σχεδίαση του Caddy Kombi παραπέμπει εν μέρει στο Touran, όπως και η σχεδίαση του εσωτερικού, όχι όμως και τα υλικά κατασκευής. Το ταμπλό όπως και οι επενδύσεις στις εμπρός πόρτες αποτελούνται από σκληρό πλαστικό, το οποίο δείχνει ανθεκτικό στο πέρασμα του χρόνου, κάτι το οποίο ενισχύεται από τη στιβαρή συναρμολόγηση. Οδηγώντας το Caddy Combi ο οδηγός αισθάνεται ασφαλής σε κάθε είδους διαδρομή χάρη στο συμπαγές πλαίσιο και τη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η πίσω ανάρτηση με τον άκαμπτο άξονα και τα φύλλα σούστας εμφανίζει προοδευτικότητα και σχεδόν ανύπαρκτες αναπηδήσεις ή τάσεις πλεύσης. Επίσης θετικά στοιχεία λαμβάνει ο οδηγός από τα φρένα και την αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων και του τιμονιού.
Το σκληρά πλαστικά του ταμπλό διακρίνονται για την καλή συναρμολόγησή τους.

Χώροι
Οι διαθέσιμοι χώροι που προσφέρει το Caddy Kombi είναι σε θέση να καλύψουν με άνεση τις ανάγκες πέντε ενήλικων φιλοξενούμενων. Παράλληλα προαιρετικά μπορεί να προστεθεί και τρίτη σειρά καθισμάτων, στην οποία μπορούν να μετακινηθούν με σχετική άνεση δύο άτομα. Ο χώρος αποσκευών είναι αρκετά μεγάλος (750 λτ.), ενώ και με την τρίτη σειρά θέσεων υπάρχει χώρος για αποσκευές.
Οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους άνετους χώρους.

Κινητήρας
To μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ. με τις 8 βαλβίδες αποδίδει 102 ονομαστικούς ίππους και χαρακτηρίζεται για την ευστροφία του και την πολιτισμένη λειτουργία. Η πυκνή διάταξη των ταχυτήτων λειτουργεί θετικά στις επιδόσεις οι οποίες ικανοποιούν κυρίως εν κινήσει. Ωστόσο στις χαμηλές στροφές το τράβηγμα του κινητήρα είναι μέτριο, όπως και η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.